Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-11, 07:21   #2076
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag skal vi ha Lena Beatrix sine tacofyllte paprikaer..

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P
Gammel 15-03-11, 15:32   #2077
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Stekt kjøttdeig og purre i fløtesaus, krydret med chili. Usøtede muffins ved siden av.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 15-03-11, 18:27   #2078
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Svinekjøtt, bacon, sopp og løk stekt i smør sammen med enebær. Så slenger man på en boks seterrømme pluss litt diverse krydder. Plutselig har man en top notch middag. Serveres med stekt rosenkål.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 15-03-11, 18:45   #2079
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

CHILI med kjøttdeig. Eller var det omvendt?

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 15-03-11, 18:57   #2080
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Jukseloff med bremykt og frisk salat og 50 g gravet laks med sennep på.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 15-03-11, 20:16   #2081
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jukseloff med bremykt og frisk salat og 50 g gravet laks med sennep på.

Det hørtes ut som en god forrett - hva hadde du til hovedrett da?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 15-03-11, 20:24   #2082
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Hei Ada-Emilie
Jeg ser du sier at du forholder deg til egenkomponert lavkarbo, men for ikke å forvirre andre lavkarbere( som naturligvis kan helle til helt spesifikke lavkarbokosthold),så må det spesifiseres litt bedre.

Feks:
Fedon Lindberg anbefaler....eks antall proteiner om dagen, samt så og så mye karber og fett....
Likeledes med Atkins, Ketolyse, Bedre uten brød osv...

For du og vet at det ikke er vilkårlig hvor mye proteiner, fett og karber du spiser i de forskjellige filosofiene...

Litt skummelt å bare anbefale 50 gr gravlaks til middag....-Det er jo mindre enn hva min GBP opererte datter spiser i et måltid det jo
( eller unnskyld...du anbefalte jo egentlig ikke...du sa hva du hadde spist...)

Vær snill å vær litt obs på hva du anbefaler i et normalt kosthold, sånn at ikke nye tror at de ikke kan spise mer, for det stemmer kun om de spiser mange måltider om dagen...feks 6-8

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 15-03-11 kl 20:52.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 16-03-11, 06:52   #2083
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Må si meg enig i innleggene over her.. Og når du i tilegg har skrevet i et annet innlegg at du du hater å være overmett, og får deg selv til å kaste opp, så lurer jeg litt på hvilket forhold du har til mat desverre

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P
Gammel 16-03-11, 07:36   #2084
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Må si meg enig i innleggene over her.. Og når du i tilegg har skrevet i et annet innlegg at du du hater å være overmett, og får deg selv til å kaste opp, så lurer jeg litt på hvilket forhold du har til mat desverre

Du kan jo selv kjenne hva du føler etter inntak av 100 gram røkelaks/gravet laks. Grunnen til 50 g er at gravlaks har et høyt natriuminnhold. Har dere forresten ikke lært at man skal vise saklighet i diskusjoner og ikke diskutere personer? Og i denne tråden er det jo helt idiotisk, siden den ikke er rådgivende men til inspirasjon. Ingen går inn her for å se hvilke mengder folk spiser,vel! Det er ihvertfall ikke det tråden er skapt til.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 16-03-11, 08:58   #2085
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Jeg synes dette var et litt unødvendig personangrep. Dersom Ada-Emilie har et vanskelig forhold til mat tror jeg ikke dette gjør det noe bedre (jeg vet ikke noe om hvordan du spiser, men fra kommentaren over skjønner jeg det sånn). Jeg har spist et nannahknekkebrød med ost til middag noen ganger når jeg har dårlig matlyst. Det betyr ikke at jeg anbefaler det som middag til alle andre. Man må da få lov å bestemme selv hva man spiser. Her om dagen var jeg deppa og spiste ikke mer enn et kyllinglår hele dagen. Sånn nå kan dere angripe meg og si jeg går forann med et dårlig eksempel.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-03-11, 09:24   #2086
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I går spiste jeg ovnsteskt kyllingfile med hvitløkssmør, blomkålmos og salat

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
Gammel 16-03-11, 11:32   #2087
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg synes dette var et litt unødvendig personangrep. Dersom Ada-Emilie har et vanskelig forhold til mat tror jeg ikke dette gjør det noe bedre (jeg vet ikke noe om hvordan du spiser, men fra kommentaren over skjønner jeg det sånn). Jeg har spist et nannahknekkebrød med ost til middag noen ganger når jeg har dårlig matlyst. Det betyr ikke at jeg anbefaler det som middag til alle andre. Man må da få lov å bestemme selv hva man spiser. Her om dagen var jeg deppa og spiste ikke mer enn et kyllinglår hele dagen. Sånn nå kan dere angripe meg og si jeg går forann med et dårlig eksempel.

Mye av poenget er vel at denne tråden skal være til inspirasjon og da bør man også legge inn skikkelige middager. Jeg er syk for tiden med lite matlyst så jeg spiste et knekkebrød med smør og en liten neve mandler til middag i går. Dette er en shitty middag både i mengde og næringsinnhold, ergo forteller jeg ikke om den middagen i denne tråden for den bør og skal ikke være til inspirasjon for noen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 16-03-11, 11:56   #2088
Kokken Tor
Juniormedlem
 
Kokken Tor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Passe langt nord for Polarsirkelen
Innlegg: 31
Kokken Tor er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Ostegratinert bacalao!

Inneheld:
Klippfisk, squash, paprika, løk, tomatsaus, soltørka tomat, svarte oliven.
Toppa med reven Jarlsberg og bacon.

(Oppskrift og bilete vil bli lagt ut neste gong eg lager ei form)

__________________



Start: 158 Mål: 100 Delmål: 135, 128, 120 & 110
Gulrot: Småviltjakt til hausten
Kokken Tor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Normal LCHF
Gammel 16-03-11, 14:13   #2089
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Hei Ada-Emilie
Jeg ser du sier at du forholder deg til egenkomponert lavkarbo, men for ikke å forvirre andre lavkarbere( som naturligvis kan helle til helt spesifikke lavkarbokosthold),så må det spesifiseres litt bedre.

Feks:
Fedon Lindberg anbefaler....eks antall proteiner om dagen, samt så og så mye karber og fett....
Likeledes med Atkins, Ketolyse, Bedre uten brød osv...

For du og vet at det ikke er vilkårlig hvor mye proteiner, fett og karber du spiser i de forskjellige filosofiene...

Litt skummelt å bare anbefale 50 gr gravlaks til middag....-Det er jo mindre enn hva min GBP opererte datter spiser i et måltid det jo
( eller unnskyld...du anbefalte jo egentlig ikke...du sa hva du hadde spist...)

Vær snill å vær litt obs på hva du anbefaler i et normalt kosthold, sånn at ikke nye tror at de ikke kan spise mer, for det stemmer kun om de spiser mange måltider om dagen...feks 6-8

Jeg skjønner du synes det var usaklig av meg dette innlegget, Ada-Emilie, siden jeg fikk rød prikk og "usaklig " som kommentar. Beklager, jeg forsøkte å være saklig.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 16-03-11, 15:25   #2090
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Mye av poenget er vel at denne tråden skal være til inspirasjon og da bør man også legge inn skikkelige middager. Jeg er syk for tiden med lite matlyst så jeg spiste et knekkebrød med smør og en liten neve mandler til middag i går. Dette er en shitty middag både i mengde og næringsinnhold, ergo forteller jeg ikke om den middagen i denne tråden for den bør og skal ikke være til inspirasjon for noen.

Jeg synes ikke man skal prøve å kontrollere når andre skal legge inn sin middag. Det står faktisk: "Hva har du spist idag?" Og har man spist lite, eller noe annet man ikke er stolt av å vise frem, so what? Skal man bare vise solskinnsiden av seg selv og sine beste matretter? Jeg skulle ønske folk kunne passe på seg selv og ikke forvente at alle var lik dem selv i sine avgjørelser.Det er jo håpløst.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 16-03-11, 15:33   #2091
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg synes ikke man skal prøve å kontrollere når andre skal legge inn sin middag. Det står faktisk: "Hva har du spist idag?" Og har man spist lite, eller noe annet man ikke er stolt av å vise frem, so what? Skal man bare vise solskinnsiden av seg selv og sine beste matretter? Jeg skulle ønske folk kunne passe på seg selv og ikke forvente at alle var lik dem selv i sine avgjørelser.Det er jo håpløst.

Her er 1. innlegget i tråden:

Opprinnelig lagt inn av smosje, her.

Siden vi noen ganger har litt probs med å finne nye retter/ spennende retter/ raske retter/ enkle retter/ rimelige retter/ flotte retter/ restemat-retter så starter jeg en tråd hvor vi kan fortelle hverandre hva vi skal ha til middag!

Så selv om du en dag synes du er kjedelig i matveien, så sleng inn likevel, for kanskje andre får en kjempegod ide!

Siden det er langt over (normal...) middagstid for de fleste, så begynner jeg tråden med å si hva jeg HADDE til middag

Idag, mandag:

* Hamburger (uten brød!) med smeltet ost, stekt løk, friske grønnsaker, en dæsj tacosaus og noen råstekte tomatskiver med basilikumdryss
* Dessert: Lavkalori/lavfett vaniljeyoghurt med div nøtter på toppen

Håper noen henger seg på fra i morgen!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 16-03-11, 15:44   #2092
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middagen i dag: Spinat- og tilsiterostemuffins. Nydelige med salat til.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 16-03-11, 15:50   #2093
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Du ser visst ikke helt poenget mitt her, Ada-Emilie. Det er ikke snakk om å bare vise sine beste sider, men å skjønne at det man sier kan ha påvirkningskraft. Det er sikkert mange nye (og gamle) som titter i blant annet denne tråden for både inspirasjon og veiledning. Jeg tror nok at du selv vet at det du spiser er veldig lite med mindre man spiser veldig mange måltider i løpet av dagen.

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

siden den ikke er rådgivende men til inspirasjon.

Du vil altså inspirere folk til å spise kun 50 gram fisk til middag?

Sitat:

Ingen går inn her for å se hvilke mengder folk spiser,vel! Det er ihvertfall ikke det tråden er skapt til.

Så ikke skriv mengden. Da hadde du kanskje kunnet unngå reaksjonene du har fått også.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 16-03-11, 17:46   #2094
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Du ser visst ikke helt poenget mitt her, Ada-Emilie. Det er ikke snakk om å bare vise sine beste sider, men å skjønne at det man sier kan ha påvirkningskraft. Det er sikkert mange nye (og gamle) som titter i blant annet denne tråden for både inspirasjon og veiledning. Jeg tror nok at du selv vet at det du spiser er veldig lite med mindre man spiser veldig mange måltider i løpet av dagen.

Du vil altså inspirere folk til å spise kun 50 gram fisk til middag? Så ikke skriv mengden. Da hadde du kanskje kunnet unngå reaksjonene du har fått også.

Jeg spiser opptil 150 g fisk vanligvis. 50 g gravet laks er nok pga saltinnholdet!!!!!!!

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 16-03-11, 17:51   #2095
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Kyllingfilet i strimler. Stekt med sopp. Serveres med stekt asparges og blåmuggostsaus.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 16-03-11, 17:52   #2096
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag hadde jeg faktisk bare vafler med rørte bringebær.. Lavkarbo såklart!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent
Gammel 16-03-11, 19:18   #2097
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Beklager om det ble oppfattet som personangrep.. Men når man spiser langt under gjennomsnittet fra hva andre som prøver å leve på lavkarbo gjør, og i tilegg skriver at man får seg selv til å kaste opp hvis man overspiser, så er vel kanskje ikke det den beste reklamen for lavkarbomat og den helsemessige gevisten??

Men jeg skal ikke kommentere det mere... Og heller konsentrere meg om det tråden gjelder. Middag!

I dag ble det kjøttsaus med stekt squash

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P
Gammel 16-03-11, 19:26   #2098
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Her ble det stekt seifilet, saus av fløte og ost, og blomkål og brokkolimos (med meierismør og melk)

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF
Gammel 16-03-11, 19:31   #2099
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Beklager om det ble oppfattet som personangrep.. Men når man spiser langt under gjennomsnittet fra hva andre som prøver å leve på lavkarbo gjør, og i tilegg skriver at man får seg selv til å kaste opp hvis man overspiser, så er vel kanskje ikke det den beste reklamen for lavkarbomat og den helsemessige gevisten??

Nettopp

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 16-03-11, 19:54   #2100
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

ostelasagne med hjertesalat

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no