Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kreativ bipolar lidelse

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-08, 10:01   #1
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Kreativ bipolar lidelse

De siste 7 åra har jeg mer eller mindre vært depressiv. Så om jeg stort sett har vært snill og grei,vet jeg at jeg har tråkka en del folk på tærne også. Så jeg vil benytte anledningen til å be om unnskyldning til de det gjelder.

Hvis dere lurer på hva det er så er det bare å se under.

Ved bipolar type 2 er de oppstemte fasene enten av kortere varighet ( få dagers varighet) eller er graden av oppstemthet mindre uttalt. Det kan ellers virke som om mange kan gå i flere ti-år med arbeidsevne og kreativitet langt over gjennomsnittet før tilstanden tilsynelatende endres til bortfall av kreativitet og depresjonsutvikling. Mange blir sannsynligvis feilbehandlet når de blir diagnostisert som depreimerte fordi pasienten enten ikke ser forbindelseslinjene til tidligere uttalte arbeidsperioder og nåværende tilstand. Legene har tidligere også vært lite observante når det gjelder utspørring om tidligere funksjonsnivå og ikke minst når det gjelder utspørring om tilsvarende lidelser finnes i slekten.

Ellers kan dere se hele stykket på http://www.nettpsykiateren.no/article.php?sid=14

Men jeg er i godt selskap Henrik Ibsen,Winston Churchill,Sting,Vincent van Gogh osv,men han ble jo gal av å drikke for mye Absint.
Så egentlig burde jeg vært en kjent musiker,hehe.Men det er vel nok av dem fra før.

Klem fra Lene

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 10:55   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kreativ bipolar lidelse

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 11:07   #3
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Kreativ bipolar lidelse

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:20   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Kreativ bipolar lidelse

Så godt å høre at du har fått hjelp Lene.
De klarer vel å balansere det ganske godt med medisiner nå gjør de ikke? Eller prøver man helst uten?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:36   #5
Tess
Medlem
 
Tess sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Innlegg: 121
Tess har en fantastisk aura rundt segTess har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kreativ bipolar lidelse

"Men jeg er i godt selskap Henrik Ibsen,Winston Churchill,Sting,Vincent van Gogh osv,men han ble jo gal av å drikke for mye Absint."

Og i selskap med meg er stort sett i strålende humør og svært kreativ, etter å ha fått riktig medisin.

__________________
Fersk og lykkelig Lindberger.
Tess er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er i ketose. Hurra! Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:54   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kreativ bipolar lidelse

Oj, Skorpia. Synes du er tøff som skriver dette og jeg ønsker deg alt godt videre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 00:21   #7
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Kreativ bipolar lidelse

Du er ikke alene her på forumet, heller. Jeg har også bipolar lidelse type2, eller bipolar kreativ lidelse som det også kalles. Tar en god del medisiner og de tar bort det verste.

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
Kreativ visualisering - Shakti Gawain Marianne Andre bøker 2 10-08-06 13:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no