Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvor forsvant innlegget mitt?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-08, 13:21   #1
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Hvor forsvant innlegget mitt?

Jeg la inn et innlegg med tittelen "Ziggys lavkarbo-blogg med oppskrifter" under "Lavkarbo generelt" med en link til en side med mye interessant stoff om lavkarbo generelt og mange lavkarbo-oppskrifter. Jeg ser at innlegget er flyttet, men klarer ikke å se hvor det er flyttet. Hvorfor ble det forøvrig flyttet?

Her er linken på nytt for de som måtte være interessert (anbefales):

http://lavkarbo.blogg.no/



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 13:27   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

syns det ser ut som den er slettet jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 13:30   #3
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

syns det ser ut som den er slettet jeg

Headingen står fremdeles under "Lavkarbo generelt" med "Flyttet" foran.

Jeg har ikke slettet innlegget.



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 13:37   #4
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Noe har skjedd i alle fall. Jeg møtte den vanlige, usannsynlig uvennlige utestengelsesmeldinga.
Hvis linken var til en nettside utenfor her, så skjønner jeg ikke den meldinga. Men hvis det var til en blogg som han har hatt her inne, så stemte det vel.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 13:38   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

ja, men det var rart... for når jeg klikker på deg og dine startede tråder er den ikke der.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 13:46   #6
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Noe har skjedd i alle fall. Jeg møtte den vanlige, usannsynlig uvennlige utestengelsesmeldinga.
Hvis linken var til en nettside utenfor her, så skjønner jeg ikke den meldinga. Men hvis det var til en blogg som han har hatt her inne, så stemte det vel.

Linken var/er den samme som i første innlegget i denne tråden. Merkelig!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 13:46   #7
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Noe har skjedd i alle fall. Jeg møtte den vanlige, usannsynlig uvennlige utestengelsesmeldinga.
Hvis linken var til en nettside utenfor her, så skjønner jeg ikke den meldinga. Men hvis det var til en blogg som han har hatt her inne, så stemte det vel.

Lenka var til en blogg han har på blogg.no

mvh
BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 13:51   #8
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg la inn et innlegg med tittelen "Ziggys lavkarbo-blogg med oppskrifter" under "Lavkarbo generelt" med en link til en side med mye interessant stoff om lavkarbo generelt og mange lavkarbo-oppskrifter. Jeg ser at innlegget er flyttet, men klarer ikke å se hvor det er flyttet. Hvorfor ble det forøvrig flyttet?

Her er linken på nytt for de som måtte være interessert (anbefales):

http://lavkarbo.blogg.no/



-

Jeg høyreklikka på linken du hadde lagt inn der. Det var ikke den linken du nevner her, men derimot denne:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17166

Sånn ser det ut på min skjerm, jeg vet ikke hvordan det egentlig er.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 13:56   #9
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg høyreklikka på linken du hadde lagt inn der. Det var ikke den linken du nevner her, men derimot denne:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17166

Sånn ser det ut på min skjerm, jeg vet ikke hvordan det egentlig er.

Jeg er jo et surrehue.. det var ikke noen link, men tittelen i innlegget ditt jeg høyreklikka på, og da fikk jeg den meldinga da jeg prøvde å legge inn adressen og søke opp innlegget. Prøv du også..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 14:00   #10
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg er jo et surrehue.. det var ikke noen link, men tittelen i innlegget ditt jeg høyreklikka på, og da fikk jeg den meldinga da jeg prøvde å legge inn adressen og søke opp innlegget. Prøv du også..

Ja, man kommer til en side som forteller at man ikke har tilgang til siden (teksten er på engelsk).

Noen andre som har erfart noe tilsvarende?



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 14:04   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Hadde ikke Ziggy selv skrevet i en tråd at han ikke ville at noe av "hans" skulle postes på forumet da? Kanskje derfor.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 14:24   #12
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hadde ikke Ziggy selv skrevet i en tråd at han ikke ville at noe av "hans" skulle postes på forumet da? Kanskje derfor.

Dette er ukjent for meg! Jeg postet jo ikke noe av "hans". Jeg postet en link.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 15:21   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Den var flyttet til det gamle lenkeforumet som nå er lukket for vanlige brukere (var ikke særlig brukt og skal ryddes og fjernes), beklager det, den er riktig plassert nå.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 16:07   #14
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hvor forsvant innlegget mitt?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Den var flyttet til det gamle lenkeforumet som nå er lukket for vanlige brukere (var ikke særlig brukt og skal ryddes og fjernes), beklager det, den er riktig plassert nå.

Ja, se der dukket det opp igjen! Fort gjort å flytte litt feil...

Fint at det er rettet opp!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mitt nye liv uten Pepsi max ... Sid2 Ketolysekuren 8 15-08-07 08:40
Jeg har endelig fått innlegget mitt på trykk!! Iset Generell diskusjon 5 22-02-06 12:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no