Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal legges inn på sykehus

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-09, 16:32   #1
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Skal legges inn på sykehus

Skal fra 25/8 inn på et lengre opphold på epilepsisenteret. (SSE)

Det lar seg ikke gjøre å leve lavkarbo der. Det blir servert brød frokost, lag matpakke til lunsj av brød. Middag som kommer fra rikshospitalet.
Ikke har pasienter lov til å lage mat selv på kjøkkenet. Vi har et kjøleskap til å ha matpakka og evnt drikke i. Kan også ha annen mat der, men det er begrenset hvor mye plass det er, da ca 25 pasienter skal lagre matpakker og pepsi'n sin ()

Jeg kommer til å legge på meg sikkert 5 kg++ oppholdet er planlagt helt til 22/9

Jeg har epilepsi som dere sikkert forstod. Skal i utg. punktet inn for medisinskifte, da jeg har vanskeligheter med å holde meg på match vekt. Går på medisiner med en hel haug med uheldige bivirkninger, og jeg får stort sett mye bivirkninger. Vekt problemer er en av de. Gikk på noe annet tidligere, og da gikk jeg så ned i vekt at jeg måtte kutte de ut. ( tro det eller ei, veide ned i 52 kg-følte meg ikke bra helsemessig da).

Kommer jo helt klart mye positivt ut av oppholdet, jeg kommer meg kanskje ut av vektproblem helvete. Lavkarbo er og blir min livsstil, men kranglete medisiner hjelper liksom ikke på.

Huff, ja da fikk jeg ut litt frustrasjon. Ble langt dette.

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 16:38   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus...

Det var da rart at du ikke kan leve lavkarbo akkurat der. Ketogen diett brukes jo på barn med epilepsi!
Og det med svært gode resultat!

De fleste sykehus er veldig greie når det gjelder pasientenes matvaner. Kan du ikke ringe å snakke med dem på forhånd?

Ellers finnes det jo kjølebager man kan koble til strøm, da!
Om du tørner helt, får du sende meg en pm, så skal jeg komme med litt lavkarbomat til deg, jeg! Bor ikke akkurat langt unna!

(Hvilken medisin gjorde at du gikk ned i vekt, sa du?)

Uansett, lykke til med oppholdet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:20   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Eh, men hva i huleste gjør de med barn som spiser ketogent da? De MÅ jo ha et sted å ha maten sin og de spiser IKKE brødskiver altså

Er det vanskelig å komme seg til en butikk fra SSE? Feks så du kan kjøpe deg en pose med ferdig salat og smårettskinke, k*lling el.l?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 19:27   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Det er ikke så langt å gå til nærmeste butikk. Er man litt sprek, har man hele Sandvika med Storsenteret å velge i.

Og som sagt, jeg stiller opp om nødvendig. Bor jo i Asker, er ikke lange veien!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:40   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Hei
Imse har en poeng! Hva gjør de med barn med behov for ketogen diett ?? Jeg tror muligens at disse får hjelp på Rikshospitalet , men jeg er ikke sikker.
Hva gjør de med diabetikere ??
Dette må være det eneste sente som evt ikke klarer å lage pasienttilpasset diett.
En del epilepsimedisiner har dessverre vektøkning som bivirkning og da er det jo ekstra underlig at Statens Senter for Epilepsi tilgbyr høykarbomat - det blir jo sten til byrden.
Det hadde vært fint å høre hva du får til svar om du ringer.

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 00:02   #6
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Skal legges inn på sykehus

Takker for svar

Kan jo klart gå ned til storsenteret å handle, evnt på rimi som er nærme. Men det byr jo på endel utfordringer. Dvs at jeg må ut å handle mat ofte, det blir dyrt også (ser jeg for meg).
Jeg kan heller ikke forlate området hver dag. Skal bla ligge to (!) døgn til telemetri denne gangen. (har vært der 6 ganger før)

(jeg er anfallsfri, så kan hende jeg får lov til å kjøre under oppholdet.)

Tenkte faktisk ikke på at det kanskje er muligheter for å få tilpasset diett. Klarer nok ikke holde meg i ketose, men uansett så ville det vært supert.

Jeg er redd for min diett ikke blir prioritert, kun de som strengt tatt trenger en lavkarbo diett.

Jeg skal høre med de i morgen. Venter tlf fra de. Må ha med snuppa mi på 8 mnd, det kan bli en utfordring. (de virket ikke veldig medgjørlig i dag, hun dama på inntakskontoret...hmrf.)

Men det går jo ann å håpe på at det kan gå i orden

Da nevrologen min her i Vestfold henviste meg, så var vekten betydelig høyere enn den er nå. Og det står i inntakssøknaden. Så da er det jo tydelig at dietten fungerer for meg. Blir som Torkil sier, en sten til byrden.

Skal fortelle hva som kommer ut av morgen dagen

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 03:21   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Det hadde jeg aldri godtatt. (Men så blir jeg direkte syk av høykarbo). Nå har ikke jeg vært på lengre syehusopphold enn at det har vært uproblematisk med matpakke, da men.
Er også spent på å høre hva de sier når du ringer.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 10:03   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Opprinnelig lagt inn av Janis, her.

Jeg er redd for min diett ikke blir prioritert, kun de som strengt tatt trenger en lavkarbo diett.

Siden ketogen diett er en type behandling som brukes mot epilepsi, og du har epilepsi, er ikke du da en av de som trenger dette kostholdet? Selv om det var du selv og ikke en lege som kom på det...
Og spesielt siden du i tillegg bruker den for å motvirke uønskede bieffekter av piller som de har satt deg på.....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 11:39   #9
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Skal legges inn på sykehus

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Siden ketogen diett er en type behandling som brukes mot epilepsi, og du har epilepsi, er ikke du da en av de som trenger dette kostholdet? Selv om det var du selv og ikke en lege som kom på det...
Og spesielt siden du i tillegg bruker den for å motvirke uønskede bieffekter av piller som de har satt deg på.....

Det er mitt største argument for å få en tilegnet diett
Jeg har prøvd å ringe et par ganger i dag. Skal prøve igjen nå
Tar så sykt lang tid å få svar.

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 17:48   #10
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Skal legges inn på sykehus

Jippi! Jeg kan få ketogen diett

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 17:54   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Opprinnelig lagt inn av Janis, her.

Jippi! Jeg kan få ketogen diett


Veldig, veldig bra!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 18:40   #12
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Skal legges inn på sykehus

Åh! Så bra!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 20:21   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Flott!

Skulle bare mangle, egentlig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 20:56   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Se der ja Og en påminnelse om at det er bedre å spørre enn å bare anta, noe jeg er alt for dårlig til...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 21:09   #15
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal legges inn på sykehus

Så bra! Nå fikk jeg en sånn god følelse av at det tross alt er litt fornuft i verden.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 21:20   #16
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Så flott!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:34   #17
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Skal legges inn på sykehus

godt og høre ,,da ligger muligheten der om en blir innlagt på sykehus

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 23:06   #18
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Skal legges inn på sykehus

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Se der ja Og en påminnelse om at det er bedre å spørre enn å bare anta, noe jeg er alt for dårlig til...

ja, ikke sant...
Så ikke veldig lyst på det her om dagen. Gruer meg veldig, har ei snuppe på 8 mnd. Ikke lett å få kabalen opp, ift barnevakt. Har kun en bestemor som kan, men hun har ms og kan plutselig bli i dårlig form.
Blir ikke lett å være lenge borte fra henne Godt jeg får lov til å kjøre bil under oppholdet. Blir noe pendling fra Sandvika til Tønsberg

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:34   #19
inel
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 292
inel har en fantastisk aura rundt seginel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal legges inn på sykehus

Opprinnelig lagt inn av Janis, her.

Skal fra 25/8 inn på et lengre opphold på epilepsisenteret. (SSE)

Det lar seg ikke gjøre å leve lavkarbo der. Det blir servert brød frokost, lag matpakke til lunsj av brød.

Første oppholdet jeg hadde på SSE spiste jeg ikke kjøtt, og det klarte de å fikse.. Så kanskje hvis du prøver å spørre? Det var jo bare middagen det gikk utover, da. Kjenner til matpakkene Hva om du får noen til å ta med noe lavkarbo brød til deg? Og de har jo forskjellige hensyn de skal ta når det kommer til diverse sykehusmat, så det kan hende det lavkarbo er bestillingsvare? Det er nok ikke mange av barna på sse som går på ketogendiett ennå tror jeg...
Lykke til på sse, jeg var med på åpningen av datarommet, håper det fortsatt funker bra
Full sympati herfra!!

__________________



Min journal
inel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:37   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Inel, om du leser litt lenger opp så ser du at Janis fikk godkjent ketogent kosthold

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:41   #21
inel
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 292
inel har en fantastisk aura rundt seginel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal legges inn på sykehus

Leste ikke hele tråden før jeg svarte, jeg... Men så bra du får lavkarbomat!! Telemetrien overlever du, sist jeg var der satt jeg ser i NI døgn... Så hold ut, det er ikke akkurat det festligste som finns, ta med deg noen bøker og filmer så går det nok. Igjen; LYKKE TIL!!!

__________________



Min journal
inel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 08:07   #22
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Skal legges inn på sykehus

wwweeeeY!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 14:31   #23
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Skal legges inn på sykehus

Opprinnelig lagt inn av inel, her.

Leste ikke hele tråden før jeg svarte, jeg... Men så bra du får lavkarbomat!! Telemetrien overlever du, sist jeg var der satt jeg ser i NI døgn... Så hold ut, det er ikke akkurat det festligste som finns, ta med deg noen bøker og filmer så går det nok. Igjen; LYKKE TIL!!!

NI døgn?!? djeeses. og jeg klager over to...

Jeg slipper å være der hele tiden uh: Er på perm. Får masse perm. Blir lite matspising der inne. Mest til hensyn av babyen min på 8 mnd. Veldig glad for dette! Så mørkt ut for en uke siden..

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 14:34   #24
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus

Så bra!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 15:18   #25
inel
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 292
inel har en fantastisk aura rundt seginel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal legges inn på sykehus

Så deilig med mye perm! Det er ikke mye å gjøre der hele dagen akkurat.. Jeg kom meg levende gjennom de ni døgnene, vel var jeg ganske sliten, men det gikk greit. Symapti herfra bare på dine to også, assa. Håper de får det de trenger i løpet av den tiden. Første gang jeg var der måtte jeg bli sittende lenger enn planlagt fordi jeg ikke fikk "riktig" type anfall. Men du; er hensikten med telemetrien din nå at du skal få anfall..? Siden du er anfallsfri må jo det i så fall være litt snodig..? Med tanke på lappen osv..?
Bra det blir tatt hensyn til datteren din!

__________________



Min journal
inel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo på sykehus- forslag? muskatt Lavkarbo generelt 11 20-07-09 09:20
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 13:26
Skal, skal ikke? marquise Ketolysekuren 3 04-06-08 12:21
Behandlingsfrist på sykehus, noen som vet? indi Generell diskusjon 0 13-01-08 23:39
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 09:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no