Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kaffe fra 7-eleven

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-13, 08:47   #1
ibsan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 38
ibsan er på en erverdig vei

Kaffe fra 7-eleven

Da har jeg startet på andre runde av lavkarbo (et år siden jeg sluttet sist gang). I mellomtiden har jeg blitt avhengig av kaffe om morningen fra 7-eleven. Jeg kan imidlertid ikke finne noe oversikt over kalorier/karbohydrater. Er det noen som vet hva dette?
Jeg er egentlig veldig glad i cappucinoen deres, men jeg vet at ofte er det tilsatt melkesukker i slike drikker så i dag tidlig ble det kaffe med melk... Men så var da spørsmålet om det er tilsatt sukker i denne melken også... Svart kaffe er utelukket

Anyone?

ibsan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- under 40 g karbo dagen Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 09:01   #2
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe fra 7-eleven

Opprinnelig lagt inn av ibsan, her.

Da har jeg startet på andre runde av lavkarbo (et år siden jeg sluttet sist gang). I mellomtiden har jeg blitt avhengig av kaffe om morningen fra 7-eleven. Jeg kan imidlertid ikke finne noe oversikt over kalorier/karbohydrater. Er det noen som vet hva dette?
Jeg er egentlig veldig glad i cappucinoen deres, men jeg vet at ofte er det tilsatt melkesukker i slike drikker så i dag tidlig ble det kaffe med melk... Men så var da spørsmålet om det er tilsatt sukker i denne melken også... Svart kaffe er utelukket

Anyone?

Dette kommer litt ann på hvilken type kaffemaskin de har. Noen bruker vanlig hel eller lettmelk i maskinene mens andre bruker melkepulver. Ville styrt unna de som bruker pulver uansett, for det er det mer sukker i enn vanlig melk. Her må du nesten spørre på 7-eleven hva de bruker.

Ser du har en ganske streng lavkarbofilosofi så husk bare på at det er ganske mye kh i melk ( ca 4.6 g kh per 100 g) og at en slik kopp med kaffe vil bruke opp en stor del av dagsdosen med kh. Hva med og kjøpe seg en god termoskopp og lage kaffe selv med en fløteskvett og evt noe søtning? Billigere er det også

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 12:52   #3
ibsan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 38
ibsan er på en erverdig vei

Sv: Kaffe fra 7-eleven

Ja du har nok rett! Termos står herved på innkjøpslisten i dag!

ibsan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- under 40 g karbo dagen Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 04:20   #4
Ole_81
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Oslo
Innlegg: 3
Ole_81 er på en erverdig vei

Sv: Kaffe fra 7-eleven

Kaffe blir jævlig godt selv med bare bitte-litt fløte. Kan virkelig smake forskjell på melk og fløte, selv i små doser.

Ole_81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 11:56   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kaffe fra 7-eleven

Jeg tror ikke de er tilsatt sukker men det er jo masse karbo i melka.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
kaffe


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffe! trooghåp Spørsmål og svar 4 10-03-13 23:05
Kaffe? Tøsa! Ketolysekuren 2 25-01-11 01:13
Kaffe Pruttilutt Ketolysekuren 34 27-10-10 14:19
Kaffe? siljem87 Spørsmål og svar 2 25-09-09 21:39
Kaffe/te erleperle Ketolysekuren 6 07-05-09 22:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no