Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Interessante internettsider/linker

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-07, 03:09   #1
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Interessante internettsider/linker

Hei.

Tenkte det kunne være interessant å høre hvilke nettsider folk leser her inne. Jeg er jo for det meste her inne på lavkarbo men tar gjerne i mot tips om andre linker... hva som helst.

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:36   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: interessante internett sider/linker

Admin som driver dette forumet har et annet forum også, www.foreldreportalen.no. Jeg er veldig aktiv der inne og elsker det forumet. Veldig bra.

Ellers er jeg på www.pratekompaniet.net og så leser jeg selvsagt alltid på www.vg.no hver dag. Ja, Facebook også, men jeg gidder ikke logge meg inn der hver dag, er litt kjedelig.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 30-05-07 kl 09:42.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:38   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: interessante internett sider/linker

Facebook!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:35   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: interessante internett sider/linker

Fitnessprat.no

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:38   #5
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: interessante internett sider/linker

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Admin som driver dette forumet har et annet forum også, www.foreldreportalen.no. Jeg er veldig aktiv der inne og elsker det forumet. Veldig bra.

Ellers er jeg på www.pratekompaniet.net og så leser jeg selvsagt alltid på www.vg.no hver dag. Ja, Facebook også, men jeg gidder ikke logge meg inn der hver dag, er litt kjedelig.

Stusser litt på den Foreldreportalen...På siden om oppdragelse, lek og stimulering, er det INGEN innlegg, såvidt jeg kan se...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 15:04   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: interessante internett sider/linker

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Stusser litt på den Foreldreportalen...På siden om oppdragelse, lek og stimulering, er det INGEN innlegg, såvidt jeg kan se...

Er du medlem og har skrevet innlegg? Hvis man ikke har skrevet (jeg tror det er) 5 innlegg, så kan man ikke se medlemsområdet. Det skal være litt mer privat og vanskelig tilgjengelig for andre enn dem som deltar.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 18:21   #7
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Interessante internettsider/linker

Her er en link til en internett side hvor de selger alle de kjente merkevarer innen hårpleie, sminke o.l, Har ikke bestilt fra denne selv ennå, må være litt obs på at over et visst beløp må man betale toll... er usikker hvor denne grensen går.


http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 18:27   #8
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Interessante internettsider/linker

Her kan du kjøpe DG solbriller, vesker, smykker o.l inspirert av kjente disignermerker... Dette er en norsk side,- en dame som holder til i Horten som driver denne internett butikken.

http://www.solbrillesalongen.com/3.html

  Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 17:59   #9
Nila
Medlem
 
Nila sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 181
Nila er på en erverdig vei

Sv: Interessante internettsider/linker

Strawberrynet.com

Hvis jeg ikke husker feil så kan man faktisk få tilbakebetalt eventuell toll her....hvis man fakser inn kvittering...
Jeg har enda til gode å bestille for over 200 kr...., men jeg har venner som visstnok har fått tilbakebetalt...

Genial side by the way!!

Nila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 21:40   #10
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Interessante internettsider/linker

Jeg er mye på ett annet forum der jeg er admin. Det er ett skravle forum, og jeg trives selvsagt godt der. Om du er interessert, så er linken: www.skravlelatte.no (det er ett lukket forum, men om du registrerer deg, så blir man en liten stund på "venterommet" for å bli kjent med hverandre, og se om man kommer til å trives)

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no