Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Og plutselig sprakk jeg ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-12-11, 20:15   #1
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av
Cool

Og plutselig sprakk jeg ...

Jeg mistet plutselig alle hemninger, og tenkte at jeg driter i hvordan det går om jeg sprekker... Og plutselig hadde jeg spist gotteri og litt popcorn, samt bestilt meg en pizza... Huffameg! Men litt deilig også, å være litt crazy for en kveld!!! hehe...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:32   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg mistet plutselig alle hemninger, og tenkte at jeg driter i hvordan det går om jeg sprekker... Og plutselig hadde jeg spist gotteri og litt popcorn, samt bestilt meg en pizza... Huffameg! Men litt deilig også, å være litt crazy for en kveld!!! hehe...

La det bli med i kveld da, Marella!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:46   #3
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

La det bli med i kveld da, Marella!

ja, det håper jeg virkelig!!! Har litt dårlig samvittighet nå, men men...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:47   #4
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Er ikke SÅ farlig med en sånn kveld en gang iblant, for å få det ut av systemet, så lenge det blir med engang iblant!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:47   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

ja, det håper jeg virkelig!!! Har litt dårlig samvittighet nå, men men...

Blanke ark i morra

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:49   #6
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Blanke ark i morra

jepp (så koselig du er langaard!! )

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:52   #7
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Det er ikke bestandig like lett, men det er bare å starte på nytt igjen neste dag.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:58   #8
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

jepp (så koselig du er langaard!! )

Takk

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:01   #9
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Er ikke SÅ farlig med en sånn kveld en gang iblant, for å få det ut av systemet, så lenge det blir med engang iblant!

Ja, det er det jeg er redd for, at jeg skal skli ut... Jeg har vært i ketose i 2 mnd nå, så jeg er spent på hvordan det blir å komme ut av det, samt det å komme i ketose igjen. Lurer på om jeg får noen bivirkninger... Da jeg starta, var jeg i skikkelig dårlig form i 1 uke.

Men syns også det er litt deilig med en sprekk. Føler jeg har litt ferie om du skjønner. Føler at jeg er meg selv igjen. Er litt gladere, rusa på sukker!!! hehe...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:10   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Har du spist litt lite i det siste? Eller var det følelsesmessig påkjenninger som utløste det? Eller har du vært litt for disiplinert at du følte behov for å komme ut av tvangstrøya? No pressure.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:38   #11
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Har du spist litt lite i det siste? Eller var det følelsesmessig påkjenninger som utløste det? Eller har du vært litt for disiplinert at du følte behov for å komme ut av tvangstrøya? No pressure.

Det var faktisk toppen av kaka som skjedde! Har vært frustrert over tid for noe personlig, og så kjente jeg veldig behov for å gi f... Og nå er jeg blid som en sol, og ikke så frustrert!

I tillegg så er jeg så uttrolig lei av kjøtt, grønnsaker og saus!! Lei av å tenke på hva jeg skal lage meg. I går bakte jeg Lollipops brød, og så ble det så mislykket. Nesten alt av det lavkarbomaten jeg prøver, blir bare litt godt. Savner noe skikkelig godt!! (men unntak av noen retter...).

Jeg syns det er deilig å ha gått ned 14 kg, men syns det med maten er pes. Skulle ønske jeg kunne finne en dagsmeny som jeg likte godt! (Mulig jeg er elendig kokk altså... )

Ps, i tillegg så har jeg også vært veldig disiplinert i 2 mnd, uten noen sprekker. Så jeg føler at jeg "fortjener" en sprekk

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:49   #12
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Hva skjer egentlig når man sprekker?

  Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:51   #13
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hva skjer egentlig når man sprekker?

At man VELDIG akutt legger om fra lavkarbo til høykarbo, feks...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:54   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hva skjer egentlig når man sprekker?

Man spiser mat man ikke skal spise på lavkarbo...

Reaksjoner:
Det varierer, noen reagerer ikke på noe vis.

Mens andre av oss kan få magekramper, diarè/forstoppelse, masse vann i kroppen og muskel og leddsmerter. Og noen står gjerne stille på vekta i mange uker etterpå.

Husk at ikke alle er like. Jeg reagerer mye, men jeg er jo både ekstremt overvektig, har ME, reagerer på gluten og blir helt i koma av gluten og sukker( i blandt så bortevekk at jeg knapt vet hvor jeg er eller klarer å komme meg opp av stolen og i seng). At vekta stopper driter jeg i, jeg har hatt mange sprekker de siste årene, men det verste er den komatilstanden, vannansamlinger( ikke så kult når fingrene er så stive at man mister krus og kopper) og leddsmerter.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 21:58   #15
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Så hvis en som er på høykarbo sprekker og spiser lavkarbomat så er det å anse som en sprekk?

  Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:01   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Man spiser mat man ikke skal spise på lavkarbo...

Reaksjoner:
Det varierer, noen reagerer ikke på noe vis.

Mens andre av oss kan få magekramper, diarè/forstoppelse, masse vann i kroppen og muskel og leddsmerter. Og noen står gjerne stille på vekta i mange uker etterpå.

Da skal jeg sprekke på julebord i morra. Skal spise masse desserter til jeg antakelig spyr, eller på grensen. Deretter skal jeg drikke så mye alkohol at jeg blir dårlig, vondt i magen og diare hele dagen derpå. I tillegg skal jeg forspise meg på alskens greier.

Deretter skal jeg veie meg på søndagen og se at vektnåla gikk opp en kilo eller 2. Glemte nevne at det er nettopp dette som gir meg motivasjon til å stoppe selvsagt.

Innta fosterstilling i en uke og blodangre på festen og løpe ræva av meg for å hysterisk bli kvitt de 2 kiloene jeg har jobbet i 5 mnd med å bli kvitt.

Men vet dere hva? Det er verdt det, hehehe. Er bare fett som er lett å bli kvitt etterpå.


Sist redigert av ToreH : 09-12-11 kl 22:09.
  Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:02   #17
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg mistet plutselig alle hemninger, og tenkte at jeg driter i hvordan det går om jeg sprekker... Og plutselig hadde jeg spist gotteri og litt popcorn, samt bestilt meg en pizza... Huffameg! Men litt deilig også, å være litt crazy for en kveld!!! hehe...

Håper du klarer deg med en kveld, jeg har holdt på i ei uke nå Tenker hver morgen at nå må jeg inn på rettspor igjen, men så putter jeg alt mulig rart inn i denne stakkars kroppen min.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:08   #18
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Håper du klarer deg med en kveld, jeg har holdt på i ei uke nå Tenker hver morgen at nå må jeg inn på rettspor igjen, men så putter jeg alt mulig rart inn i denne stakkars kroppen min.

Viljestyrke! Gud, gi meg viljestyrke Skjerp deg og get together girl! Du vil vel ikke bli feit igjen?

  Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:09   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Viljestyrke! Gud, gi meg viljestyrke Skjerp deg og get together girl! Du vil vel ikke bli feit igjen?

Du er virkelig konge når det gjelder å motivere Hypah... for ikke snakke om dine velutviklede empatiske evner... priceless!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:10   #20
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Så hvis en som er på høykarbo sprekker og spiser lavkarbomat så er det å anse som en sprekk?

Hallo, er du full?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:12   #21
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du er virkelig konge når det gjelder å motivere Hypah... for ikke snakke om dine velutviklede empatiske evner... priceless!

Ei som har vært "av vannvogna" i ei uke allerede er på vei inn i en ond sirkel. Bare å sjekke bloggen og profilene til mange jojoslankere her inne det!

Historien lyver ikke dessverre, da må man til med kraftig lut.

Bedre å være ærlig enn å lure seg selv, som veeeldig mange her inne har gjort og gjør fremdeles. Er du ikke enig? Selv om det høres brutalt ut, det har jeg jo ikke nektet for. men det er sagt i beste mening.

  Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:13   #22
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Viljestyrke! Gud, gi meg viljestyrke Skjerp deg og get together girl! Du vil vel ikke bli feit igjen?

Jeg skulle ønske at jeg var en ufeilbarlig superman sånn som Hypah. Som aldri "sprekker", som er kongen av viljestyrke og nyter sitt eget speilbilde i sine slim-fit-klær. Som kan ALT om ALT, og har fasiten på det aller meste.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:15   #23
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Så hvis en som er på høykarbo sprekker og spiser lavkarbomat så er det å anse som en sprekk?

Ha ha....

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:16   #24
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ei som har vært "av vannvogna" i ei uke allerede er på vei inn i en ond sirkel. Bare å sjekke bloggen og profilene til mange jojoslankere her inne det!

Historien lyver ikke dessverre, da må man til med kraftig lut.

Bedre å være ærlig enn å lure seg selv, som veeeldig mange her inne har gjort og gjør fremdeles. Er du ikke enig? Selv om det høres brutalt ut, det har jeg jo ikke nektet for. men det er sagt i beste mening.

Du er ikke sann!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 22:16   #25
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Og plutselig sprakk jeg...

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Jeg skulle ønske at jeg var en ufeilbarlig superman sånn som Hypah. Som aldri "sprekker", som er kongen av viljestyrke og nyter sitt eget speilbilde i sine slim-fit-klær. Som kan ALT om ALT, og har fasiten på det aller meste.

Eeh, jeg skal faktisk sprekke i morra jeg. men på søndag er det tilbake til normalen igjen.

Er det feil å nyte sitt eget speilbilde i slim fit da? Jeg er jo fin for pokker og liker vise meg frem. Særlig nå som jeg endelig blei fin også.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg sprakk Frostpinn1 Generell ernæringsdebatt 11 21-11-11 22:08
Sprakk i dag ... Augustbruden Lavkarbo generelt 24 06-04-11 19:11
I dag sprakk jeg.. :-( HappyMe Lavkarbo generelt 14 21-03-11 08:39
Jeg sprakk! CocoNut Mer enn 30 kg overvekt 2 13-12-10 21:52
Jeg sprakk! Tagimpo Mer enn 30 kg overvekt 2 20-07-09 23:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no