Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lavkarbo Bergen høst 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-11, 03:00   #26
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Lavkarbo Bergen høst 2011

Bor på Nattland

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 13:43   #27
Angemi
Juniormedlem
 
Angemi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 25
Angemi er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo Bergen høst 2011

Ikke helt komt i gang etter ferien, men håper jeg nærmer meg snart Tar en dag om gangen for øyeblikket og håper at jeg snart er i ketolyse modus.
Har ikke vært her på noen uker, og synest det er kjempemorsomt at vi er blitt så mange. Jeg bor v/Brann stadion.

__________________
Angemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 10:52   #28
mjaubeibi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 18
mjaubeibi er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo Bergen høst 2011

I går gikk jeg på min første sprekk- mer eller mindre planlagt. Spiste 3 stykker med pizza fra Peppes- og i følge sidene deres hadde pizzaen min 30 gram karbo per 100. Så dersom jeg runder litt oppover, fikk jeg nok i meg 200 gram karbo total i hele går(ligger vanligvis på 15 gram).

Min første utskeielse siden jeg begynte i juli- og nå er jeg spent på å se hva som skjer.

Hvor lang tid det tar før jeg faller ut av ketose(fortsatt rød stick morgenen etter), hvor lang tid det tar å komme inn i ketose igjen etc.

Spennende å bli kjent med kroppen sin på ny!

Hvordan går det med alle dere andre?

__________________


mjaubeibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 16:54   #29
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Lavkarbo Bergen høst 2011

Opprinnelig lagt inn av mjaubeibi, her.

Hvor lang tid det tar før jeg faller ut av ketose(fortsatt rød stick morgenen etter), hvor lang tid det tar å komme inn i ketose igjen etc.

Sticksen er vanligvis alltid rød om morgenen fordi du ikke har spist noe hele natten. Det mest pålitelige resultatet med sticks får du om du måler 2 timer etter siste måltid på kvelden.

Hvor lang tid det tar før du er i ketose igjen varierer fra person til person. For noen tar det opp til 3-5 dager. Du må derfor bare "prøve og feile" slik at du lærer akkurat hvordan din kropp fungerer. Lykke til!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 18:56   #30
mjaubeibi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 18
mjaubeibi er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo Bergen høst 2011

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Sticksen er vanligvis alltid rød om morgenen fordi du ikke har spist noe hele natten. Det mest pålitelige resultatet med sticks får du om du måler 2 timer etter siste måltid på kvelden.

Hvor lang tid det tar før du er i ketose igjen varierer fra person til person. For noen tar det opp til 3-5 dager. Du må derfor bare "prøve og feile" slik at du lærer akkurat hvordan din kropp fungerer. Lykke til!


Ja, jeg visste jo det om morgen-ketose, når jeg tenker meg om Har målt meg hver eneste gang jeg har tisset- inkludert 2 timer etter middag, og har i følge sticksene aldri ramlet ut! Har riktignok ikke målt i dag ennå, men nå er det jo dag 5....

Er mange som sier at man uansett ikke skal stole blindt på sticks, så prøver å ikke basere meg for mye på dem heller. Ikke lett alltid

Har stått mer eller mindre i ro denne uken da, så får håpe det snart løsner igjen!

__________________


mjaubeibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 06:37   #31
zzyx
Juniormedlem
 
zzyx sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen / Sotra
Innlegg: 25
zzyx er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo Bergen høst 2011

Ble det noe av denne gruppen? Mulig å slenge seg på?

__________________
Zzyx
a
zzyx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
DN 30/6-2011; Disse bør holde seg unna lavkarbo arnakristin Artikler 3 01-07-11 09:37
Easy Life høst 09 Camillas Andre dietter 228 02-12-09 17:37
Lyst på ny høst-/vinterjakke? Omelett Generell diskusjon 0 05-10-09 13:08
Høst og bær og sånt Tone Spørsmål og svar 4 07-08-08 14:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no