Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Nam, oopsie kaffekos!

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-09-10, 14:08   #1
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Nam, oopsie kaffekos!

Jeg fant på en ny måte å bruke oppsie annet enn å smøre på de til de deiligste smørbrød. Dvs dette er jo et slags smørbrød da, men det er ikke nok fett totalt til å kalles et måltid, kun en kaffekos

Ja la på en god spiseskje med cottage cheese på en oppsie( som var tint i mikro og fersket på i stekepanne i få sekunder på hver side) og en ts sukkerfritt syltetøy og et kaneldryss.

Utrolig godt til kaffen, få karber og bare litt og ikke en svær dessert. Man trenger jo ikke å ha på syltetøyet, men jeg elsker cottage cheese med syltetøy. Hvis du vil kan du jo blande cottage cheese med piska krem og legge på oopsien.

Pluteslig åpnet det seg en ny dessertverden for meg, med mindre søtstoff og av enklere ting. Og oppsier bør man alltid ha i fryseren i en zip lock pose. Jeg lager doble porsjoner og det funker fint, får da 16 stk av røra og steker i 3 omganger.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oopsie-roll Areola Bakst 429 13-05-13 01:08
Oopsie ostekake Tone-G Kake/dessert og snacks 10 05-03-11 21:20
Oopsie hamburgerbrød Nannah Bakst 12 18-05-10 08:17
Oopsie-ruller lille74 Ketolysekuren 14 04-02-10 23:04
Oopsie ...? LuckyStrike Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 30-07-09 10:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no