Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-05, 10:37   #1026
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

2005-tråden er et fint navn. (Men Anne, du begynte ikke innlegget ditt med 1001-tråden...Så i tilfellet noen sletter Annes innlegg så kan dere se bort fra hele dette avsnittet)

1001-tråden er et fint navn.

__________________

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende...
Gammel 12-01-05, 02:13   #1027
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Trodde det var meningen at innleggene skulle henge sammen på tema jeg, slik at man tar opp tråden fra den forrige og gjerne endrer tema underveis hvis man vil. Jeg synes det virker morsommere, men det er nå meg da.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 12-01-05, 08:22   #1028
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

da er no so! men strengt tatt så har jo ikke tråden startet ennå, så dette blir jo bare prøving og øvelse gjør mester

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-01-05, 11:34   #1029
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Men atte, hvor skal jeg poste vitsen min nåda som dere har vært så flinke?

Jeg vet det!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 22-01-05, 01:28   #1030
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Det kommer jammen til å bli en rar helg dette her. I alle fall for meg som alltid tusler inn på formuet så fort jeg slenger rumpa ned på en stol. Er så stille her atte ... *sukk*. Ser jo at det er flere av oss som bruker noen sene nattetimer til å kikke litt rundt her. Håper de har det koselig på Gol i alle fall ... eia var en der

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-01-05, 01:46   #1031
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Musti

I alle fall for meg som alltid tusler inn på formuet så fort jeg slenger rumpa ned på en stol.


Kjenner meg igjen der Musti!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold
Gammel 22-05-06, 20:49   #1032
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: 1000 tråden!!!

Skal vi prøve på 2000 innlegg dere? Eller hvorfor ikke sette ny rekord og havne i rekordboka med verdens lengste tråd.. ! Ja, så var det regler å følge også da. Det visste ikke jeg. Men det vet jeg nå så da skriver jeg dette for å fylle ut innlegget mitt til antall minimumsord. Fjonken teller iherdig her ..48, 49, 50 og vel så det.

Er det godkjent nå Lise?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg

Sist redigert av Fjonken : 23-05-06 kl 12:18.
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg
Gammel 22-05-06, 20:51   #1033
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: 1000 tråden!!!

jeg er med..

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
Gammel 23-05-06, 12:05   #1034
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: 1000 tråden!!!

I så fall, så må dere følge reglene:

Opprinnelig lagt inn av HP i første innlegg i denne tråden

Er dere klare for å lage en tråd med 1000 innlegg i?

Her er reglene:

  • Hvert innlegg må bestå av minst 50 ord.
  • Hvert innlegg må ha mening i seg selv, men behøver ikke ha noen sammenheng med de andre innleggene.
  • Eneste lovlig språk er norsk.
  • Du kan ikke( 50 ord )svare deg selv - 2 innlegg på rad er ikke tillatt.
  • Tema er helt totalt 100% fritt (< PG-rated)
Alle innlegg som bryter med reglene vil bli slettet! (Alle... )

Bruk ryktesystemet for korte kommentarer...

*streng*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 23-05-06, 12:23   #1035
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: 1000 tråden!!!

Jeg lurer på hvorfor jeg sitter her klistra til forumet jeg? Jeg burde jo egentlig ha sittet med papirer og bøker mellom nevene og ikke sånn som nå sitte å klapre rundt på tastaturet med kleptomanpølsene mine. Men likefullt sitter jeg her og skriver innlegg på innlegg og leser ikke-eksamens-stoff til øyene blir borte bak duggen på colabånnene.
Kan noen være så snille å legge inn sosialfagpensum på dette forumet? Da er det kanskje en mulighet for at jeg får lest litt på det jeg egentlig burde ha lest på og ikke det jeg helst vil lese på.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg
Gammel 23-05-06, 13:40   #1036
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: 1000 tråden!!!

Denne tråden er morsom, likte fjoråres, selv om vi ikke klarte det. Telle ord er noe jeg begynner å bli vant med nå, sitter å skriver hjemmeeksamen i ped. Der skal det være max 2500 ord, men helst ikke så mye mindre heller. Heldig vist finnes det jo ordteller i word.. hva skulle man gjort uten, man hadde vel kansje ikke fått sånne oppgaver da. men hvem vet. Pedlærere er ikke akkurat de mest pedagogiske alltid..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse
Gammel 23-05-06, 13:44   #1037
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: 1000 tråden!!!

Denne TrÅden BØr Stenges Siden Ny 1000-trÅd Er Opprettet.:d

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no