Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-11, 23:45   #6726
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kjenner til kremen "daktacort" ?
Har en liggende som jeg ikke husker helt hvorfor jeg fikk,
tror det var en av mange kremer pga såre/ømfintlige lepper..

Hadde ikke sår på munnen da, kun ømfintlig.

Denne kremen har jeg da blitt fortalt at kan brukes på svette føtter.. dvs tær.
Jeg har problem med syntetiske strømper, svetter mye og bruker dem ikke ofte men noen ganger.
Krem for atopisk utslett ble også foreslått, men eg er skeptisk til å bruke noe mot annet enn foreskrevet.

Daktacort skal etter apoteket være mot sopp?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 24-03-11, 08:21   #6727
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Noen som kjenner til kremen "daktacort" ?
Har en liggende som jeg ikke husker helt hvorfor jeg fikk,
tror det var en av mange kremer pga såre/ømfintlige lepper..

Daktacort er ein krem som i utgangspunktet er mot fotsopp. Den inneheld middel mot sopp (også virksom mot enkelte bakterier), og litt kortison som er betennelsesdempande og kløestillande. Den kan også foreskrivast mot andre plager, vi brukte den mot bleieutslett på ei av jentene våre.

Men om du har den liggande utan å hugse kvifor, har du nok hatt han ei stund, og dei held seg ikkje allverdens lenge. Du må også oppbevare han i kjøleskap, om du ikkje det har gjort er det ikkje noko å ha uansett. Eg ville nok råde deg til å kaste den (ikkje i søpla, men lever den inn på apoteket).

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 24-03-11, 08:27   #6728
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Lokale Joker'n. Den er kjempesær, bitteliten kjellerbutikk, men selger alt fra cocosa og fiberhusk til Yogi-te.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Lakriste får du jo kjøpt "overalt", enten av ekte lakris, eller anis, f.eks. Jeg har sett det på stort sett alle helsekostbutikker og Helios og så videre.

Ok, aldri sett, men jeg skal se etter det neste gang jeg er på helsekosten. Fikk lyst å prøve

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-03-11, 09:59   #6729
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvem ordner vandelsattest, arb.giver eller arb.taker?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 24-03-11, 10:01   #6730
kthxbye
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 40
Innlegg: 37
kthxbye er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvem ordner vandelsattest, arb.giver eller arb.taker?

Så vidt jeg veit, så må du ordne det sjøl. Det måtte i alle fall jeg da jeg hadde en vikarjobb i en barnehage en gang.

kthxbye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 24-03-11, 10:04   #6731
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvem ordner vandelsattest, arb.giver eller arb.taker?

Tror arb. giver må be om det. I hvert fall var det sånn sist gubben måtte ha det og når vi trenger det for å bli fosterforeldre, er det barnevernet som ber om det!

Mulig det varierer litt hvor man bor! Her er det 55 000 mennesker på et politikontor. Kan bli mye å gjøre om alle som vil, kan be om det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 24-03-11, 10:04   #6732
kthxbye
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 40
Innlegg: 37
kthxbye er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Vil tru det er berre for å lage meir binding i "sausen". Eg lagar tacokrydder utan noko form for stivelse, funkar det også, må berre la det surre ei stund lenger i steikepanna.

Jeg forsøkte uten, og det gikk fint. Takk for svar!

Og til de som kunne være interessert i blandinga, så ble den ikke noe god. Om noen har en ordentlig oppskrift på fajitaskrydder, så skrik ut!

kthxbye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 24-03-11, 13:53   #6733
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvem ordner vandelsattest, arb.giver eller arb.taker?

Du må få et skjema av arb. giver der det står begrunnet hvorfor de vil ha vandelsattest, som du må gå å levere til politiet. Evt. kan du kanskje fylle ut skjema på stasjonen selv - men du får ikke vandelsattest uten en god grunn, så vidt jeg vet.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 24-03-11, 14:13   #6734
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om man har fått økonomisk sosialhjelp, hvordan gjør man det da med selvangivelsen? Det står jo ingenting om det i den...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 24-03-11, 14:34   #6735
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Om man har fått økonomisk sosialhjelp, hvordan gjør man det da med selvangivelsen? Det står jo ingenting om det i den...

Den er skattefri, mener jeg.. Og skal derfor ikke registreres..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 24-03-11, 15:46   #6736
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Om man har fått økonomisk sosialhjelp, hvordan gjør man det da med selvangivelsen? Det står jo ingenting om det i den...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Den er skattefri, mener jeg.. Og skal derfor ikke registreres..

Men om man har hatt fradrag man kan få igjen penger for, må man huske å før inn dette!
Særfradrag for store sykdomsutgifter feks. Man skal ha igjen 28% uansett om man har betalt skatt eller ikke!
En venninne fikk igjen 1980,- hver år selv om hun ikke betalte et øre i skatt. Men hun hadde barn og skulle ha det fradraget uansett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 24-03-11, 16:12   #6737
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på om jeg skal tørre å farge hår i dag før jeg går ut og treffer folk? Det har endelig begynt å vokse ut igjen etter en periode der det bare ble tynnere og tynnere.

Jeg kommer til å se ut som en dust da, blir alltid masse klin med den hårfargen.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 24-03-11, 17:22   #6738
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg sendte min kjæreste på polet for å kjøpe en flaske vin til meg, men de hadde ikke den jeg ville ha, så han kjøpte en Trampal Pardina istedet. Noen som har smakt den og kan si om den er god? Veldig sur eventuelt?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 24-03-11, 17:48   #6739
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg sendte min kjæreste på polet for å kjøpe en flaske vin til meg, men de hadde ikke den jeg ville ha, så han kjøpte en Trampal Pardina istedet. Noen som har smakt den og kan si om den er god? Veldig sur eventuelt?

Nå er ikke jeg noen hvitvinsdrikker, og kan ikke si annet enn at den ser ut til å være ganske tørr, men i følge Vinmonopolet er den "Blek, med antydning til grønnskjær. Duft med noe preg av pære og gummi"

Mmmm! Gummi!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-03-11, 18:17   #6740
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå er ikke jeg noen hvitvinsdrikker, og kan ikke si annet enn at den ser ut til å være ganske tørr, men i følge Vinmonopolet er den "Blek, med antydning til grønnskjær. Duft med noe preg av pære og gummi"

Mmmm! Gummi!

Gummi er sikkert godt :P Nei, ser den har fått gode kritikker en del steder. Er at den er for sur jeg er redd for. Men det finner vi raskt ut av.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 24-03-11, 18:19   #6741
sirib
Medlem
 
sirib sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 172
sirib er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

arg! er glad i salat til lunch, men blir SÅÅ fort sulten igjen. Salaten består av issalat, agurk, paprika, rød løk, 1/2 pk arla fetaost (av de grønne firkanta pakkene, blir vel 100 gram og da synes jeg det er mye feta), stangselleri. Av og til grønne oliven. En ordentlig god dæsj med olivenolje over også. Spiser til jeg er mett. Drikker vann til, og en kaffe. Blir sulten relativt fort (etter 2-3 timer). Når jeg har middagsrester til lunch så kan mettheten vare helt utover kvelden. For lite fett i salaten?

__________________


sirib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 24-03-11, 18:23   #6742
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Leter etter to låter. Husker bare en strofe av låta og nytter ikke google det. Kan noen hjelpe?

Den ene er "then I realize nothing is broken..." og NEI det er ikke Jordan Sparks Tattoo.

Den andre er "stop the talking or I start walking baby" eller "I start walking if you don't stop the talking". Husker ikke helt

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 24-03-11, 18:39   #6743
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan den andre sangen være Shut Up med Black Eyed Peas?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 24-03-11, 19:29   #6744
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg har problem med syntetiske strømper, svetter mye og bruker dem ikke ofte men noen ganger.
Krem for atopisk utslett ble også foreslått, men eg er skeptisk til å bruke noe mot annet enn foreskrevet.

Jg får utslett av ymse typer sandaler på sommeren, da bruker jeg rett og slett babysalve Den legger et beskyttende lag utenpå huden. Det funker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-03-11, 20:07   #6745
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av sirib, her.

arg! er glad i salat til lunch, men blir SÅÅ fort sulten igjen. Salaten består av issalat, agurk, paprika, rød løk, 1/2 pk arla fetaost (av de grønne firkanta pakkene, blir vel 100 gram og da synes jeg det er mye feta), stangselleri. Av og til grønne oliven. En ordentlig god dæsj med olivenolje over også. Spiser til jeg er mett. Drikker vann til, og en kaffe. Blir sulten relativt fort (etter 2-3 timer). Når jeg har middagsrester til lunch så kan mettheten vare helt utover kvelden. For lite fett i salaten?

Jeg tenker at salaten fyller magen ganske bra volummessig, det er derfor du blir mett. Men det gir ikke så mye næring ut i blodet, så du merker sulten igjen ganske fort.

Issalat er ganske næringsfattig, agurk også. Så selv om du har oliven(olje) og fetaost i blir det ikke et ordentlig måltid. Du trenger nok mer protein i, først og fremst

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 24-03-11, 20:27   #6746
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Altså. Jeg skal lage rundstykker type høykarbo (ikke til meg selv nei ). Hvor lenge sånn ca må de steke? Tenker de blir litt grove og på størrelse med slike avlange man finner i frysedisken.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 24-03-11, 20:30   #6747
sirib
Medlem
 
sirib sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 172
sirib er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ville ha stekt de på 200 grader i 15 minutter... se om de blir gylne da.

__________________


sirib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 24-03-11, 20:32   #6748
sirib
Medlem
 
sirib sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 172
sirib er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg tenker at salaten fyller magen ganske bra volummessig, det er derfor du blir mett. Men det gir ikke så mye næring ut i blodet, så du merker sulten igjen ganske fort.

Issalat er ganske næringsfattig, agurk også. Så selv om du har oliven(olje) og fetaost i blir det ikke et ordentlig måltid. Du trenger nok mer protein i, først og fremst

takk. det var det jeg har konkludert med nå i ettertid. Salaten i morgen skal inneholde fetaost OG bacon. :-) (2 digre koteletter til middag, og er nå bare litt mett. SÅ sulten var jeg)

__________________


sirib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 24-03-11, 21:18   #6749
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt billige nike shox sko?
Har bestillt på nett før og det viste seg at de var fake, så ønsker å unngå det flere ganger... (De er kjempekule, så bruker de uansett om de er fake, men VELDIG irriterende...)

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 24-03-11, 21:21   #6750
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt billige nike shox sko?
Har bestillt på nett før og det viste seg at de var fake, så ønsker å unngå det flere ganger... (De er kjempekule, så bruker de uansett om de er fake, men VELDIG irriterende...)

Tror ikke du får kjøpt ekte billige shox. Kan jo selvfølgelig variere med noen hundrelapper, men noe mer enn det så er de nok fake, med mindre det er tilbud Har Sverige da, hvis du er innom der innimellom.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no