Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarboressursene!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-05, 15:49   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Exclamation

Lavkarboressursene!

Hva mangler?

Dere finner dem her: http://lavkarbo.no/lavkarbo-ressurser

Nye spørsmål stilles her: http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-11-05, 21:05   #2
spira
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2005
Alder: 57
Innlegg: 2
spira er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo ressursene!

Vi burde vel ha noen ressurser om oppskrifter også. Ta en titt på en portal jeg synes er imponerende:

http://lowcarb-recipe.org/

spira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-11-05, 21:29   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo ressursene!

Ja, vi skal ha ett oppskriftsopplegg Bare bli ferdig med eksamen først

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 13:28   #4
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Kanskje en ressurs hvor man kan regne ut BMI?
Hadde det vært no'?

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 13:30   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Kanskje en ressurs hvor man kan regne ut BMI?
Hadde det vært no'?

http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 13:36   #6
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

jeg leste en eller annen plass nå for litt siden, at BMI ikke er helt pålitelig, eller noe i den duren...?

er det noen som vet hva det er snakk om??

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 14:48   #7
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

BMI tar ikke hensyn til om vekten er fett eller muskler.
Broren min feks, er i følge BMI ganske overvektig, men har svært lite fett på kroppen. Slank som bare det, men mye muskler. Så man kan absolutt ikke stole blindt på BMI-tallene..

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:17   #8
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

men hvordan skal jeg da vite hva jeg bør veie...????

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 22:00   #9
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboressursene!

Fettprosent gir et mer riktig bilde

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 08:20   #10
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

må jeg ha en sånn spesial-vekt for å finne ut av det da?

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:13   #11
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarboressursene!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

må jeg ha en sånn spesial-vekt for å finne ut av det da?

Det finnes vekter som måler dette. Noen er gode og andre viser nærmest bare tull. Koster en del også. Etter min mening bortkastete penger, men andre må jo mene annet.

Det finnes knipesaker som sammen med tabeller gir en fettprosent.
f.eks her
http://www.kaliper.no/index.html

Søker du "fettmåling " eller "fettmålere" vil du finne mye.

***
En annen måte å måle seg på er å bruke "deg selv". Kjenn på kroppen din, knip lett og rett og slett føl hvordan du liker deg selv - og utviklingen i klærne. Over tid er dette mye bedre enn all slagsens måleapparater som skal si noe om derg ut fra tabeller - og som noen tjener store penger på. Finn fram saltklypa når noen i det vide og breie legger ut om prosenter og ditt og datt.

Ristetesten - er fin. Stå helt avslappet - pust ut og rist med kroppen , ganske hardt. Den gir deg en følelse.

Dette ble litt om ditt spørsmål og litt mine meninger.

Lykke til uansett hva du gjør!

  Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 01:28   #12
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Det finnes vekter som måler dette. Noen er gode og andre viser nærmest bare tull. Koster en del også. Etter min mening bortkastete penger, men andre må jo mene annet.

Det finnes knipesaker som sammen med tabeller gir en fettprosent.
f.eks her
http://www.kaliper.no/index.html

Søker du "fettmåling " eller "fettmålere" vil du finne mye.

***
En annen måte å måle seg på er å bruke "deg selv". Kjenn på kroppen din, knip lett og rett og slett føl hvordan du liker deg selv - og utviklingen i klærne. Over tid er dette mye bedre enn all slagsens måleapparater som skal si noe om derg ut fra tabeller - og som noen tjener store penger på. Finn fram saltklypa når noen i det vide og breie legger ut om prosenter og ditt og datt.

Ristetesten - er fin. Stå helt avslappet - pust ut og rist med kroppen , ganske hardt. Den gir deg en følelse.

Dette ble litt om ditt spørsmål og litt mine meninger.

Lykke til uansett hva du gjør!

tusen takk for kjempeflott svar!!!

...men altså den ristetesten...den tør jeg IKKE å prøve på!!! (vet akkurat hvordan jeg vil føle meg...)

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 09:04   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Jeg er målebandets venn!
Nå er "normalen" et rimelig flytende begrep, men det er anbefalt at gjennomsnittelige kvinner ikke bør være mer enn 85 cm om midjen, og menn ikke mer enn 90. Nå er ingen av oss like, og ens naturlige form som en gjerne når etter en stund på lavkarbo kan være noe annet enn man trodde.
Jeg vil uansett si meg fornøyd når jeg kan plukke ut et plagg fra str 40-42 og nedover i hvilken som helst butikk.
Og når jeg slipper å måtte stå rett opp og ned for å skue navelen min.
Men igjen, veldig individuelt. Jeg stoler ikke på bmi, fettprosentmålere eller vekt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 11:28   #14
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarboressursene!

Ja, det er jeg helt enig med deg i Photobscura!
Se i speilet og kjenn på klærne så ser og kjenner en om en er fornøyd!
Normalverdier bare forvirrer synes jeg!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 14:27   #15
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lavkarboressursene!

Opprinnelig lagt inn av Gamla, her.

Ja, det er jeg helt enig med deg i Photobscura!
Se i speilet og kjenn på klærne så ser og kjenner en om en er fornøyd!
Normalverdier bare forvirrer synes jeg!

BMI er iallfall ikke til å stole på. Min ene bror er meget veltrent (IKKE bodybuilder!) men atletisk/muskler, og har mellom 28-29 i BMI...det er ikke mulig å få tak i noe fett på kroppen, om man skulle ta knipetest...

(Tror jeg har fått alle fettgener i familien! Mamma, pappa og min minste bror er også veldig slanke!)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 15:34   #16
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

(Tror jeg har fått alle fettgener i familien! Mamma, pappa og min minste bror er også veldig slanke!)


Heheh. Føler med deg, Borealis!
Kjenner meg godt igjen der ja.
Jeg må ha fått hele oppsamlingen med tre generasjoners
fettgener...INGEN i hele slekta mi - fra besteforeldre og nedover -
som kan kalles annet enn radmagre...
-Og så var det meg, da...som er så schwær at jeg har min egen
tyngdekraft...omtrent som en liten planet...
Det er raskere å hoppe over meg enn å gå rundt, for å si det sånn...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 16:55   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Ser at Ketolyse mangler under ressursene. Nå er det vel nok personer her inne som har god kunnskap på den til at noen kan sette sammen et sammendrag?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:07   #18
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Ziggy har jo skrevet mye om Optimal ernæring under Kostholdsfilosofier på forumet. Dette kunne kanskje vært kopiert inn under ressurser?

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 11:50   #19
tungvekter
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 73
Innlegg: 1
tungvekter er på en erverdig vei

nybynnere

Hei alle sammen. Er nybynner både på data og et mer fornuftig kosthold. Kona og jeg har brukt Skalderman`s måte å spise på i ca 20 dager og vi er blitt 10 kg lettere tilsammen . Denne siden virker helt topp. Kommer til å bruke alle oppskrifter og forslag videre i våres kamp med kiloene. Håper det er greit da vi ikke har noen erfaring med denne typen mat.

tungvekter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mye fett lite karbo (skalderman) Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 08:52   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: nybynnere

Opprinnelig lagt inn av tungvekter, her.

Hei alle sammen. Er nybynner både på data og et mer fornuftig kosthold. Kona og jeg har brukt Skalderman`s måte å spise på i ca 20 dager og vi er blitt 10 kg lettere tilsammen . Denne siden virker helt topp. Kommer til å bruke alle oppskrifter og forslag videre i våres kamp med kiloene. Håper det er greit da vi ikke har noen erfaring med denne typen mat.

Hei hei! Gratulerer, så bra for dere

Lag en introduksjoen av deg selv her inne på forumet, så man kan bli kjent med deg/dere, og gratulerer med å ha funnet et supert og ressurssterkt forum! Bruk det for det det er verdt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 18:39   #21
bertha regine serigstad
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 3
bertha regine serigstad er på en erverdig vei

Sv: nybynnere

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hei hei! Gratulerer, så bra for dere

Lag en introduksjoen av deg selv her inne på forumet, så man kan bli kjent med deg/dere, og gratulerer med å ha funnet et supert og ressurssterkt forum! Bruk det for det det er verdt

HEI, JEG HAR I FLERE ÅR LEVET PÅ LAVKARBO.

FØLER MEG VEL, 30 KILO MINUS, MIN EGEN LAVKARBO,

KAN NOEN GI . MEG NOEN TIPS OM "SNAKS", SAVNER NOE "GODT" NÅR

ANDRE SPISER KIPS OL.

JEG ER 67 ÅR, HAR VÆRT SYK I 27 ÅR, HAR FÅTT BEVIST KVIKKSØLV

SKADER, YRKESSKADE. KAN IKKE TRENE DA JEG GÅR MED 2 KRYKKER.

JEG ER TAKKNEMLIG FOR SVAR

IKSEN BERTHA REGINE SERIGSTAD.

SEND MEG GJERNE NOEN ORD,(Edit av admin: send PM for å utveksle e-mail adresser)


Sist redigert av Nille : 13-06-08 kl 21:55. Årsak: E-mail adresse fjernet på grunn av SPAM fare, send PM isteden
bertha regine serigstad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egekompnert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 18:39   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Hei Bertha! Du kan finne massevis av oppskrifter på snacks, kaker o.l her!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 03:10   #23
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: nybynnere

Opprinnelig lagt inn av bertha regine serigstad, her.

HEI, JEG HAR I FLERE ÅR LEVET PÅ LAVKARBO.

FØLER MEG VEL, 30 KILO MINUS, MIN EGEN LAVKARBO,

KAN NOEN GI . MEG NOEN TIPS OM "SNAKS", SAVNER NOE "GODT" NÅR

ANDRE SPISER KIPS OL.

JEG ER 67 ÅR, HAR VÆRT SYK I 27 ÅR, HAR FÅTT BEVIST KVIKKSØLV

SKADER, YRKESSKADE. KAN IKKE TRENE DA JEG GÅR MED 2 KRYKKER.

JEG ER TAKKNEMLIG FOR SVAR

IKSEN BERTHA REGINE SERIGSTAD.

SEND MEG GJERNE NOEN ORD,(Edit av admin: send PM for å utveksle e-mail adresser)

Som chips kan du spise bacongull. Kims har et med 0 karber i, og maaarud har vel ca 2,5 g pr 100 g.

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 11:12   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboressursene!

Frøken! Dette er et over ett år gammelt innlegg, og Bertha har ikke vært her siden ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 21:19   #25
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Lavkarboressursene!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Frøken! Dette er et over ett år gammelt innlegg, og Bertha har ikke vært her siden ...

ops....

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no