Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Birkebeinerløpet 2011

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-04-11, 10:51   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Exclamation

Birkebeinerløpet 2011

Vurderer å melde meg på til Birkebeinerløpet.. andre som også skal?

http://www.birkebeiner.no/Birkebeine...e-lopet/Loype/

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 00:59   #2
Therese_M
Medlem
 
Therese_M sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Ås
Innlegg: 114
Therese_M er ny på veien

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Jeg er allerede meldt på! Gleder meg som en liten unge

Therese_M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 09:48   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Aha, stilig! Har du løpt før? Noen spesiell måte du har tenkt til å trene på? Tenker på at dette løpet nok går mere utover ankler og ledd.. Kjenner en som løp i fjor, og han hadde angret mye på at han ikke hadde løpt mere i nedoverbakke, siden mye av løpet foregår i nettopp nedoverbakke, og han hadde fått endel trøbbel med knærne..

Jeg kom på dette løpet her om dagen, da jeg etter og ha løpt 3 km i nedoverbakke, snudde og løp 2 km i skogs-nedoverbakke.. det var som å komme til himmelen

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 11:01   #4
Therese_M
Medlem
 
Therese_M sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Ås
Innlegg: 114
Therese_M er ny på veien

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Jeg har ikke løpt Birken før, men løp halvmaraton under Oslo Maraton i fjor. Gleder meg stort til å løpe i terrenget og ikke på asfalt! Jeg trener dessverre ikke spesifikt nok til løpingen, syntes det blir alt for kjedelig med mye løping. For tiden blir det en løpetur på over 11 km i uken (skal øke distansen etterhvert) og en kortere tur i tillegg til spinning 3-4 dager i uken og varierende mengde styrketrening. Burde uten tvil vært bedre på styrketreningen med tanke på å forebygge skader i beina, men har ikke kunnskap om hvilke øvelser som er bra for å forebygge.. Noen som har tips?

Om du går på hjemmesiden til Oslo Maraton finner du fine opplegg for å trene seg opp til å løpe både 10 km, halv- og helmaraton.

Therese_M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:03   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Jeg tenkte å stå litt på sånn balansebrett-sak, for å trene anklene litt.. Ellers satser jeg på intervaller og en langtur i uka.. starter på en mil og jobber meg oppover jevnt og trutt til 21 km Skal løpe Sentrumsløpet neste helg forøvrig, og antakeligvis halvmaraton i høst, som vel er en uke etter Birkebeinerløpet.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 23:26   #6
Therese_M
Medlem
 
Therese_M sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Ås
Innlegg: 114
Therese_M er ny på veien

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Åh, jeg har også lyst til å løpe Sentrumsløpet og halvmaraton! Men er dessverre opptatt begge dagene Får heller finne noe annet gøy å melde meg på! Har du løpt noen andre løp tidligere?

Therese_M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 11:37   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Åja, løpt endel løp. For 20 år siden, da jeg var sånn ca. 11 år Helt seriøst, så har jeg ikke trent i det hele tatt i mitt voksne liv, men begynte etter jul og har fått komplett DILLA!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:08   #8
Therese_M
Medlem
 
Therese_M sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Ås
Innlegg: 114
Therese_M er ny på veien

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Da har du jo erfaring i massevis
Dette blir første gangen jeg løper på lavkarbo, blir spennende å se om kroppen reagerer annerledes nå enn den har gjort før. Joggeturene i det siste har hatt veldig varierende resultat, så vi får håpe at det kommer seg etterhvert.

Therese_M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:06   #9
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Hei folkens!

Jeg tenker på å være med på birken!! Jeg har fått helt dilla på å ut og løpe, men jeg er jo overvektig og kun mosjonist. Så målet ville vært å fullføre. Har hørt at løpet er det med mest skader av birkenarrangementene, men i år arrangeres jo motbakkebirken også? Kanskje det er noe å satse på ? Er det overambisiøst for en mosjonist å delta på birken?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:08   #10
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Jeg har trent jevnt og trutt siden januar etter årevis med sofasitting, og deltok på Sentrumsløpet nå i mai, og har bestemt meg for å melde meg på Birken Hva du velger tenker jeg bør komme av hva slags treningsgrunnlag du har (hvor mye tåler knærne dine), hvor mye du tenker på å trene og hvor mye du veier (jo høyere vekt jo høyere belastning).

Også et viktig tips, som virkelig ikke kan understrekes nok! IKKE bli for ivrig med løinga i begynnelsen! Løping er det som er hardest for knærne, og ledd og senere tilpasser seg belastningen i mye saktere grad enn muskulaturen gjør.. Om du løper i motbakke, løp endel med stigning, det avlaster knær, samt gå MYE i motbakke i begynnelsen, og avlast med å sykle og ro, samt ellipsemaskin

Nå fremover mot Birken ser jeg for meg at jeg kommer til å løpe rundt 25 km i uka, fordelt på rundt 4 økter - og jeg har som sagt noen måneders grunnlag. Jeg har måttet endre litt på treningen nå, fordi knærne har begynt å krangle etter litt for mye overivrighet siste ukene for Sentrumløpet.. Så nå er det ellipse og sykkel for meg i noen uker frem til knærne er fine igjen.

Lykke til, og kanskje vi kan bruke denne tråden for felles inspirasjon?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:55   #11
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Det hadde vært supert! Jeg tror kanskje det blir halvbirken på meg, eller eventuelt motbakkebirken, i og med at jeg har endel til overs.

Hvordan er det med sperretider og når stenger de målgangen? Det er grunnen til at jeg ikke har meldt meg på ennå. Jeg må vite om jeg greier å fullføre får jeg melder meg på..

mofe(håper du ikke tar dette the wrong way), er du dame eller mann? så forresten at du foreslo lavkarbolag på sentrumsløpet neste år. Det hadde vært kult

Jeg trener i hovedsak for å bli friskere og strammere, og fordi det er kjempegøy! Men hadde vært gøy å skryte av å ha fullført noe også liksom? Jeg har alltid skulka gym og svømming og vært dårlig i idrett, men det er ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi jeg ikke følte meg passsende men trening er gøy!!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 08:43   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Jeg er dame

Sperretider har jeg ikke peiling på.. betyr det at da blir man stoppet midt i løpet?

Halvbirken? Så at det fantes nå, var nytt for meg Det er nok et reelt alternativ for meg også, men skal trene frem mot de 21 km, også se etterhvert. Noen som vet om deltagerlistene blir fulle, eller tar de inn rubbel og bit?

Forresten så leser jeg at de anbefaler folk som skal løpe Motbakkebirken å stille i noen motbakkeløp først for å teste formen. På kondis.no er oversikt over motbakkeløp i Norge i sommer (velg motbakkelp øverst).

littleme, klart du gjennomfører! Spørsmålet er jo på hvilken tid, men i mål kommer man jo Og ja, trening er kjempegøy! Som mangeårig sofasitter, så begynte jeg som sagt i januar med å trene, men alt ble MYE morsommere i januar og mere strukturert etter at jeg ble utfordret til Sentrumsløpet

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 08:44   #13
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Fant info angående påmelding;

"Siste frist for påmelding og betaling via web er tirsdag 13. september kl. 12.00.
Det er mulighet for etteranmelding i Håkons Hall fredag 16. september fra kl. 10.00-22.00. Det er ingen etteranmelding på løpsdagen.

"

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 06:39   #14
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Sperretider har jeg ikke peiling på.. betyr det at da blir man stoppet midt i løpet?

Det betyr at hvis ikke du har kommet til et visst punkt innen en viss tid, så blir du stoppet og får ikke fortsette. Det er disse sperretidene og når de stenger målgangen, som jeg må forsikre meg om at jeg greier før jeg melder meg på!

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Halvbirken? Så at det fantes nå, var nytt for meg Det er nok et reelt alternativ for meg også, men skal trene frem mot de 21 km, også se etterhvert. Noen som vet om deltagerlistene blir fulle, eller tar de inn rubbel og bit?

Forresten så leser jeg at de anbefaler folk som skal løpe Motbakkebirken å stille i noen motbakkeløp først for å teste formen. På kondis.no er oversikt over motbakkeløp i Norge i sommer (velg motbakkelp øverst)

Også har vi motbakkebirken, som garantert mer kjempehard men ikke så vond på knærne. Tror det blir rimelig fullt ganske fort, men løpebirken er den med minst deltakere og mest skader. Så jeg vet ikke.. Kanskje vi skal prøve oss på noen motbakkeløp i sommer da?


Opprinnelig lagt inn av mofe

littleme, klart du gjennomfører! Spørsmålet er jo på hvilken tid, men i mål kommer man jo Og ja, trening er kjempegøy! Som mangeårig sofasitter, så begynte jeg som sagt i januar med å trene, men alt ble MYE morsommere i januar og mere strukturert etter at jeg ble utfordret til Sentrumsløpet

Så gøy! Jeg håper jeg greier å gjennomføre, vet om mange som bryter i hytt og pine Noen andre mindre løp jeg kan prøve meg på først kanskje?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 08:42   #15
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Gå inn på kondis.no og terminlister, så finner du nok noen løp som passer for deg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:07   #16
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Skummelt dette

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:43   #17
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Birkebeinerløpet 2011

mofe! Har du meldt deg på? Hvordan går treningen??? Jeg vet ikke om jeg tørr dette :P

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:52   #18
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Har ikke meldt meg på enda, nei, jeg er litt treig! =) Hvorfor tør du ikke?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:20   #19
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Jeg er livredd for å ikke greie det :P Læreren min måtte bryte under birkenrennet og fikk dobbeltside oppslag i lokalavisa. Ikke mye som skjer der jeg kommer fra skjønner du :P

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:29   #20
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Haha Du får løpe under pseudonym da vettu

Men så lenge du lager deg et ordentlig treningsprogram frem til løpet i september (?), så vil det jo ikke være noe problem å klare det, så lenge det ikke skjer noe veldig uforutsett, da Og treningen bør nok innebære litt nedoverbakkeløp, så du får trent opp muskler rundt knærne og funnet ut hvordan du reagerer på det - i tillegg til styrketrening

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 21:53   #21
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Løp ganske mye nedover i dag, blir jo ikke sliten av det? Bare lei ? heheh. Vurderer halvbirken litt, for da er jeg sikra å fullføre i det minste?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:17   #22
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Nei, man blir ikke så sliten, men det tar veeeeldig på knærne, og jeg mener at hele 10 km av birkenløpet er i nedoverbakke..

Du trenger jo ikke melde deg på enda - er ikke sikker på fristen, men bare trene med sikte på 21 km, også se hvordan formen er om en måned eller noe? Det er jo 3 måneder til, jeg tror ikke det skal være noe problem å trene seg greit opp til 21 km om man vet hva man gjør og jobber målrettet, og jevnt ikke minst.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:25   #23
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Nei, okei! Det er nok riktig som du sier. Hvilket program følger du ?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 22:38   #24
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Jeg følger ikke noe spesielt program, men frem til Sentrumsløpet løpe jeg veldig mye intervaller, kanskje 3-4 ganger i uka (4x4). Sentrumsløpet var på 10 km, og fra januar til mai så løp jeg kanskje 7-8 6km-etere, og en 8 km.

Jeg var utrent fra før, og det ble nok litt for mye løpetrening for meg på de månedene, det kjente jeg på knærne, jeg burde ha trent mye mer allsidig, som mere ellipse f.eks og gange i stigning. Nå er ikke jeg overvektig (lengre), men uansett så er løping den mest belastende treningsformen man har, og det blir jo verre jo flere kilo man har å løpe med, og de aller fleste som begynner å løpe som treningsform, får belastningsskader.. Så jeg ville ha startet veeeeldig forsiktig, og hvis man ikke har løpt noe særlig i det hele tatt, å begynne med rask rask gange, og satse mye på oppoverbakketrening i begynnelsen. Nå i sommer kommer jeg til å satse mer på alsidig trening, som sykling og ellipse i tillegg til tredemølle med veldig stigning, og styrketrening, og kanskje ha en langtur jogg/løp i løpet av uka, på 7-9 km, samt en intervall 5x1000 m. (Har man planer å løpe endel, er det viktig å trene styrke på spesielt mage og rygg.)

Og sko, legg penger i sko, det er syyykt forskjell på et par til 300,- og 1300,-... som å komme til himmelen Så forresten at skulle man løpe Birken, var det fint om man kjøpte "terreng-joggesko", de har mer støtte og beskytter foten bedre mot stein og ulendt underlag.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 00:55   #25
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Birkebeinerløpet 2011

Hei!
Jeg skal ikke løpe Birken, men KK's 10 km den 15. oktober, greit om jeg slenger meg litt på her?
Løp iForms 5 km lørdag 18.06. Planen var å trene i forkant, men tida rant bort i eksamenslesing og annet...så jeg møtte utrent
Jeg gjennomførte, og endte på 38:59, og nå har jeg altså meldt meg på 10 km til høsten, sammen med en venninne. Er nok i dårligere form enn dere her inne, men man må jo starte et sted?
Vurderer også å melde meg på 10 km på Oslo Maraton, som er i slutten av september, hadde vært kjedelig om det lå en meter snø i oktober og løpet ble avlyst...

Har lasta ned løpeprogrammet til Grete Waitz som ligger på Oslo Maraton sine sider, veldig enkelt program som jeg har planer om å følge med å løpe man-ons-fre og andre aktiviteter i helgene.

Men det er mer motiverende med flere som trener løping, kunne godt tenkt meg å være her inne sammen med dere selv om jeg trener til et annet løp Går det greit?

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Apriltreningsutfordringen 2011 Kamilla Trening 208 04-05-11 00:15
Marstreningsutfordring - 2011 grotingeling Trening 206 31-03-11 23:14
Februarstarter 2011 heidia79 Stoffskifte / hormonproblemer 1 22-02-11 15:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no