Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-09, 16:32   #1
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Har det noen effekt?

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 17:12   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Den skal vel virke på samme måte som xenical?
Jeg vil vel tro at kronisk fett-diare virker fint det, men om det er så veldig behagelig...

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 17:19   #3
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

jeg leste at de hadde mindre dose av virkestoffet i de "andre" reseptbelagte slankepillene. tenk den fett-diarene om man tar det samtidig som man går på ketolyse! hoho!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 18:08   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Hei,
"Bruk av medisinen Alli mot overvekt"
http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____80277.aspx

Sitat:

Kaloriredusert diett med lavt fettinnhold er en viktig del av behandlingsopplegget.



Så Alli er vel ikke akkurat noe man bør bruke på LCHF…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 14:36   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Jeg har brukt det i 2,5 uker sammen med lavkarbo-kost (men ikke så veldig strengt lavkarbo. Jeg har faktisk spist både kake og junk på 17 mai og på bursdagen min ++) har gått ned 6kg!

Jeg regelrett DRITER FETT, for å si det rett ut. Ren olje som ikke går an å skylde ned i do en gang! Men jeg har ikke magesmerter, må ikke så veldig ofte på do, ingen problemer med å holde meg og har ikke "gas" som det står at man kan slite med.

MEN, jeg har jo merket at når jeg tror jeg bare må tisse og sitter på do å slipper en promp, så er jeg ofte glad jeg ikke slapp den prompen i buksa, for å si det sånn

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 17:25   #6
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Har ei venninne som går på det nå, gått i 3 dager. Hun spiser "vanlig og sunn" høykarbo kost. Foreløbi så driter hun fett ja Skal gi lyd om hun merker noe på vektnedgangen!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 18:04   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Må være perfekt for hard mage Alli og lavkarbo / høyfett er vel ganske logisk ikke helt match. Vår energi skal komme fra fettet og tar man bort fettet med en slik pille, så går jo hele lavkarbo / høyfett teorien i dass...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 18:46   #8
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg har brukt det i 2,5 uker sammen med lavkarbo-kost (men ikke så veldig strengt lavkarbo. Jeg har faktisk spist både kake og junk på 17 mai og på bursdagen min ++) har gått ned 6kg!

Jeg regelrett DRITER FETT, for å si det rett ut. Ren olje som ikke går an å skylde ned i do en gang! Men jeg har ikke magesmerter, må ikke så veldig ofte på do, ingen problemer med å holde meg og har ikke "gas" som det står at man kan slite med.

MEN, jeg har jo merket at når jeg tror jeg bare må tisse og sitter på do å slipper en promp, så er jeg ofte glad jeg ikke slapp den prompen i buksa, for å si det sånn

Så flott at du har funnet noe som fungerer for deg, elian. Supert at du deler av dine erfaringer med oss!
Har hørt at andre har hatt positiv effekt også, om enn ikke så mye som deg. Jeg har igjen 5 kilo jeg vil ned, de sitter som "spikret" så jeg tror jeg vil gjøre det samme som deg. Tusen takk som deler erfaring med oss

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:50   #9
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Så flott at du har funnet noe som fungerer for deg, elian. Supert at du deler av dine erfaringer med oss!
Har hørt at andre har hatt positiv effekt også, om enn ikke så mye som deg. Jeg har igjen 5 kilo jeg vil ned, de sitter som "spikret" så jeg tror jeg vil gjøre det samme som deg. Tusen takk som deler erfaring med oss


Jeg har egentlig alltid vært i mot sånne typer for slanking. Men siden dette egentlig er en reseptbelagt pille regnet jeg med at den både virket OG var trygg, så jeg valgte å prøve. Har gått ned mange kilo på lavkarbokost og lavkalorikost, men disse siste 8-10kg ville ikke slippe taket uansett hvor flink jeg var! Jeg holdt seriøst på å klikke!

Nå når jeg tar pillene og bare er halvflink med kosten (og IKKE trener en gang) går jeg ned raskere enn jeg gjorde da jeg var kjempestreng!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:55   #10
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Jeg har forresten spurt i en annen tråd her om dette med karbo som blir til fett. Jeg lurer veldig på dette. Fordi Orlistat (som er virkemiddelet i Alli) skal hindre at ca 40% av fettet du spiser tas opp av tarmen. Men jeg lurte på om de overflødige karbohydratene som blir til fett også blir "hindret"?

For det er nemlig sånn at jeg kan gå i 4-5 dager nesten uten å spise fett i det hele tatt, men alikevel så kommer det ut i bøttevis! Noe av dette må da være kropsfett eller fett som blir "laget" fra karbohydrater? Jeg kan ikke skjønne annet....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 19:59   #11
egg&bacon
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
egg&bacon er på en erverdig vei

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Så bra det funker for deg Elian! Jeg fikk Xenital av legen min for noen år siden, det er jo samme stoffene i de to. For meg funket de ikke, da dro jeg og kjøpte meg burger meny og skal si det satte fart på sakene ....
Etter det så både dreit og feis fett... etter det har jeg aldri hatt hvite truser og jeg måtte planlegge hvor jeg skulle gå etter der det var toaletter.. hjelpes meg Nå har jeg endelig funnet en kur som funker for meg, men bra for deg at de funker for deg! Og ikke har mine plager! Lykke til

__________________


egg&bacon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:40   #12
Skøyerfjeset
Juniormedlem
 
Skøyerfjeset sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hadeland
Innlegg: 34
Skøyerfjeset er på en erverdig vei

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Har ikke ledd så mye på mange dager jeg
Vanvittig morro å lese denne tråden!

Lurer på om jeg skal prøve disse for jeg sliter litt med å få fart på magen.....
Hvor får man tak i disse da? Helsekost?

__________________


Skøyerfjeset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:54   #13
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Hm....jeg blir veldig bekymret når jeg leser dette. For all del - folk må gjøre akkurat som de vil, men jeg deler likevel noen tanker.

Det er jo ikke fett som gjør at du legger på deg, trodde det var etablert som sannhet her inne... Dette er jo i praksis en type sultekur. En ting er vekttap. Men det er mer enn bare energi vi får fra fettet - kolesterol f.eks (kolesterolmangel er livsfarlig, og kroppen lager kolesterol av fett), og essensielle fettsyrer, fettløselige vitaminer.

Jeg tenker at den eneste grunnen til at man ikke får skader av dette er at man har et høyt fettinntak fra før.

Og hva er det egentlig man mister her? Muskelmasse?

Resept eller ikke - livsfarlig sier jeg...

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:55   #14
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

På apoteket På nettsider står det at man bør ha en bmi over 28, og det KAN være en mulighet at de ønsker å veie deg og måle høyden din på bakrommet. Men dette har jeg lest på nettet da, de gjorde det ikke i det hele tatt med venninna mi... Kanskje det varierer fra apotek til apotek, eller det bare var noe piss de sa i begynnelsen

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:57   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Fetpåmidten, her.

Og hva er det egentlig man mister her? Muskelmasse?

Og hva skjer når man slutter med de?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:04   #16
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og hva skjer når man slutter med de?

Nettopp! Da vil jo antakeligvis skje det samme som ved en sultekur - at metabolismen er ute av balanse igjen. Og da ville jeg levd meeeget lavkarbo en god stund for å rette det opp.

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:07   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Fetpåmidten, her.

da ville jeg levd meeeget lavkarbo en god stund for å rette det opp.

Som kroppen din sannsynligvis ikke takler pga at den har avvendt seg med å kunne behandle fett... Jeg kjente noen som var prøvekanin for noen sånne piller for lenge siden. De taklet ikke fett i det hele tatt lenge etter tablettene var kutta ut

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:13   #18
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

ah. nå er de fleste her inne så godt inne i lavkarboverden da, at de sikkert vet alt om at de må holde seg til godt kosthold for å ikke gå opp etter at de slutter med pillen. forøvrig er jeg nysgjerrig på hvor kroppen får energi fra om alt fettet drites ut. er jo det som er med streng lavkarbo iallefall da, at fettet er drivstoffet til kroppen. uansett så er det interresant og som de "fleste" er jeg også interressert i raskeste vei ned.. sadly enough. hehe. hold oss oppdater elian! *tommel opp for 6 kg*

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:14   #19
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

forøvrig lo jeg utrolig godt av denne tråden jeg også! høres skummelt ut å tro man skal tisse også fiser man!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:19   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Hjelpes. Men hvor kommer fettet fra?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:22   #21
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

haha. fettet kommer vel fra maten?! kanskje det er lagret i alle kriker og kroker av kroppen!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:23   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

haha. fettet kommer vel fra maten?! kanskje det er lagret i alle kriker og kroker av kroppen!

Jammen, det var jo noen som sa at de dreit fett uten å spise særlig fettholdig mat? Høres merkelig ut, som om man skulle drite ut sitt eget kroppsfett?
Huh.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:24   #23
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Sitat:

høres skummelt ut å tro man skal tisse også fiser man!



Men seriøst... Det høres litt ut som frivillig amøbedysenteri

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:28   #24
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

jeg har alltid lurt på hvor fettet vi slanker bort blir av jeg.. om det liksom bare fordufter? det er litt som sjelen når en dør tror jeg! tilbakeføring! men hey, kansje man bæsjer det ut?! forøvrig har magen min ikke vært samarbeidsvillig på ketolyse denne gangen. sikkelig hard! sukk. kanskje fettfestivalen får fart på den. om ikke er kanskje alli og amøbedysenteri noe for meg!! hoho!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:29   #25
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jammen, det var jo noen som sa at de dreit fett uten å spise særlig fettholdig mat? Høres merkelig ut, som om man skulle drite ut sitt eget kroppsfett?
Huh.

Det er såvidt jeg vet fysisk umulig. Fettcellene i kroppen forsvinner ikke ved vektnedgang, men energien i dem brukes opp slik at de blir mindre. Fett kan ikke renne ut av fettcellene og inn i tarmene og ut med avføringen.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Amaranth: noen som har prøvd? jeef-micro Spørsmål og svar 7 18-12-13 07:33
Noen som har prøvd Acomplia? Tulla 81 Ketolysekuren 7 20-08-09 22:09
Reduxin - er det noen som har prøvd det? paprika Spørsmål og svar 2 10-02-08 17:15
Noen her som har prøvd 5-htp ...? Borealis Kosttilskudd 22 22-03-07 19:46
In Zone - noen som har prøvd? turid Kosttilskudd 17 19-05-04 20:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no