Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Finne egne innlegg

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-10, 18:21   #1
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Finne egne innlegg

Hei, jeg er ny her. Jeg har prøvd å stille noen spørsmål. Når jeg så skal finne dem igjen, husker jeg ikke helt hvor de var. Finnes det en knapp der man får opp egne innlegg? Og en knapp for å finne nyeste innlegg i den kategorien jeg følger med på, eller nyeste innlegg blandt alle?Takk!

Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 18:24   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Finne egne innlegg

trykk på kontrollpanel oppe til venstre. der får du opp trådene du abonnerer på

http://forum.lavkarbo.no/subscriptio...n&folderid=all

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 18:17   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Finne egne innlegg

Jeg liker ikke å abonnere, synes det ser forvirrende ut på kontrollpanelet. Jeg skriver Iset i søkefeltet, da kommer alle mine innlegg opp. Vel, ikke alle da, av en eller annen grunn kommer ikke alle frem?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 08:14   #4
Einang
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 1
Einang er på en erverdig vei

Sv: Finne egne innlegg

http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=5531253

__________________
Gutt femten år !
Frå 101 kg til - 89 kg !
Einang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman( lav karbo) :) Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 08:27   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Finne egne innlegg

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Hei, jeg er ny her. Jeg har prøvd å stille noen spørsmål. Når jeg så skal finne dem igjen, husker jeg ikke helt hvor de var. Finnes det en knapp der man får opp egne innlegg? Og en knapp for å finne nyeste innlegg i den kategorien jeg følger med på, eller nyeste innlegg blandt alle?Takk!



Du abonnerer automatisk på tråder du skriver i, disse vil poppe opp i kontrollpanelet ditt når noen har svart; veldig nyttig funksjon hvis du ønsker å følge opp alle steder du har deltatt (ett og ett abonnement kan også avsluttes derfra).

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:04   #6
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 62
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Finne egne innlegg

Opprinnelig lagt inn av Debbie, her.

Hei, jeg er ny her. Jeg har prøvd å stille noen spørsmål. Når jeg så skal finne dem igjen, husker jeg ikke helt hvor de var. Finnes det en knapp der man får opp egne innlegg? Og en knapp for å finne nyeste innlegg i den kategorien jeg følger med på, eller nyeste innlegg blandt alle?Takk!

Du trykker på navnet ditt (oppe til høyre) når du er innlogget. Da ser du noen faner: Profilmeldinger - Om meg - Statistikk - Venner - Kontaktinformasjon. Gå på den hvor det står statistikk. Der finner du det du trenger.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lag dine egne lasagneplater Bee Middag 7 01-03-10 12:06
Må man ha egne oppskrifter på SB? Lurer* South Beach 1 11-08-09 19:15
Finne egne tråder? Adelaide Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 12-01-09 11:38
Egne innlegg benam Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 10-12-08 20:00
Søkfunksjonen - hvordan finne fram til rett innlegg? Up-and-down Spørsmål og svar 4 03-02-08 19:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no