Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak - noen med gode anbefalinger?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-07-11, 20:04   #1
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak - noen med gode anbefalinger?

Har det av og til litt for travelt (det har vel de fleste). Tenkte proteinpulver da kunne være lurt..... tåler ikke soya og kunstig smak. Noen som har noen anbefalinger og tipd om hvor jeg kan få tak i? (er helt grønn på dette.......)

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 20:45   #2
turbokano
Medlem
 
turbokano sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 40
Innlegg: 115
turbokano er ny på veien

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

jeg liker nutrisport sin 90 +,grei smak på sjokolade vertfall,og lite karbo.
http://powergym.mystore.no/ds_produc...roducts_id=161

turbokano er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 21:50   #3
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Skal til Sverige om noen dager, lønner det seg å kjøpe dette i sverige?

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 00:19   #4
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

sjekk ut scitech protein delite med sjokoladebiter hos proteinfabrikken. Ingen over ingen ved siden av etter min smak. Det beste på markedet. Dog dyrt men hvert hver eneste krone. Anbefales på det sterkeste!

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 11:05   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

sjekk ut scitech protein delite med sjokoladebiter hos proteinfabrikken. Ingen over ingen ved siden av etter min smak. Det beste på markedet. Dog dyrt men hvert hver eneste krone. Anbefales på det sterkeste!

Støtter denne anbefalingen 100%! Smaken er kjempegod, faktisk også bare blandet med vann - men selvfølgelig best med fløte og vann, cottage cheese i tillegg til litt pulverkaffe - da blir det cappuchinosmoothie! Du trenger ikke engang bruke en hel porsjon (og med det mindre kh) i en smoothie, den gir mer enn nok smak uansett

Har du gode plastflasker og ha den på, kan du faktisk fryse ned ned, og ta opp før du drar på jobb - da tiner den til rundt lunsj i romtemp. Spisdegslank hadde slike ferdige, og oppskriften sto i boka.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:27   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Jeg er veldig fornøyd med en jeg kjøper på iherb.com.
http://www.iherb.com/MRM-All-Natural...0-g/13929?at=0

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 21:39   #7
hoppeballen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 36
Innlegg: 41
hoppeballen er på en erverdig vei

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Jeg er også veldig fornøyd med de jeg kjøper fra iHerb:

http://www.iherb.com/Nature-s-Best-I...1-g/14657?at=0

Null karbo og fett. Bare protein! Lager de med litt fløte, vann, nøtter og olje. NAM! Sjokoladesmaken og strawberries & cream kan jeg i allefall gå god for. Har kjøpt vanilla nylig, men ikke smakt enda.

hoppeballen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo og periodisk faste: 40 - 70 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 23:22   #8
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg er veldig fornøyd med en jeg kjøper på iherb.com.
http://www.iherb.com/MRM-All-Natural...0-g/13929?at=0

Hm, den må jeg prøve, bestilte den med sjokoladesmak nå. Ellers har jeg brukt Myosyn nøytral og tilsatt stevia og smak selv fordi jeg ikke tåler kunstig søtning.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 00:18   #9
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

MRM, Low Carb Protein, Creamy French Vanilla Shake, 1.784 lbs (810 g)

Syns ikke denne var så aller verst! Nøytral vaniljesmak, smaker ikke veldig kunstig, veldig bra konsistens - men litt for søt etter min smak. Men den kan blandes ut med ganske mye vann uten at den virker utvannet, en dæsj fløte eller melk gjør også susen. Går fint å tilsette kakopulver i den også, for variasjon.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 00:19   #10
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg er veldig fornøyd med en jeg kjøper på iherb.com.
http://www.iherb.com/MRM-All-Natural...0-g/13929?at=0

Jeg bestilte altså den med sjokoladesmak og har nå fått den og smakt på den. Jeg fikk sjokk - den var bare helt grusomt ekkelt søt!

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 11:07   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Jeg bestilte altså den med sjokoladesmak og har nå fått den og smakt på den. Jeg fikk sjokk - den var bare helt grusomt ekkelt søt!

Jeg har den med egg og synes den funker til kake og kjeksbaking. Den er svært lav på fett og karbo. Det liker jeg. Og at den er søtet med stevia og ikke annet dritt er dritbra.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 13:40   #12
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg har den med egg og synes den funker til kake og kjeksbaking. Den er svært lav på fett og karbo. Det liker jeg. Og at den er søtet med stevia og ikke annet dritt er dritbra.

Ja, den jeg kjøpte er jo også eggeprotein, men altså med sjololadesmak. Kanskje jeg kan bruke den til sjokoladekake... Eller så får jeg bruke den som søtning i min Myosyn nøytral. Som shake var den i hvert fall pyton

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 14:15   #13
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak - noen med gode anbefalinger?

Tror ikke det du vil finne et proteinpulver uten karbohydrater med 100% naturlig smak.. Akkurat som du ikke vil finne sukkerfri brus eller sukkerfritt godteri med naturlig smak. Tror det beste da vil være å kjøpe et naturelt vaniljepulver og heller smaksette det selv med f.eks. naturlig kakaopulver eller bruke det i bærsmootie. Har bestilt noen naturlige ekstrakter jeg bl.a. tenkte å prøve å smaksette vaniljepulveret mitt med, spent på hvordan det går

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 14:21   #14
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak - noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Tror ikke det du vil finne et proteinpulver uten karbohydrater med 100% naturlig smak.. Akkurat som du ikke vil finne sukkerfri brus eller sukkerfritt godteri med naturlig smak. Tror det beste da vil være å kjøpe et naturelt vaniljepulver og heller smaksette det selv med f.eks. naturlig kakaopulver eller bruke det i bærsmootie. Har bestilt noen naturlige ekstrakter jeg bl.a. tenkte å prøve å smaksette vaniljepulveret mitt med, spent på hvordan det går

Sier ikke at jeg trenger naturlig smak, men at denne jeg kjøpte nå var ekstremt søt. Og ja, jeg kommer til å fortsette med å blande min egen som jeg har gjort en god stund: Myosyn nøytral med litt stevia, vaniljepulver og evt. litt kakao.

Tidligere, da jeg ennå kunne spise kunstige søtningsmidler, brukte jeg pulver fra Proteinfabrikken, og det var helt greit.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 17:03   #15
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Ja, den jeg kjøpte er jo også eggeprotein, men altså med sjololadesmak. Kanskje jeg kan bruke den til sjokoladekake... Eller så får jeg bruke den som søtning i min Myosyn nøytral. Som shake var den i hvert fall pyton

Jeg mente selsagt at min var vaniljesmak. Søt den og, men det passer fint til kake, pannekaker etc. Jeg bruker å tilsette sukrin i tilleg i kaker selv om pulveret er søtt. Kanskje vi liker ulik intensitetsgrad.Jeg liker mat kjempesøtt / kjempesalt.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 17:21   #16
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak- noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg mente selsagt at min var vaniljesmak. Søt den og, men det passer fint til kake, pannekaker etc. Jeg bruker å tilsette sukrin i tilleg i kaker selv om pulveret er søtt. Kanskje vi liker ulik intensitetsgrad.Jeg liker mat kjempesøtt / kjempesalt.

Jo, da har vi jo forskjellig smak. Jeg skal innrømme at jeg ikke er så glad i kjempesøtt lenger, men denne shaken syntes jeg var mye søtere enn vanlig godteri til og med. Det er jo flott for deg hvis du liker det, da. Jeg skal nok alltids klare å bruke den opp. Skal teste den til noe sjokolade-baking, men ellers kan jeg bare ha litt i den vanlige shaken min.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen gode nye brødoppskrifter (med lite egg og lite spesialingredienser)? Frater Oppskrifter 2 20-09-10 10:12
Proteinpulver og kunstig søtning Sweetflower Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 16-11-07 18:35
Proteinpulver med smak uten aspartam? Ulvemor Kosttilskudd 6 14-04-07 18:56
Proteinpulver uten (kunstig) søtningsstoff? Solan Kosttilskudd 9 11-01-07 21:31
Proteinpulver med smak Gine Lavkarbo generelt 5 15-07-05 14:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no