Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-10-11, 16:00   #901
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Hehe, hva har vaskebrettet med innvendig leddsmøring å gjøre?

Jeg sliter en del med leddvondter og synes det er bedre med Udo`s

Ingenting egentlig, men som sagt, får man i pose og sekk så er det jo kjekt.

Men, har funnet Udo`s på ebay fra seriøs forhandler og der er jo prisen under halvparten av i helsekosten. iHerb selger vel også Udo`s til en billig penge. Andre forslag til hvor dette kan kjøpes for en god pris?

  Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 16:04   #902
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ingenting egentlig, men som sagt, får man i pose og sekk så er det jo kjekt.

Men, har funnet Udo`s på ebay fra seriøs forhandler og der er jo prisen under halvparten av i helsekosten. iHerb selger vel også Udo`s til en billig penge. Andre forslag til hvor dette kan kjøpes for en god pris?

Tror brorparten av oss her inne handler via Iherb

Jeg er på min 2. flaske Udo`s... eller har det blitt den 3.? og kommer ikke til å slutte. Ledd og muskelsmerter er bedre, huden er bedre og ikke minst har jeg mistet både kg og ikke minst cm Den generelle formen er også bedre, men om alt kan tilskrives Udo kan jeg ikke garantere...

Om du gidder å scrolle gjennom tråden står det når jeg begynte der

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 17:10   #903
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hva er appelsinhud?

Jeg er ikke så himla opptatt av vaskebrett, men hender, slanke hender med tydelige blodårer ...! Mhm! Weird, du liksom.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 17:11   #904
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

En 250 ml flaske Udo's koster forresten rundt 60 kroner på iherb, altså litt over en fjerdedel av hva den koster i norske helsekostbutikker. Ikke så verst det, altså. Jeg bruker noen uker på en sånn flaske.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 17:52   #905
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hva er appelsinhud?

Var det ironi? Du vet vel at det er cellulitter?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 18:03   #906
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Var det ironi? Du vet vel at det er cellulitter?

Hehe, det var nok ironi, ja. Men faktisk har jeg aldri hatt det. Det er da enda noe!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:38   #907
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe, det var nok ironi, ja. Men faktisk har jeg aldri hatt det. Det er da enda noe!

Heldiggris. Jeg har masse. Men det er vel fordi jeg har store lår, rompe og hofter. Det er jo helst der man får det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:55   #908
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Vel jeg økte aldri Udos til 4 ss. Er fortsatt 2ss. Måtte innse at de 3ss med Cocosa om dagen var blitt noen veeeeeldig store ss gitt. Vekten har da begynt å rikke på seg igjen. Ingen forskjell på cm rundt magen foreløpig. (4 cm fra lår vel og merke)...

Og jeg har lært at det holder best med liten udos flaske. Trodde jeg var lur som kjøpte stor sist men tror ikke jeg får tømt den før den blir dårlig.

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 05:43   #909
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Heldiggris. Jeg har masse. Men det er vel fordi jeg har store lår, rompe og hofter. Det er jo helst der man får det.

Haha, jeg har aldri forstått helt hva som egentlig menes med cellulitter, men nå gjorde jeg et google-bildesøk og tror jeg ser det - jeg har bare aldri klart å forstå det før, for det ser jo helt normalt ut. Betryggende at jeg tar det med knusende ro, for jeg har mye av det på lår og ræv selv. Ville vel vært merkelig om det var annerledes, med pæreform og whatnot.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 11:26   #910
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Heldiggris. Jeg har masse. Men det er vel fordi jeg har store lår, rompe og hofter. Det er jo helst der man får det.

Og jeg har knapt rompe og lår ... Men til gjengjeld har jeg sinnssykt mye strekkmerker på magen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:24   #911
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og jeg har knapt rompe og lår ... Men til gjengjeld har jeg sinnssykt mye strekkmerker på magen.

Jeg har også strekkmerker på magen. Det fikk jeg det første året etter at jeg flyttet hjemmefra og gikk opp 20 kg på ett år...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:29   #912
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg har også strekkmerker på magen. Det fikk jeg det første året etter at jeg flyttet hjemmefra og gikk opp 20 kg på ett år...

Jeg fikk de da jeg var tolv år og la på meg rundt tredve kilo på et halvår. Mystiske greier, men har skjønt i ettertid at det må ha vært noe ekstremt hormonelt typ i forbindelse med pubertet eller noe. Pappa opplevde ca det samme da han var 14-15. Men det er i det minste så lenge siden at de knappest synes lenger. Lurer faktisk på om oljene også har hjulpet på litt her, i tillegg til det å eksponere kroppen for sol, også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:37   #913
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg fikk de da jeg var tolv år og la på meg rundt tredve kilo på et halvår. Mystiske greier, men har skjønt i ettertid at det må ha vært noe ekstremt hormonelt typ i forbindelse med pubertet eller noe. Pappa opplevde ca det samme da han var 14-15. Men det er i det minste så lenge siden at de knappest synes lenger. Lurer faktisk på om oljene også har hjulpet på litt her, i tillegg til det å eksponere kroppen for sol, også.

Å spise tilstrekkelig med protein er visst også et poeng for å unngå strekkmerker - så i så måte skulle vi vel være på den sikre siden de fleste av oss her inne... Jeg fikk vel mine strekkmerker i begynnelsen av tjueårene - når jeg spiste minimalt med kjøtt, stort sett kornvarer, grønnsaker og frukt, skydde fett som pesten og levde i den villfarelsen at protein ikke var så viktig. Og i følge "Spis deg glad" eller hva det nå het - så skulle man ikke kombinere karbohydrater og proteiner. Jeg prioriterte dermed karbene... Ikke rart jeg ikke hadde konsentrasjonen på topp i studietiden forresten.. .

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 12:46   #914
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Å spise tilstrekkelig med protein er visst også et poeng for å unngå strekkmerker - så i så måte skulle vi vel være på den sikre siden de fleste av oss her inne... Jeg fikk vel mine strekkmerker i begynnelsen av tjueårene - når jeg spiste minimalt med kjøtt, stort sett kornvarer, grønnsaker og frukt, skydde fett som pesten og levde i den villfarelsen at protein ikke var så viktig. Og i følge "Spis deg glad" eller hva det nå het - så skulle man ikke kombinere karbohydrater og proteiner. Jeg prioriterte dermed karbene... Ikke rart jeg ikke hadde konsentrasjonen på topp i studietiden forresten.. .

Jeg spiste vel som "folk flest" da jeg var i den alderen, tenker jeg. Brødmat, kjøtt, fisk, toroposemat og godteri på lørdager. Hehe. Men jeg ble satt på en kjip lavkalorikur av leger da jeg bikka godt og vel nitti kilo på veldig kort tid. Og det er nok her mye av det ligger -at alle disse kiloene kom på i løpet av få måneder, og huden rakk nok ikke å følge med i det hele tatt. Tatt også i betraktning at jeg var ganske lav, og alltid legger på meg på mage, midje og rygg, ikke rumpe, lår etc, så var det i grunn ganske godt duket for strekkmerker ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 19:54   #915
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Vel jeg økte aldri Udos til 4 ss. Er fortsatt 2ss. Måtte innse at de 3ss med Cocosa om dagen var blitt noen veeeeeldig store ss gitt. Vekten har da begynt å rikke på seg igjen. Ingen forskjell på cm rundt magen foreløpig. (4 cm fra lår vel og merke)...

Og jeg har lært at det holder best med liten udos flaske. Trodde jeg var lur som kjøpte stor sist men tror ikke jeg får tømt den før den blir dårlig.

Om du bruker ss av flaska daglig blir ikke den store flaska dårlig, den er tilsatt antioksydanter.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 20:23   #916
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Om du bruker ss av flaska daglig blir ikke den store flaska dårlig, den er tilsatt antioksydanter.

Står den har holdbarhet i 6 uker....? Skjønner ikke helt hva du mener tro jeg kanskje...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 08:30   #917
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg datt helt av udos ok cocosa kjøret og har fått prikker på overarmene igjen, men har enda ikke fått overdrevent vondt i ledd og muskler (kun når jeg ligger på magen og det skal vel kunne unngås) Men energien min forsvant som dugg for solen, må mote meg opp til å begynne igjen!

__________________



Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 11:42   #918
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg er i alle fall på igjen, etter min lille pause litt tilbake i denne tråden.

Problemet er bare at jeg ofte glemmer å ta Udosen. Cocosa er null problem, har den i kaffen og savner den uten. Men Udosen må jeg kanskje legge inn mobilalarm på eller noe sånt. 1ss daglig nå, og skal vel øke litt etterhvert.

Vekten kryper sakte nedover. Uendelig sakte, men dog, det går rett vei, og litt klær og sånt er blitt mer passe. Dette startet først i sommer, da jeg begynte med oljene, så jeg håper og tror det har sammenheng.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 14:01   #919
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har også ramla av oljevogna.
Jeg har hatt to oljerunder og to pauser, ca en mnd på og av hver gang.
Mønsteret er ganske tydelig synes jeg: Nedgang i oljeperioder, og stillstand/tørr hud i pausene. I forrige runde gikk jeg ned 200g pr dag, mens jeg har gått ned 200g i uka ellers.

Det alene skulle være motivasjon nok til å hive innpå igjen, vel?

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 18:49   #920
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jammen det tok ikke lang tid for huden å bli tørr... Får øke sakte med cocosa igjen og følge med vekta. Ikke lett når den hopper opp og ned som en jojo. Var da 96 blank og så kom eggløsning. 97.8 i morges. Blææ.. Går vel en mnd før jeg ser 96 igjen. Men jeg har sett det!!

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:55   #921
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hvordan tar dere udos?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:56   #922
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Hvordan tar dere udos?

Med svææære sprøyter rett i blodåren!!!
Hvorfor spør du egentlig?

  Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 19:57   #923
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Evt, du kan jo forsøke ta Udo`s med en spiseskje??? Mulig det kan fungere også.

  Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:00   #924
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Hvordan tar dere udos?

Holde for nesa - en skurk rett fra flaska - skylle med noen annet.

Sånn ca.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:02   #925
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Holde for nesa - en skurk rett fra flaska - skylle med noen annet.

Sånn ca.

Nææh, går det an altså? Å drikke rett fra flaska?

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no