Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-06, 23:17   #51
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

aha! "pling" og der kobla den brune cella inn gitt... jaja bra jeg har en fjonk til å forklare når kinderegget jobber under høygir... Jeg har faktisk fått målt iq'en min til over gjennomsnittet, men jeg har kanskje nå avslørt at den testen ikke er helt til å stole på takk til fjonken for oppklaringen

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-06-06, 08:51   #52
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Og nå som du har bytta ut den blonde hjernecella med en brun en så vil du skåre betraktelig mye høyere på en ny iq-test. Skal se du går rett inn i glupingklubben med score på over 150!! Ja, når det er sagt så har Fjonken ikke bedre utstyr altså. Jeg er velsignet med en aktiv og brun hjernecelle, også har jeg en i rullestol i skapet. Den er litt rødaktig og står som reserven.. Men tar jeg den i bruk synker glorien min og legger seg stramt og kvelende rundt halsen.. Så når jeg bommer med innlegg her på forumet så er den brune ute av funksjon og den røde i aksjon.. Godt jeg ikke har en blond en som reserve. Det hadde blitt katastrofalt.. Da hadde Fjonkens medlemskap på forumet blitt særdeles kortvarig.. Og bare for å ha sagt det.. Dette innlegget er det den brune hjernecella som har laget..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-06-06, 16:34   #53
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg tror nok fjonken har en brun celle i reserve også jeg da... som hverken sitter i rullestol, skapet, eller har trilla bort.

I dag har den godeste jeef vært på leting... jeg har jo vært en del til legen i løpet av dette året, og reknet sammen at jeg har krav på frikort nå. Siden sisit jeg hadde behov for et trygdekontor (noe som skjedde da jeg var 5 år og fikk tannregulering) så har jo trygdekontor og slikt forandret seg en del. Men jeg fant fram, og fikk levert det kortet mitt, og er nå 150 kr rikere, for jeg får tilbake det som er over den grensa som jeg har betalt... men jeg aner ikke hva jeg skal bruke det frikortet til da... bortsett fra å slippe å betale til legen (som har kostet meg litt i det siste)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 03:28   #54
Mylos
Juniormedlem
 
Mylos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 55
Innlegg: 35
Mylos er på en erverdig vei

Sv: Tusentråden 2006

Vakker kvinne

Da jeg var yngre, veide jeg noen kilo mindre. Jeg behøvde aldri holde maven inne når jeg hadde en stram kjole på. Men nå når jeg er blitt eldre, har min kropp gjort seg fri.Det finnes en form for elastisk komfort der hvor min midje en gang var.

De italienske skoene skal være to numrestørre, hvis jeg da overhodet kan få føttene i dem,og skrittet på strømpebuksene sitter altfor ofte nede ved knærne.Men jeg har også lært, at det betyr ikke noe hva som skjer, eller hvor stort alt føles i dag; Livet går videre og i morgen blir en bedre dag.

Jeg har lært, at det sier meget om et menneske hvordan han/hun håndterer disse tre tingene:En regnværsdag, mistet bagasje og sammenfiltrede juletrekjeder.

Jeg har lært at uansett hvilket forhold du har til dine foreldre, så vil du savne dem når de ikke er her mer. Jeg har lært at det å skaffe seg penger og ting, ikke er det samme som å skape seg et liv.

Jeg har lært at livet av og til gir deg en sjanse til.

Jeg har lært at man ikke kan gå gjennom livet med en baseballhanske på begge hender. Av og til skal man også kaste ballen tilbake.

Jeg har lært at når jeg beslutter noe direkte fra hjertet, så har jeg for det meste også truffet den riktige beslutningen.

Jeg har lært at selv om jeg er såret, behøver jeg ikke såre andre. Jeg har lært at man hver dag skal rekke sin hånd ut til noen. Alle behøver en varm tanke eller et vennlig
klapp på skulderen. Jeg har lært at jeg stadig har mye å lære.

Jeg har lært at mennesker vil glemme hva du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldri glemme hva du fikk dem til å føle.

Fortell en kvinne at hun er fantastisk, og du har kanskje fått henne til å smile. Men hvis du ikke gjør det, så går kanskje glidelåsen i stykker og strømpebuksen vil rulle ned til føttene hvor dine italienske sko klemmer!

Ha en fantastisk dag:-)

__________________
.Sssslan(g/k)ende hilsen fra Mylos


"Vær ikke redd om det går langsomt fremover, vær bare redd for å stå på stedet hvil." Kinesisk ordtak

Sist redigert av Mylos : 07-06-06 kl 22:51.
Mylos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 08:06   #55
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Her skjer noe merkelig.

Jeg er våken. Resten av huset sover. Kan ike huske sist det hendte jeg...
Jeg våknet av en fæl drøm, også lå jeg bare å hostet og hostet, og fant ut det var best å stå opp før jeg vekket de andre som lå på soverommet. SÅ her har jeg sittet en stund dag..

Ser ut til å bli en fin dag. Et lett dekke med skyer som sikkert kommer til å vike når solen kommer opp over fjellene. Skal bli godt med frokost nå. Håper alle sammen her inne får en strålende flott dag!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 11:08   #56
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Er det ikke rart, hvordan det er de små tingene som gjør dagen vår?
Jeg vet hvordan jeg takler en regnværsdag. jeg kan ut og gå. Jeg og søsteren min er faktisk ikke "eldre" enn at vi går ut i hagen og løper i regnet om sommeren når regndråpene er store og varme, og det er varmt i været. Vi må løpe barbeint da. Jeg har også opplevd å miste bagasjen min på heathrow. Jeg fikk ei grei toalettmappe i "premie" og ei t-skjorte som var "one-size" og til og med for stor for meg... Juletrelenker har jeg ikke prøvd meg på enda, for jeg liker de ikke, og har bare kuler og lys på juletreet mitt...

uansett så har jeg vært borti både trange kjoler, og slim-longsen nede på knærne, med revne i rompa...

Ha en fin dag alle sammen

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 12:21   #57
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

I dag er jeg oppblåst og skvalpende full av vann. Det er så ille at jeg kunne fint ha fungert som akvarium til en 20-30 gullfisk. Gifteringen har gravd seg dypt inn og strammer. Strømper er utelukket for da får jeg sånn atlanterhavsrenner rundt anklene. Aner ikke hvorfor jeg samler vann nå. Kan jo ha noe med den chips-orgien jeg hadde her om dagen.
Det straffer seg å begrave seg i snop. Men lærer Fjonken.. ? Neida, Fjonken lærer aldri. Gjør samme gamle tabba gang på gang.
På fredag er det veiedag. Fjonken har liten tro på at det blir no jubel i serken. Heller stille resignasjon og et hardt spark bak. Det kan jo føre til en Nilleperiode ja. Driver å psyker meg opp til å ta en 2-3 ukers Nille. Kombinert med 3 treningsdager eller no sånt. Jeg har satt en frist for meg sjøl. Når siste eksamen er over blir det Nillekjør og oppstart på treninga igjen. Om jeg så må sleeepe meg selv etter nakkehåra for å få sinn og skinn i treningsmodus igjen. Ja, jeg innrømmer det gjerne. Jeg er lat! Og får å få en latsabb i siget må det bomber og sterk lut til. Hmmmm hva kan få meg ut av godstolen? Hvilke gevinster kan jeg henge på lokkesnøret? Hva er det jeg virkelig hiiger etter? ...... hmmmm...... hmmm jo det.. men det er helt urealistisk og uoppnåelig.. Hmmmm..... æsj, finner jo ikke på noe som helst jo! Hjernecella er helt ute av drift.. Fjonken finner fram hjertestarten og plinger den mot skallen... Nå da?.. Nei, null liv.. Får nok grunne litt mer på dette her og heller komme tilbake med den optimale gulrota når jeg finner den.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 13:50   #58
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Nå har jeg sommerferie! men det betyr jo ikke at jeg får ligge på latsiden. nå blir det jobbing og pengetjening, og rydding, vasking , flytting og oppussing. og etter det feires alt med 1 uker med gode venner i Bulgaria, og når vi kommer hjem skal jeg solbrun i bryllup. håper jeg får tak i en fin kjole. når jeg endelig har litt kropp å bruke kjole i ønsker jeg å vise det frem og! men vet ikke om jeg får råd, eller om jeg finner noe jeg liker.

nå har jeg rydda litt, og så skal jeg lese litt og se litt på tv før jeg begynner på middagen. må ryddes litt til her tror jeg. det ligger post og skoleting over alt..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-06, 14:02   #59
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

så deilig med ferie da Helene Jeg har mer som hatt fri i 2,5 mnd jeg da, men nå er det ferie fra fredag av og på lørdag er den store konserten : kan ikke få sagt nok hvor jeg gleder meg...

I tilegg skal jeg få masse kvalitetstid med tantebarnet mitt... Vi har ikke fått være alene bare vi to, siden hun var to uker gammel, så det skal bli kjempekoselig å få henne for meg selv noen timer hver dag. Vi skal på sangruppe og lekegruppe og sånt også da, men vi får også tid til å være bare oss to. Jeefern skal synge litt surt og leke masse med henne

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 10:12   #60
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

En gruppe 6-åringer svarte på disse spørsmålene:


Hvorfor lagde Gud mødre?

  • Hun er den eneste som vet hvor plasteret er.
  • Mest for å vaske huset.
  • For å hjelpe oss til å bli født.
Hvordan lagde Gud mødre?
  • Han brukte søle, akkurat som for de fleste av oss.
  • Magiske evner og masse hyssing.
  • Gud lagde mamma slik som han lagde meg, han bare brukte større deler.
Hvilke ingredienser er mødre laget av?
  • Gud lager mødre av skyer og englehår og alt snilt i verden - og litt slemt.
  • De måtte starte fra mannens ribben. Så brukte de mest hyssing tror jeg.
Hvorfor ga Gud deg din mor og ikke noen annens mor?
  • Vi er i slekt.
  • Gud visste at hun liker meg mye mer enn andre folks mødre liker meg.

Hvordan var din mamma da hun var liten pike?
  • Min mamma har alltid vært min mamma og ikke noe annet tull!
  • Jeg vet ikke for jeg var ikke der, men jeg tror hun må ha vært ganske sjefete.
  • De sier at hun var ganske snill.

Hva måtte mamma vite om pappa før de giftet seg?
  • Hans etternavn.
  • Hun måtte vite om hans bakgrunn. Om han var en tyv? Eller om han ble full på øl? Om han tjente en million!
  • Om han sa NEI til narkotika og JA til husarbeid?

Hvorfor giftet mamman din seg med pappan din?
  • Pappa lager den beste spagettien i verden, og mamma spiser masse!
  • Hun ble for gammel til å gjøre noe annet med ham.
  • Min mormor sier at mamma ikke hadde tenkehetta på seg...

Hvem er sjefen hjemmet hos dere?
  • Mamma vil ikke være sjef, men hun må for pappa gjør bare så masse rart!
  • Mamma. Du ser det når hun skal se om jeg har ryddet rommet mitt. Hun ser det jeg har gjemt under senga.
  • Jeg tror det er mamma, men bare fordi hun har mye mer å gjøre enn pappa.

Hva er forskjellen på mammaer og pappaer?
  • Mamma jobber på jobb og jobber hjemme, og pappa jobber bare på jobb.
  • Mammaer vet hvordan de skal snakke med læreren uten å skremme dem, og det er de du må spørre om du kan få overnatte hos venner. ..
  • Mødre er nesten magiske for de får deg til å føle deg bedre helt uten medisin!

Hva gjør mamma når hun har fri?

º
Mammaer har ikke fri.

º
Hun forteller deg at hun må betale regninger hele dagen!


Hva må til for å gjøre din mamma helt perfekt?
  • På innsiden er hun allerede perfekt. På utsiden - jeg tror litt plastisk kirurgi.
  • Slankekur.
  • Du vet, håret. Kanskje farge det blått?

Hvis du skulle forandre noen på mamman din, hva skulle det være?
  • Hun har bestemt seg for at jeg må ha det ryddig på rommet mitt. Det ville jeg ha forandret på.
  • Jeg ville gjort mamma lurere. Da ville hun visst at det var søsteren min som gjorde det, og ikke jeg.
  • Jeg ville gjerne at hun ikke skulle hatt de øynene i nakken.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 14:27   #61
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

???

Var inne og så på hvem som er aktive, og der var det ca 10 spidere! Men hvem er disse edderkoppene og hvorfor blir de kalt det? spionerer de på oss her på forumet? Hvorfor står det ikke bare gjester, feks? Noen som vet noe?
Nå er chili nyskjerrig, gitt! ( 50 ord akkurat!!)

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 16:09   #62
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Det er ofte søkemotorer som for eksempel når du søker på Google.

Sitter å forbanner meg på en nettbutikk, prøver å bestille en Leatherman squirt p4 til min kjære vi har 3 års jubileum om litt over 1 uke og jeg har lyst å kjøpe en sån til han.. men kommer ikke gjennom betalingsgreien. Det er en skjelden kniv så det er ikke så mange butikker som har en.. men jeg fant en ukjent butikk som hadde den. Iriterende. Men jeg har nå forsatt litt tid på meg.

Og så har jeg vert å prøvd en kjole i dag. Den var veldig fin men er ikke helt fornøyd. Vet ikke om jeg skal velge ballkjole eller litt mer ungdommeling til knærene eller noe sånt.. Er jo sommerbryllup jeg skal i. Ny kjole må jeg hvertfall ha. Jeg har aldri kunne unne meg en eneste kjole jeg har lyst på. Sist jeg kjøpte kjole var det til 150kr når jeg og Aline var på shopping på en av våre ensome lavkarbo treff i bergen. Før det fikk jeg en svart kjole av mamma når jeg var 14 eller noe sånt. Brukt den til flere anledninger, ALDRI igjen. og så er den ALT for stor.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-06, 23:32   #63
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

sitter her i england, og maa legge inn noen "reisebrev" herfra
Soester har bredbaand, saa jeg kan faktisk vaere litt paa nett. Det er sinnsykt varmt her, og i tilegg er det hoey luftfuktighet, saa klaerne sitter som klistret...

og alle har sikkert faatt med seg at vi var paa bon jovi konsert paa loerdag Sinnsykt bra. Nickelback varmet opp og det var en stemning jeg aldri har opplevd... men naa maa det nevnes at jeg var en "gig-virgin" fra foer da... har jo aldri vaert paa saa stor konsert foer. Neste gang blir det U2

I dag har vi vaert paa shopping... Kom til bluewater en time foer stengetid, saa vi fikk ikke shoppet saa mye.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 10:32   #64
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Nu! Nu er det endelig ferie for Fjonkers.. Tid til alt det som jeg ellers ikke har hatt tid til. Tid til å rydde ut av kjøkkenskap og få orden i seksjonen. Tid til å pusse vinduene så de skinner. Tid til å kose meg på nettet og på forumet. Tid til å trene, ikke minst. Tid til å søke nye veier på kjøkkenet. Tid til å glo på TV. Tid til å kose meg med ungene. Tid til å rydde i kjelleren. Tid til å savne sex. Tid til å ta pelsen. Tid til å stå lenge og uforstyrret i dusjen. Tid til å lese avisen. Tid til å slappe av. Tid til å shoppe. Tid til å tenke og ha litt omsorg for meg sjøl.. Gid det var ferie hele året!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 10:39   #65
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

På tide å bidra til tusentråden igjen

Fikk igjen unga i går etter at de har vært hos pappa siden onsdag. Det var to pøbler all mass om entret døren og de gjorde hva de kunne for å strekke mamma så langt som overhode mulig på en mandagskveld... Det er jo ikke noe moro å starte uka med krangling så mor tok på seg den tålmodige masken, leste en ekstra bok og var måtelig streng.

Ferie hele året høres forlokkende ut

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 11:46   #66
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

ja ferie hele aaret hoeres ut som en plan... Jeg proever meg for tiden som husmor. Maa si det er litt forskjell paa aa ha kun seg selv og en liten toroms leilighet, til aa skal ha ansvar for en ettaaring, pluss alt av husarbeid et hus krever, samt to oegler... Har definitivt faatt ny respekt for alle vaerdens husmoedre...

Dyra ordner seg stort sett selv da, bare de faar mat av og til, og det greier jeg aa fikse. vaeret er varmt, med hoey luftfuktighet saa ungen er utilpass. og huset tar vi saann mens ungen sover

litt snedig system paa ting i dette landet da. Annenhver torsdag kommer en slakter paa doera, og selger kjoett. annenhver tirsdag kommer en fiskemann og selger fisk, og hvaer fredag kommer en bonde med en kasse groennsaker. I dag har jeg og Maya vaert paa en farm og kjoept egg.. snedige greier...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 12:00   #67
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Åhhhh jeg minnes.. min barndoms eggemann som kom på døra 1 gang i uka. Og kjøttmannen og fiskemannen som kom på oppfordring. Det var tider det.. Men grønnsaksmannen så vi aldri. Det kan jo ha noe med at vi hadde egen potet- og grønnsaksåker få meter fra stuedøra.. Og dette var i Norge dere.. på slutten av 60 årene.
Men så forsvant alle menna for vi fikk supermarked 200 meter unna. Og da var det bare postmannen igjen. Men han sykla dere.. og var på fornavn med alle. Nå kjører postmenna biler og er ofte damer og vet knapt hvem som bor i hvilket hus ,for hilse har de ikke tid til for ruta er for stor og postbilen stappa full av viktig reklame.
Det var mye bedre i gamle dager...

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 12:08   #68
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Fjonken vandrer ned "memory-lane" koselig.... Jeg husker ogsaa den gamle postmannen hjemme, men det var paa 80-tallet, og han ble vist doemt for pedofili... husker han som en "ekkel" mann... jaja han gjorde heldigvis aldri meg noe.

men for aa snakke om noe koseligere da det regner her, saa vi kommer til aa faa sove godt i natt England maa vaere ett av europas fuktigste land. det er ikke saa mye varmere her en hjemme, men luftfuktigheten er sinnsyk, og alle klaerne sitter som klistret... bokstavelig talt.

Jeg var og proevde ny bikini i gaar. Den passet, men den hadde hjerteformet hull paa rompa, og jeg lurer paa om det hadde sett litt dumt ut med brune hjerter paa min ellers saa snoehvite rompe...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 22:13   #69
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg klør !! Jeg har to store stikk på venstre foten. den ene er 10 cm i diameter ca, og den andre ca 5cm. klør noe j€#" og. Holder på å bli gal.. smører med eurax.. men det hjelper ikke så veldig.. det er ganske betent. Tror det er fugle loppe bit, fikk det om natten, 2 dager siden.. Thomas derimot blir aldri bitt av de.. i fjor hadde jeg 20 stikk på en gang.. men ikke så betent som disse. Gir det seg ikke snart blr jeg vel kansje gjøre noe mer alvorlig med det. hmmf..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 22:22   #70
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

hoeres ikke godt ut Helene... har du proevd noe annet enn eurax? xylocain feks? ikke noe saerlig naar det kloer saann. I allefall om man skal proeve aa sove om natta... Kan jo bli gal av mindre.

fuglelopper vet jeg ikke hva er en gang. Tror ikke jeg har hoert om de. Er det en bergensk spesialitet?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 22:32   #71
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har vært flink i dag.. Superflink.. megasuperduper flink. For tenk atte jeg har både fått trena og drekki masse vann. Og det eneste dumme jeg har gjort i dag er å trøkke i meg en hel pakke Mentos. Det siste har jeg ikke gjort på flere måneder. Så til tross for sprekken vil jeg kalle meg superduperflink. Men det rare er at jeg ikke har fått mentosmage av det. Sist jeg stappa i meg ei hel eske på no time gikk det sprasmer gjennom kropp og tarm og jeg og stumpen min måtte langtidsparkere inne på do. Men det har ikke skjedd denne gangen.. Det er i grunnen rart.. Kanskje jeg har blitt herda.. !

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 22:49   #72
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Fant en link om fuglelopper HER, DEt er noe skit.. Kan være det er noe annet.. men insekts stikk er det sikkert.

Jeg er trøtt, er ikke vant til å jobbe.. og så er jeg ute hele dagen.. tar på det og. Men det er deilig å ikke måtte tenke på skoleoppgaver når jeg kommer hjem på ettermiddagen.. det er deilig..

nå får jeg se ferdig denne episonden av fustrerte fruer.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-06, 12:33   #73
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

hmm var paa butikken her i gaar, og kjoepte splenda saa det holder... det er jo mye billigere her enn hjemme og det er saa kjekt aa ha et par bokser staaende i skapet. Og saa kjoepte jeg vanilje ekstrakt ogsaa. Mener jeg har lest at det er bedre med ekstrakt enn essens. Jeg elsker aa gaa rundt paa tesco og handle mat. De har saa mye mere spennede ting her enn hjemme. Feks saa har ikke alle lavkarbo barene sjokolade eller karamell i seg, men smaker som roede frukter, mandel eller mandel og frukt av ulike slag

jaja kommer hjem med kofferten full i allefall...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-08-06, 09:22   #74
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Drar fram denne jeg, for vi må jo ikke glemme å fylle opp denne tråden. Er vi late og sløve og ikke skriver jevnt og trutt innlegg her,så er faren for at vi må niskrive intetsigende innlegg i dagene mellom jul og nyttår. Mener det ble litt sånn med den forrige tusentråden. Så jenter og gutter.. spiss tastefingrene og hiv inn noen vettuge sommerinnlegg her. Tråden må fylles.. !

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 15:00   #75
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Huh! Dette var en artig tråd, men jeg tror at alle må bli litt flinkere til å skrive her viss den skal fylles opp med 1000 innlegg før året renner ut.

Har ellers ikke så mye å si, det er sol og fint vær ute, og jeg forstår ikke helt hvordan jeg plutselig havnet her inne på lavkarbo igjen, når jeg egentlig satt ute i solen og leste

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no