Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-09, 15:30   #26
RitaE.
Juniormedlem
 
RitaE. sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Åsane
Alder: 57
Innlegg: 25
RitaE. er ny på veien

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Denne vil jeg også være med på Starter i morgen

__________________
RitaE. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 15:30   #27
sigkran
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 2
sigkran er på en erverdig vei
Arrow

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg er med . Har holdt på en stund nå. Og med 10 kg bort til jul, er jeg nær målet mitt.

sigkran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 15:35   #28
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg er jo ikke på Ketolysekuren, men kan henge meg på likevel? Greit å ha et mål . Kommer nok til å kjøre Skaldeman.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 16:05   #29
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg er heller ikke på Ketolyse. Kanskje tråden skulle vært flyttet, så flere føler de kan være med?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 16:11   #30
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jeg er jo ikke på Ketolysekuren, men kan henge meg på likevel? Greit å ha et mål . Kommer nok til å kjøre Skaldeman.

Ikke jeg heller, har min egen fiosofi. Men det gjør ikke noe, bare vi har samme mål; nemlig 10 kg til jul

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 16:13   #31
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Ikke jeg heller, har min egen fiosofi. Men det gjør ikke noe, bare vi har samme mål; nemlig 10 kg til jul

Da har vi en plan

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 16:18   #32
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Flott med plan med vitner og støttespillere til. Grugleder meg til første veiing på en stund til mandag, men gleder meg til å gå nedover igjen. Vet jo at jeg klarer det når jeg først har bestemt meg.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 16:18   #33
minnien
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1
minnien er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg er også med! Starter for fullt idag :-) Min kjære laget frokosten idag, så da har eg fått i meg karbobehov for en uke fremover.....

minnien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo og sunt vett Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 16:58   #34
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.


Veldig lyst til å hive meg på her..men er så redd for å mislykkes

Vi skal nok passe pä deg... Bli med! Om du mislykkes eller ikke orker mer en dag, sä er det bare ä begynne pä nytt igjen dagen etter.

Bli med!!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 17:09   #35
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg er også med! Er igang (på et vis), en gjeng å rapportere til er lurt for meg.

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 17:20   #36
Pamparium
Juniormedlem
 
Pamparium sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 55
Innlegg: 11
Pamparium er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg henger meg på. Har spist karbofattig mat ganske lenge og gått ned sakte men sikkert. Gikk dessverre helt ut av ketose på en oval helgetur til Amsterdam og gikk opp 3 kilo! Regner med at de går av fort igjen, men vet at høsten er full av sosiale evenement som kommer til å koste kilo.

__________________




Pamparium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 17:38   #37
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jiiiihaaaa...her går det unna ser jeg!!
Detta blir gøy!!

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 17:39   #38
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Hiver meg med her jeg også, minus 20 smørpakker før jul hadde vært aldeles lekkert !
Begynte 2.september og har gått ned 7 kg pr i dag, men har "litt" til å ta av

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 17:41   #39
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Jeg er heller ikke på Ketolyse. Kanskje tråden skulle vært flyttet, så flere føler de kan være med?


Det høres ut som en god idè å flytte tråden, slik at alle kan delta selv om de ikke følger Ketolyse?

10 kilo ned til jul! Og da starter slankesesongen med god julemat.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 17:50   #40
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Ok...i morgen fyrer vi løs!
På vekta....for å se starttallet.........

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 17:56   #41
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg melder meg også på!! :-) Det blir mye mer gøy når flere deler samme mål, og man må rapportere vekttap :-) Så må vi være flinke til å støtte hverandre hvis noen går litt opp eller står stille....Noen vil sikkert klare å gå ned MYE mens andre kanskje bare går ned litt, og det må være greit - vi er alle forskjellige:-D Men så lenge vi har samme mål er sjansene større for å lykkes!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 18:02   #42
Nemo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 34
Innlegg: 9
Nemo er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg og samboeren min, samt en del av hans kamerater er med på dette=) Nå gleder jeg meg til jul!

Nemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 18:02   #43
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Vi er en fin gjeng nå. Jeg gleder meg til å følge dere, og kjenner at jeg selv er full av mot, lyst og forventning.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:07   #44
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Juhuu! Jeg vil være med på dette!

10kg frem til jul SKAL jeg klare Jeg er med på felles veiedag og rapportering...men må bare få vekta i posten først.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:07   #45
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Mange folk mer her da.... Satser på at dere har plass til meg også jeg vil og ned 10kg til jul!! Det hadde vært fantastisk... så blir ikke jobben så stor i januar

__________________
kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:10   #46
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Har man blitt enige om en felles veiedag ? Bir det mandag ?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:24   #47
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Nei, veiedag er ikke avtalt ennå.

Hva med fredag? Erfaringsmessig skjer det en del "rare" ting i helgene...

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:34   #48
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Jeg er med

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:34   #49
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Fredag er en fiiiiin dag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:43   #50
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?

Fredag er en like bra dag som alle andre for meg, så den er jeg med på

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva kan være kaldt og hva bør være varmt-TAPAS Bjørg Festmat 4 03-02-09 21:20
Å være mett, er lettere enn å være trist sunbeam Nyheter / media 1 16-03-06 01:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no