Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med en tråd for aprilstartere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-10, 18:32   #126
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Har egentlig veiedag på mandager, men følte at jeg har stått på ekstra godt denne uken. Måtte derfor prøveveie meg idag. Håper det holder seg til mandag. Ned 2 kg! Nå er det bare 4 kg til, så er jeg under tresiffer på vekta! Tenk at jeg startet med å legge om kostholdet på 125 kg!

Nå som kroppen minker har jeg fått litt mer selvtillit, kjøpt meg noen fargerike klær. For ikke snakke om sex med kona. Noen fler som har vært i ketose en stund merket sexlyst øker? Eller er det bare meg (og våren på annmars?)

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 19:01   #127
kali
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 4
kali er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tropico, her.

Nå har jeg bakt deilige knekkebrød og hamburgerbrød! Lavkarbo mat er kjempe godt!

Håper alle har en flott kveld!

Jeg bakte også knekkebrød i dag , men mange av mine knakk da jeg skulle ta dem av bakepapiret slik at det er mange ulike biter. Vet du ca hvor mye ett knekkebrød skal veie?

kali er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins / ketose Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:38   #128
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Var på bytur med 13-åringen i dag, og dagens utfordring var å få seg noe mat uten å måtte gå på restaurant. Greide meg med et nødskrik ved å spise cæsarsalaten på mcDonalds....Tok bare bittelitt dressing oppi(den er det sukker i) og grilla kylling istedet for crumle chicken. Tror det skulle være greit? Ble ikke mye fett da, men det kan jeg jo ta igjen nå som jeg er kommet hjem igjen)

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:44   #129
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Åh jeg er så METT.. Klarer knapt å få i meg 3 måltider for dag.. Har jo begynt å ta 2 ss olivenolje før måltid for å sikre nok fett så det kan jo være det som gjør det.. Rart å gå på diett og ikke være sulten etter maaaange år med forsøk på lavkalori dietter... På slike dietter har man jo ikke lykkes før man går rundt og er småsulten heeele tiden.. Nå tenker jeg ikke lengre på mat, det er faktisk nesten et "ork" å lage mat for jeg er jo ikke særlig sulten... Før kunne jeg fantasere i timesvis om hva vi skulle ha til middag men det er det slutt på.. Nå er mat MAT og energi for kroppen og ikke noe jeg trykker i trynet fordi jeg er sulten eller skal "kose" meg...
Må komme meg ut å trene i kveld (tenker det blir body pump på treningsstudio) men ellers har jeg vært flink.. Mistenker at jeg har fått i meg for lite karbohydrater de siste dagene så nå som fettet er på plass er det neste punkt på lista.. Ikke enkelt å få i seg nok av alt når man ikke er sulten...
Spiste forresten blomkål og brokkoli grateng fra landlord i dag (litt over 3 karb per 100 g) og det var nyyyyydelig.. En god erstatning for fløtestuede poteter ved siden av kjøtt!!

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 21:20   #130
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Har egentlig veiedag på mandager, men følte at jeg har stått på ekstra godt denne uken. Måtte derfor prøveveie meg idag. Håper det holder seg til mandag. Ned 2 kg! Nå er det bare 4 kg til, så er jeg under tresiffer på vekta! Tenk at jeg startet med å legge om kostholdet på 125 kg!

Nå som kroppen minker har jeg fått litt mer selvtillit, kjøpt meg noen fargerike klær. For ikke snakke om sex med kona. Noen fler som har vært i ketose en stund merket sexlyst øker? Eller er det bare meg (og våren på annmars?)

Haha.. Tror mannen min hadde blitt veeeeldig glad om jeg fikk den effekten av dietten da sexlivet er noget labert for tiden... Jeg hadde jo blitt glad jeg også selvsagt ..

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 21:39   #131
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Pearl75, her.

Åh jeg er så METT.. Klarer knapt å få i meg 3 måltider for dag.. Har jo begynt å ta 2 ss olivenolje før måltid for å sikre nok fett så det kan jo være det som gjør det.. Rart å gå på diett og ikke være sulten etter maaaange år med forsøk på lavkalori dietter... På slike dietter har man jo ikke lykkes før man går rundt og er småsulten heeele tiden.. Nå tenker jeg ikke lengre på mat, det er faktisk nesten et "ork" å lage mat for jeg er jo ikke særlig sulten... Før kunne jeg fantasere i timesvis om hva vi skulle ha til middag men det er det slutt på.. Nå er mat MAT og energi for kroppen og ikke noe jeg trykker i trynet fordi jeg er sulten eller skal "kose" meg...
Må komme meg ut å trene i kveld (tenker det blir body pump på treningsstudio) men ellers har jeg vært flink.. Mistenker at jeg har fått i meg for lite karbohydrater de siste dagene så nå som fettet er på plass er det neste punkt på lista.. Ikke enkelt å få i seg nok av alt når man ikke er sulten...
Spiste forresten blomkål og brokkoli grateng fra landlord i dag (litt over 3 karb per 100 g) og det var nyyyyydelig.. En god erstatning for fløtestuede poteter ved siden av kjøtt!!

ja. Helt enig med deg der.. Jeg har prøvd alt annet møkk og følt at jeg har sultet!! Men i dag har jeg spist 2 egg, avakado m/diverse fett godis og 2 løvstek med ost og rømme.. Orker ikke mer enn det jeg altså.. Åssen går det med treningen din?

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 21:52   #132
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av nokia90, her.

ja. Helt enig med deg der.. Jeg har prøvd alt annet møkk og følt at jeg har sultet!! Men i dag har jeg spist 2 egg, avakado m/diverse fett godis og 2 løvstek med ost og rømme.. Orker ikke mer enn det jeg altså.. Åssen går det med treningen din?

Jeg prøver som minimum å komme meg ut å gå minst 30 minutter per dag, evt trener jeg litt på helsestudio med body pump (styrketrening i sal) eller bodyjam (dans i sal).. Jeg har også en dvd liggende med et 30 dagers treningsprogram (30 day shred) som jeg har tenkt å begynne på - det er noen og tjue minutter trening med både styrke og cardio på tre nivåer med 10 dager på hvert nivå.. Jeg venter dog med det en stund til jeg har kommet godt "inn" i dietten og kjenner at jeg har mer overskudd.. Har trent til dvd'en en gang og holdt på å dø dagen etterpå så når jeg begynner må jeg være 100% motivert til å gjennomføre!!!

Du da? Trener du noe spennende?

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 21:58   #133
R0SA
Medlem
 
R0SA sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 274
R0SA er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tropico, her.

Ny dag og nye muligheter!

Hvordan er det med trim og trening da folkens? Hva gjør dere for å bevege på skrotten?

I dag skal jeg på thai-boxing. Trener thai-boxing to ganger i uken og styrketrening en dag i uken.
Ellers er jeg ikke noe flink å gå de turene jeg bør gå... men men...

Håper thai-boxingen veier opp for noen gåturer da. Tøff trening. (Forbrenner som regel rundt 800 kcal på en time!)

Jeg går turer så ofte jeg har tid, i tillegg trener jeg på treningssenter: aerobic, step, zumba og power. Ca. to-tre ganger per uke.

__________________


Min journal
R0SA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:11   #134
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

I dag har jeg ikke hatt stort til energi gitt, men har endelig kommet i ketose etter påsken som skled bittelitt ut!
Har vært gjennom dette før og ser frem til lysere tider. Var på trening i dag tidlig, men hadde ikke mye å bidra med...
Har snikveid meg og har gått ned 1 kg siden mandag, så nå er jeg back on track. 7 kilo til og mye er gjort!
Har trykka i meg fett i dag og har vært svært lite sulten, egentlig bare kvalm.
Men i morgen er en annen dag og håper den blir bedre for jeg har store planer om å male soverommet i morgen kveld og å rydde ute, for der ser det ut som en slagmark etter diverse bygging i hele vinter
Har dere noen artige planer for helgen?

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:19   #135
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Dessverre nei.. Det skal jo være nyyyyydelig vær i Sør Norge til helga men jeg skal jobbe nattevaktshelg og da går dagen bort til å sove og hangle på sofaen før jeg må på jobb igjen... SUkk.... Håper det blir like fint neste helg....

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:40   #136
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Pearl75, her.

Jeg prøver som minimum å komme meg ut å gå minst 30 minutter per dag, evt trener jeg litt på helsestudio med body pump (styrketrening i sal) eller bodyjam (dans i sal).. Jeg har også en dvd liggende med et 30 dagers treningsprogram (30 day shred) som jeg har tenkt å begynne på - det er noen og tjue minutter trening med både styrke og cardio på tre nivåer med 10 dager på hvert nivå.. Jeg venter dog med det en stund til jeg har kommet godt "inn" i dietten og kjenner at jeg har mer overskudd.. Har trent til dvd'en en gang og holdt på å dø dagen etterpå så når jeg begynner må jeg være 100% motivert til å gjennomføre!!!

Du da? Trener du noe spennende?



Kjempe bra trening det der da! Jeg trener fotball mandag og torsdag, spinning tirsdag og fredag, og eventuelt bodypump hvis jeg har overskudd til det.. Jobber mye i helgene, så det er ikke alltid jeg er like motivert for å trene i helgen.. Men nå som jeg har begynt på ketolyse var jeg nødt til å trappe ned til kroppen har vendt seg ordentlig til kuren.. Jeg blir veldig svimmel og har vondt i brystet, men det går nok over etter hvert!

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 22:44   #137
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av MinMort, her.

Har dere noen artige planer for helgen?

'Jeg har nettopp fått svar på at jeg har fått godkjent budet jeg la på leiligheten vi bor i nå (min bror som opprinnelig eier den). Så jeg skal på malerbutikken å finne maling til kjøkkenet i helgen!! *Bestilte meg spisebord m/stoler, salongbord, lampebord og teppe idag! Der var den lønna borte I tillegg blir det middag hos svigers, så der blir det en medbrakt salat.. Det var visst entrecote, soppstuing og fløtegratinerte poteter som stod på menyen, jeg tar å bytter ut fløtegratinerte poteter med salat så går det bra

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 07:20   #138
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hmmmm... Opp 200 gram i dag.. Merkelig.. Eller kanskje ikke for venter menstruasjonen snart pluss at jeg ikke har fått gått ordentlig på do siden lørdag (!!!!!!!).. Må vel kanskje en tur på apoteket og kjøpe noe..... Får bare holde ut og fortsette for tror ikke jeg gjør noe galt....

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 07:22   #139
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av nokia90, her.

'Jeg har nettopp fått svar på at jeg har fått godkjent budet jeg la på leiligheten vi bor i nå (min bror som opprinnelig eier den). Så jeg skal på malerbutikken å finne maling til kjøkkenet i helgen!! *Bestilte meg spisebord m/stoler, salongbord, lampebord og teppe idag! Der var den lønna borte I tillegg blir det middag hos svigers, så der blir det en medbrakt salat.. Det var visst entrecote, soppstuing og fløtegratinerte poteter som stod på menyen, jeg tar å bytter ut fløtegratinerte poteter med salat så går det bra

Grattis med leilighet! Å det er så morsomt når man kan begynne å pusse opp og gjøre den til SIN.... Og masse nye møbler - heldiggris! Kos deg på middag hos svigers!!!!

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 08:13   #140
Junibrud
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 13
Junibrud er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Eg har gått ned fra *6,1 på mandag til *2,2 i dag
Altså 3,9 kilo på 4-5 dager
SUPERFORNØYD

På Ketosticken har eg ligget på 50 siden onsdag..

Junibrud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 09:24   #141
Svadadama
Medlem
 
Svadadama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 93
Svadadama er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Pearl75, her.

Hmmmm... Opp 200 gram i dag.. Merkelig.. Eller kanskje ikke for venter menstruasjonen snart pluss at jeg ikke har fått gått ordentlig på do siden lørdag (!!!!!!!).. Må vel kanskje en tur på apoteket og kjøpe noe..... Får bare holde ut og fortsette for tror ikke jeg gjør noe galt....

Samme her, eller jeg har gått opp 300 gram jeg da.... arg!

Men tror jeg vet hva det skyldes da. Feiret nemlig bursdag på onsdag og tror jeg tok et par glass med rødvin for mye da. Overskred nok ikke karb.grensa så veldig mye, men nok. Så nå er det ingen kjære mor lengre. Nå er det bort med alkoholen for min del altså.

Nå har jeg spist en bedre frokost: to kokte egg med meierismør, stabbursnadd og brie. Snadder.

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 09:27   #142
anita3
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: trondheim
Innlegg: 4
anita3 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Ser at alle blir så fort mette,er d vanlig og kan være sulten hele dagen i begynnelsen også?det er jeg nemmelig...

__________________
Start 04.04.10 - 113kg
anita3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolys Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 09:28   #143
Svadadama
Medlem
 
Svadadama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 93
Svadadama er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av anita3, her.

Ser at alle blir så fort mette,er d vanlig og kan være sulten hele dagen i begynnelsen også?det er jeg nemmelig...

De første dagene var jeg veldig mye sulten. Men etter at jeg kom inn i det og fikk i meg nok fett så har det forandret seg. Kan gå timesvis uten mat.

Svadadama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 09:57   #144
prinsesso
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 40
Innlegg: 3
prinsesso er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei! Jeg skal starte på mandag, og gleder meg til å komme i gang!!!!
Vi skal gifte oss i juni, så det er vel mitt "mål" samtidig som det hadde vært gøy å kunne gått i shorts/bikini i sommer!! Det er mange år siden!!

Gleder meg hvertfall til å komme i gang!! Skjønner jeg må kjøpe en eller annen bok!?? Hva heter den??
Har aldri prøvd denne kuren før, og er egentlig litt skeptisk.... Jeg er veldig veldig glad i gjærbakst, boller og brød.... så dette skal bli spennende... Får ta den helt ut i helga, så jeg er skikkelig klar til mandag!!

Heia alle sammen!!

__________________


prinsesso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: katalyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:16   #145
mona71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 52
Innlegg: 18
mona71 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg er med. Startet 6.april

mona71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:35   #146
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av prinsesso, her.

Hei! Jeg skal starte på mandag, og gleder meg til å komme i gang!!!!
Vi skal gifte oss i juni, så det er vel mitt "mål" samtidig som det hadde vært gøy å kunne gått i shorts/bikini i sommer!! Det er mange år siden!!

Gleder meg hvertfall til å komme i gang!! Skjønner jeg må kjøpe en eller annen bok!?? Hva heter den??
Har aldri prøvd denne kuren før, og er egentlig litt skeptisk.... Jeg er veldig veldig glad i gjærbakst, boller og brød.... så dette skal bli spennende... Får ta den helt ut i helga, så jeg er skikkelig klar til mandag!!

Heia alle sammen!!

Boka heter Slank med Ketolyse kuren og du finner info om den på www.ketolyse.no Der kan du bestille boka og de anbefalte vitaminene.. De kan også kjøpes på enkelte Meny og Ultra butikker.... Anbefaler sterkt at du låner eller kjøper boka og leser den for det er viktig for å forstå tankegangen bak kostholdet.. For de aller fleste av oss strider det jo mot all sunn fornuft at vi skal putte i oss så mye fett pga mange års lavkaloridietter, men boka forklarer på en veldig grei måte hvorfor det fungerer. Bruk også litt tid til å lese i forumene her - du finner masse god informasjon om du leter litt, og det er mange kunnskapsrike og hyggelige folk her...
Lykke til med kostholdssendringen! Forvent ubehag i begynnelsen, men det går over og så blir dagene bedre og bedre og bedre etterhvert..

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:59   #147
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har faktisk fått mer ut av å lese her enn å lese boka, men den er jo kjekk å ha for sikkerhetsskyld.

Nå føler jeg meg endelig litt ovenpå igjen etter noen dager i slappehelvete! Og bedre skal det bli! DEILIG!

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 15:06   #148
Magica fra Tryll
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 3
Magica fra Tryll er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Får jeg å bli med her da kanskje.
Jeg kjører løpet litt lavkarbo nå, før jeg skal kjøre skikkelig på over helgen når jeg får lønn å kan handle mat igjen:knegg:

I dag har jeg spist en laksebir med en liten tomat, en ring løk og en minimais.
Ikke har jeg vekt heller, det må jeg kjøpe meg så jeg kan regne ut hva jeg får i meg.

Men jeg skal på fest neste fredag å lurer på hvordan det skal gå
Jeg drikker jo bare hvitvin og øl

Jeg lurer mest på hvilke grønnsaker jeg skal prøve å holde meg mest til?

Var på 74 kilo for en uke siden, å siden jeg heller ikke har slik vekt hjemme må jeg kjøpe en sånn å til uka

Jeg har aldri slanket meg før, så jeg føler jeg sitter med lite kunnskap her, så var kjekt å inne denne siden.

Magica fra Tryll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 16:27   #149
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei igjen!
Nå er det bekreftet, jeg er i ketose! Stixen lyste mørk,mørk lilla! Moro a gitt

Men jeg lurer på en ting, hvordan er det med taco krydder?? Jeg har spist svært lite i dag pga sultmangel, så jeg kan umulig gå over karbohydrat inntaker pr.dag ved å spise kjøttdeig krydret med taco?

Klem

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 17:29   #150
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Magica fra Tryll, her.

Får jeg å bli med her da kanskje.
Jeg kjører løpet litt lavkarbo nå, før jeg skal kjøre skikkelig på over helgen når jeg får lønn å kan handle mat igjen:knegg:

I dag har jeg spist en laksebir med en liten tomat, en ring løk og en minimais.
Ikke har jeg vekt heller, det må jeg kjøpe meg så jeg kan regne ut hva jeg får i meg.

Men jeg skal på fest neste fredag å lurer på hvordan det skal gå
Jeg drikker jo bare hvitvin og øl

Jeg lurer mest på hvilke grønnsaker jeg skal prøve å holde meg mest til?

Var på 74 kilo for en uke siden, å siden jeg heller ikke har slik vekt hjemme må jeg kjøpe en sånn å til uka

Jeg har aldri slanket meg før, så jeg føler jeg sitter med lite kunnskap her, så var kjekt å inne denne siden.

Velkommen hit! Litt alkohol går bra for de fleste, hold deg bare til hvitvinen, øl er FY! Ang. grønnsaker er tommelfingerreglen å spise grønnsaker som vokser OVER bakken. Vær litt forsiktig med tomat,løk og babymais, ikke spis STORE mengder, da det er litt mer karbohydrater enn i andre grønnsaker.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Svar

Emneord
april, mat, meny, motivasjon, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no