Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Kyllingkaker med kokosolje

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-08, 20:33   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Kyllingkaker med kokosolje

I dag hadde de tilbud på 800 gram kyllingdeig på Rimi, så jeg har laget gode kyllingkaker med mye ekstra fett i. Dette brukte jeg:

800 gram kyllingdeig
2 egg
2 dl fløte
1/2 dl kokosolje (den uten smak)
3 ts salt, strøkne
1 ts malt muskat
2 ts grillmix fra Hindu
2 ts chillipepper
2 ts pepper
1 dl vann
1 ss bakemiks (kunne nok vært foruten, eventuelt litt JBK)

Kjørte alt i mikseren, formet kaker og stekte i godt med smør. Guttungen spiste som en ulv i dag, så jeg har litt mindre til fryseren enn jeg hadde tenkt.

Hadde sikkert vært nydelig med purre og rødløk i disse for noen som vil gjøre seg litt ekstra flid. Jeg var for sulten til å gidde.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 05-02-08 kl 20:58. Årsak: kluss med tallene
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 11:53   #2
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Kyllingkaker med kokosolje

Hei Nalana,

disse lagde jeg i går - og, de var nyydelige! Tusen takk for tipset!

Jeg var ikke sååå sulten som deg, så jeg fikk putta inn rødløk og purre..mmmm!

Sønnen min syntes også at dette ble veeeeldig godt - såpass at vi aldri fikk noen i fryseren engang...! Hihi - godt jeg kjøpte flere pakker med kyllingkjøttdeig, da!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 20:15   #3
Nurdug
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5
Nurdug er på en erverdig vei

Sv: Kyllingkaker med kokosolje

Ser denne ikkje er so ny lengre, men har de gode idéar til tilbehør? Tenkte å ha brokkoli til mannen og ris til meg, kanskje nokre gulrøtter. Men kva saus anbefalar de? Kan vel koka ut av panna etterpå dersom eg brukar smør. Elles gode idéar?

__________________
På leit etter middagar som mannen på Ketolyse og eg (p.t. gravid) kan eta saman
Nurdug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen, mannen prøver Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cocosa og Udos choise? nalana Kosttilskudd 10 09-05-10 02:09
Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden ... Pc-snuppa Generell diskusjon 20 13-07-07 18:44
Om starten på dagen ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 29-06-07 10:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no