Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-10, 11:49   #4126
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er tomatpurè fyfy i ketolysemat?

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 01-11-10, 12:03   #4127
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Tropika, her.

Er tomatpurè fyfy i ketolysemat?

Neida, men 5.5g pr 100 innbyr ikke til hyppig bruk av store mengder!

Landlord sin i hermetikk- boks har minst karber, så vidt jeg husker. 5.5g

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 01-11-10, 14:07   #4128
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Fikk jo konvertert filene, men de vil fortsatt ikke spille av på vanlig anlegg, og nå er jeg tom for tomme plater *hyyyl*

Uffda! Du får ikke koblet feks pcn din direkte på anlegget som en midliertidig løsning? (eller ipod'n) Gjorde det på bursdagen min jeg - du må i ene enden ha en sånn headset-ut plugg som passer til pcn og i den andre enden to coax-innganger (en rød og hvit) for aux-inngang på lydanlegget (som var ganske gammelt...). Kosta 40 kr på clas ohlson

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 01-11-10, 14:19   #4129
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Uffda! Du får ikke koblet feks pcn din direkte på anlegget som en midliertidig løsning? (eller ipod'n) Gjorde det på bursdagen min jeg - du må i ene enden ha en sånn headset-ut plugg som passer til pcn og i den andre enden to coax-innganger (en rød og hvit) for aux-inngang på lydanlegget (som var ganske gammelt...). Kosta 40 kr på clas ohlson

Helt sikkert! Men jeg skal heller blafre litt til han datakisen på jobben først :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 01-11-10, 18:30   #4130
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

OK, jeg har rota meg oppi et litt teit dilemma. Var ute på lørdag og ble sittende og snakke med en fyr som det viste seg jobber i samme bransje som meg, mot mange av de samme prosjektene og kundene. I tillegg hadde vi felles kjente (ikke bransjefolk). Greia er at jeg gjerne skulle holdt kontakten med han siden vi jobber på de samme feltene, dessuten hadde vi veldig samme humor og mening om ting. Men det er IKKE interesse på noe romantisk plan. Er det mulig å på noen måte ta kontakt uten at det blir feil oppfatta? (Han er ikke på linkedin, det hadde jo vært det enkleste siden det er sånn jobbgreie. )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-11-10, 18:34   #4131
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

OK, jeg har rota meg oppi et litt teit dilemma. Var ute på lørdag og ble sittende og snakke med en fyr som det viste seg jobber i samme bransje som meg, mot mange av de samme prosjektene og kundene. I tillegg hadde vi felles kjente (ikke bransjefolk). Greia er at jeg gjerne skulle holdt kontakten med han siden vi jobber på de samme feltene, dessuten hadde vi veldig samme humor og mening om ting. Men det er IKKE interesse på noe romantisk plan. Er det mulig å på noen måte ta kontakt uten at det blir feil oppfatta? (Han er ikke på linkedin, det hadde jo vært det enkleste siden det er sånn jobbgreie. )

Synes du skal si det rett frem! Si at du ikke er på jakt etter noe romantisk, men at du likte ham, og at venner, det trenger vi alltid flere av. Jeg har et par ganger sagt dette til mannfolk og de er blant mine venner den dag i dag..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 01-11-10, 18:37   #4132
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Synes du skal si det rett frem! Si at du ikke er på jakt etter noe romantisk, men at du likte ham, og at venner, det trenger vi alltid flere av. Jeg har et par ganger sagt dette til mannfolk og de er blant mine venner den dag i dag..

Ja, jeg burde jo egentlig det.... Men så er det jo også et tema hvordan det oppfattes av sambo? En ting er folk man faktisk møter i jobbsammenheng, det er liksom akseptert å holde kontakt med de. Men så fort man møter noen i en annen setting så blir det liksom et issue.

Jeg merket i helga at jeg savner guttevennene mine veldig, særlig de litt nerdete fra studie-tida.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 01-11-10 kl 19:10.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 01-11-10, 19:09   #4133
Lillebjørn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 27
Lillebjørn er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nerthus, jeg opplever det samme som deg! Jeg har bare spist lavkarbo i noen uker (5 tror jeg..) men merker allerede at alt det jeg hadde lyst på før og som jeg forspiste meg og la på meg av, har jeg ikke lyst på lenger i det hele tatt!! F.eks brød med ost, nudler, kaker, sjokolade, is osv.. Det er akkurat som om det er ute av kroppen, ute av hode..
Jeg hadde en sprekk etter 2 uker ca hvor jeg spiste kake (masse) og potetgull, men ble dårlig av det og bestemte meg der og da for at nå er det bare lavkarbo som gjelder. I noen dager etter sprekken var jeg fysen, men visste konsekvensen og klarte å la vær. Det endte med at suget ble borte og jeg følte meg mye bedre

Så opp med hodet alle søtnoser, det er bare å overse så blir det borte

__________________


Lillebjørn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-11-10, 09:39   #4134
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Funker ikke å brenne i WMP her. Bruker roxio burn, integrert brenneprogram på pcen.

Hvilken modus brenner du i? Jeg regner med at den har integrert mp3->wav-konverter. Hvis du bare velger å brenne audio CD og legger til mp3er, så konverterer roxio sannsynligvis til wav mens den brenner. Jeg bruker Nero og den gjør i alle fall det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 02-11-10, 13:50   #4135
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Innerst i skapet mitt på kjøkkenet fant jeg en uåpnet Ketolyse bakemix-boks...fra 2008...!

Bare å hive, eller....?

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
Gammel 02-11-10, 14:14   #4136
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Innerst i skapet mitt på kjøkkenet fant jeg en uåpnet Ketolyse bakemix-boks...fra 2008...!

Bare å hive, eller....?

Siden den er uåpnet ville jeg rett og slett ha brukt den til en lite porsjon av noe!
Smaker det høgg, hiv resten!
Ingen bismak, bruk opp så fort som mulig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 02-11-10, 14:55   #4137
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Siden den er uåpnet ville jeg rett og slett ha brukt den til en lite porsjon av noe!
Smaker det høgg, hiv resten!
Ingen bismak, bruk opp så fort som mulig!

Just det...!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
Gammel 02-11-10, 15:11   #4138
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Innerst i skapet mitt på kjøkkenet fant jeg en uåpnet Ketolyse bakemix-boks...fra 2008...!

Bare å hive, eller....?

Jeg har brukt åpnet.... fra 2007....
Helt ok den

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 02-11-10, 15:21   #4139
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har brukt åpnet.... fra 2007....
Helt ok den


Så bra! Da dauer jeg sikkert ikke
Vet du fra og med når det er anbefalt å bruke dette på ketolysekuren? Står sikkert i bokji - men, den har jeg ikke her nå

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
Gammel 02-11-10, 15:22   #4140
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Så bra! Da dauer jeg sikkert ikke
Vet du fra og med når det er anbefalt å bruke dette på ketolysekuren? Står sikkert i bokji - men, den har jeg ikke her nå

I forhold til kuren, tenker du?
Du kan fra starten iflg bokji

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 02-11-10, 15:53   #4141
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor får jeg kjøpt en peisdvd med lyd?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 02-11-10, 16:12   #4142
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sånne soyapulvere/bakemisker etc er vanligvis så prosesserte at de mest sannsynligvis både overlever oss og rullekaker fra Samvirkelaget .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-11-10, 16:53   #4143
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvor får jeg kjøpt en peisdvd med lyd?

Hva med å spille den fra youtube? F.eks. denne.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 02-11-10, 17:02   #4144
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvor får jeg kjøpt en peisdvd med lyd?

Clas Ohlson

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 02-11-10, 21:27   #4145
Nita75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 16
Nita75 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei.
Jeg fant denne tråden mens jeg lette etter en annen, og fant ut at jeg like gjerne kunne bruke denne. Jeg er sikker på at det finnes svar på mitt spørsmål et sted, men i denne jungelen er det jaggu ikke lett å orientere seg for en fersking.
Bare lurer på; er det noen bivirkninger av lavkarbo? Jeg har vært tung i hodet og "småuggen" og lurte på om det kan komme av at jeg endrer vaner nå, noen som vet?

Nita75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten fanatisme. :o)
Gammel 02-11-10, 21:30   #4146
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nita75, her.

Hei.
Jeg fant denne tråden mens jeg lette etter en annen, og fant ut at jeg like gjerne kunne bruke denne. Jeg er sikker på at det finnes svar på mitt spørsmål et sted, men i denne jungelen er det jaggu ikke lett å orientere seg for en fersking.
Bare lurer på; er det noen bivirkninger av lavkarbo? Jeg har vært tung i hodet og "småuggen" og lurte på om det kan komme av at jeg endrer vaner nå, noen som vet?

Hodepine, kvalm, uggenhet, litt dårlig i magen...... Velkjente symptomer, ja!
Sukkerabstinenser og /eller tegn på en begynnende ketose!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 02-11-10, 21:43   #4147
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sambo kom hjem i går med knall blå hender. Det var ikke olabukse avfarging, mitt første spørsmål.. Det var rett og slett blodansamling. Hadde visst kommet og gått hele helga. Noen som vet hva det kan komme av? Han var ikke kald på hendene heller, ganske varm egentlig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-11-10, 22:30   #4148
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo kom hjem i går med knall blå hender. Det var ikke olabukse avfarging, mitt første spørsmål.. Det var rett og slett blodansamling. Hadde visst kommet og gått hele helga. Noen som vet hva det kan komme av? Han var ikke kald på hendene heller, ganske varm egentlig.

Aner ikke, men hvorfor har han ikke dratt på legevakten/til legen for lengst???
Høres så absolutt ikke helt normalt ut!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 02-11-10, 23:03   #4149
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Aner ikke, men hvorfor har han ikke dratt på legevakten/til legen for lengst???

Fordi han er mann..... Umulig å få til legen om ti ville hester dro han dit. SPesielt når det er sjanse for at det fakitsk er en grunn til å gå dit...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-11-10, 23:09   #4150
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Fordi han er mann..... Umulig å få til legen om ti ville hester dro han dit. SPesielt når det er sjanse for at det faktisk er en grunn til å gå dit...

Typisk!
Min er heldigvis veloppdragen nok til å finne veien dit selv etter 18 år sammen med meg! Han har skjønt at 3 dager sykemelding er bedre enn 3 uker lungebetennelse feks!

Ikke meningen å skremme noen, men den eneste gangen jeg har hørt om noe tilsvarende, handlet det om en slem type kreft!
Blødninger som oppstår av seg selv på den måten, er ikke noe å vente med! Det bør utredes ASAP!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 7 (0 medlemmer 7 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no