Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

VGs vektklubb?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-13, 01:01   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

VGs vektklubb?

Noen som er med i VG sin vektklubb?
Er det verdt å melde seg inn i? Er det noe hjelp i dette?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:26   #2
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: VGs vektklubb?

Jeg var med i Vektklubben en periode før jeg begynte med lavkarbo, syntes ikke det var noe vits i det hele tatt den gangen. Vektklubben er rettet mot lavKALORI og alle greiene der inne bærer preg av det. Finnes sikkert lavkarbere der inne nå for det er tross alt noen år siden jeg rota rundt der inne.

Vil heller anbefale deg og bruke forumet her og dersom du føler at du trenger en oversikt over hva du spiser hver dag (næringsinnhold, fett/protein fordeling osv) bruk diett.no (er nå dessverre blitt betaling for den tjenesten) om du synes det er greit å betale. Ellers finnes det også gratis nettsider du kan bruke for å legge inn det du spiser, men jeg vet ikke hva de heter men det har andre her inne oversikten på.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 10:04   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: VGs vektklubb?

På appen shape up club kan du logge maten, sette "mål" for næringsstoffene selv, gram eller prosent osv. Gratis er det og!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 12:43   #4
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: VGs vektklubb?

Enig med Nellie. Har akkurat oppdaget den appen og er veldig fornøyd.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 13:24   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: VGs vektklubb?

VG's vektklubb er i bunn og grunn en dyr notisbok, der du kan skrive inn hva du spiser og hva du gjør. Ut fra dette får du automatiserte tilbakemeldinger om hvor "flink" du har vært. Jeg var medlem ett år for flere år siden, men kuttet ut når jeg innså hvor lite jeg egentlig fikk for pengene. Lavkarbo derimot har gitt meg et helt nytt syn på kosthold og trening, så nå er jeg i stand til å tenke og resonnere selv....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 15:46   #6
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 38
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien
Angry

Sv: VGs vektklubb?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

VG's vektklubb er i bunn og grunn en dyr notisbok, der du kan skrive inn hva du spiser og hva du gjør. Ut fra dette får du automatiserte tilbakemeldinger om hvor "flink" du har vært. Jeg var medlem ett år for flere år siden, men kuttet ut når jeg innså hvor lite jeg egentlig fikk for pengene. Lavkarbo derimot har gitt meg et helt nytt syn på kosthold og trening, så nå er jeg i stand til å tenke og resonnere selv....

Har vært medlem der selv, og lavkalori var ikke noe for meg. Konstant sulten
Kjøpte ett abo for 3 månder, og etter det gikk ut fortsatte de å trekke kontoen min i flere måneder før jeg fant det ut!!
Blei rimelig forbanna for å si det mildt!!

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 00:23   #7
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: VGs vektklubb?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

På appen shape up club kan du logge maten, sette "mål" for næringsstoffene selv, gram eller prosent osv. Gratis er det og!

Lastet ned i dag - ser veldig lovende ut. Takk for tips!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 00:44   #8
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Re: VGs vektklubb?

Jeg lastet også ned appen, ser ikke så værst ut Takk for tips.
Noen som har betalt for den, er det noe vits eller får man nok på gratisversjonen?

Og det er jo kjempegenialt av man kan scanne strek-koder!

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 03:02   #9
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: VGs vektklubb?

Jeg sluttet å bruke vektklubb og kom hit da de endret design en stund tilbake. Syns det ble vanskeligere. Her så brukte jeg diett.no til de begynte med betaling og jeg er ikke så aktiv til å registrere at det er verdt pengene. Har shapeup, men syns den har høye karbverdier på enkelte matvarer.. Sikkert fordi de bryr seg mer om kcal enn karber der, men har ikke avinstallert den heller

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar

Emneord
vekt, vektklubben


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vektklubb.no på gli? taraquin Lavkarbo generelt 1 09-05-13 01:58
Nettbasert kurs/vektklubb SuperSun Dr Lindbergs 2 11-04-12 14:41
Vektklubb.no: Kjemp mot sultfølelsen Brokkoli Artikler 10 27-03-12 19:48
Fis og promp med VG's vektklubb! Goggen Generell ernæringsdebatt 17 15-09-06 15:08
VG sin vektklubb Helene Generell diskusjon 6 15-11-05 10:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no