Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

vekt og uregelmessig mens

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-06-11, 14:06   #1
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

vekt og uregelmessig mens

Jeg har lest her inne at kroppen samler vann når man har mensen. Jeg går på noen p-piller nå som gjør at jeg har hatt mensen av og på i noen måneder i strekk nå. Siden jul har jeg hatt en dag med mens her og der, minst en dag i uka. Betyr det at jeg nå konstant har et par kg ekstra i vannvekt? Synes vektnedgangen går litt sakte også (jeg stresser ikke med det da, jeg har god tid!), og vet ikke om det har noe med dette å gjøre.

Noen innspill?

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 14:46   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: vekt og uregelmessig mens

Ikke nødvendigvis. Altså, jeg har ikke kunnskap til å kommentere det at du blør så ofte, men for meg har mønsteret vært sånn at kroppen slipper vann når jeg menstruerer - vannsamlingen kommer i forkant. Jeg veier altså minst når jeg har mensen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 20:43
Uregelmessig mens - noen innspill? Julie Fysisk og mental helse 6 02-12-10 00:24
Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens ... Andre som opplever det? Stellamor Ketolysekuren 9 24-04-09 10:29
Opp i vekt på grunn av mens? Pearl Stoffskifte / hormonproblemer 3 27-01-08 20:44
Uregelmessig mens og start av prevensjon? turid PCOS og karbohydratkontroll 12 23-09-04 16:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no