Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-07, 17:37   #201
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.

Jeg er i min 10. uke på Ketolysekuren nå. Stod stille i uke 3 og 4, men på de 7 andre ukene har jeg gått ned 11 kg. Det gikk fort i starten, men etter 3. og 4. uka har det gått saktere. Det gjør meg ingenting så lenge jeg går ned! Jeg skal over på Lindberg nå snart, for å få litt mer variasjon i kostholdet. Men jeg skal tilbake på ketolyse igjen til høsten!

Åh det er jo bare så bra da! Så flink du har vært
Tror nok det er viktig at vi ikke blir utålmodige ja. Det er jo bare helt fantastisk så lenge du går ned, og jeg må jo si at 11 kg på 10 uker er uansett veldig bra og du er 11 kg nærmere målet ditt!!!!

Lykke til videre

Jeg har bestilt maten til eurdietten i dag. Så om ikke lenge er jeg på vei jeg og

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 16:02   #202
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Lykke til, Euroslankerinnen!

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 16:58   #203
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.

Lykke til, Euroslankerinnen!

Takk for det! Blir så inspirert av de bmi tallene dine nederst
Åssen får du til å legge dem inn?

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 17:02   #204
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Euroslankerinnen, her.

Takk for det! Blir så inspirert av de bmi tallene dine nederst
Åssen får du til å legge dem inn?

Kontrollpanel -> Endre signatur.

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 17:27   #205
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.

Kontrollpanel -> Endre signatur.

Takker og bukker

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 17:42   #206
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.

Kontrollpanel -> Endre signatur.

Oh vi har visst samme bmi!!!

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 22:46   #207
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Euroslankerinnen, her.

Oh vi har visst samme bmi!!!

Hehe, førstemann til mål!

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 10:26   #208
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.

Hehe, førstemann til mål!

jepp jepp let the games begin... hi hi
Tok bilder av kroppen igår for at jeg skulle se forskjellen etter hvert! Må innrømme det var tøft å se seg selv på bilder nå asså!!!!
Har du tatt før og etter bilder?
Å tid er neste gang du veier deg?

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:38   #209
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Euroslankerinnen, her.

jepp jepp let the games begin... hi hi
Tok bilder av kroppen igår for at jeg skulle se forskjellen etter hvert! Må innrømme det var tøft å se seg selv på bilder nå asså!!!!
Har du tatt før og etter bilder?
Å tid er neste gang du veier deg?

Jeg har et bilde, synes det får holde. Veier meg på lørdager!

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:25   #210
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av iadokka, her.

Jeg har et bilde, synes det får holde. Veier meg på lørdager!

Jeg veier meg og på lørdag... Har du journal?
Hvor mange kilo gikk du ned sist uke?

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 00:09   #211
iadokka
Medlem
 
iadokka sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Fredrikstad
Alder: 43
Innlegg: 91
iadokka er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Euroslankerinnen, her.

Jeg veier meg og på lørdag... Har du journal?
Hvor mange kilo gikk du ned sist uke?

Ja, har det. Jeg gikk ned 0.5 kg.

__________________
2007: -15 kg

iadokka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse igjen Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 23:27   #212
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei, tenkte jeg skulle legge inn en liten presentasjon av meg selv. I likehet med mange andre har jeg sakte men sikkert spist meg inn i sykelig overvekt, tro mot Statens Ernæringsråd, godt hjulpet av Grete Rode, Libra etc. I takt med at kiloene snek seg på ble aktiviteter stadig tyngre for til slutt å utebli mer eller mindre fullstendig.

Jeg har ikke tall på de gangene jeg har forsøkt, og klart å gå ned i vekt for en stund, bare for å fyke rett til værs så snart det rigde kost-regimet ble lagt til side (uten at jeg på noen måte "fråtset").

Første gang jeg merket et skikkelig hopp på vekta var da jeg begynte med p-piller (i 1985), det gav meg 15 kg på 1 år. Da kutta jeg, og har aldri brukt hormonpreparater siden, og det kommer ikke på tale igjen, noen sinne! Siden har vekta økt for begge svangerskapene.

I november bestemte jeg meg for at nok er nok, og startet med Atkins. Senere kom jeg over ketolysekuren, og ligger og vipper mlm disse retningene. Er nok nærmest ketolyse, tror jeg, da. Uansett, på tida fram til nå har jeg gått ned 25 kg (opp 0,4 siste uke, men har mensen så det legger jeg ikke veldig stor vekt på), og det med 4 uker innlagt hvileskjær i jul og påske der målet var å holde vekta.

Med disse minus 25kg har jeg nådd 1/3 på vei mot endelig mål som er totalt minus 75 kg. Da vil jeg veie omlag 70 kg, noe som er mitt mål (og da vil jeg gladelig legge meg under kniven og skjære bort det som er til overs av "dauskinn"). Så, ja, jeg hører definitivt hjemme i dette forumet! Er ikke i tvil om at jeg vil klare det, har mange gode hjelpere, både hjemme, på jobb, blant venner samt en fantastisk fastlege som heier på meg ukentlig.

Har lest mye her på lavkarbo.no, også før jeg registrerte meg. Utrolig bra sted for insiprasjon og opplysning, det og dere har noen "aksjer" i at jeg har lyktes så langt, dere også, HEIA, HEIA og TAKK, TAKK!!!

beste hilsen
meg

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 23:03   #213
tusta87
Juniormedlem
 
tusta87 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Aust Agder, Grimstad
Alder: 36
Innlegg: 36
tusta87 er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Heisann
Jeg er ei jente på 20 år. La drastisk på meg da jeg passerte 12 år.
Nå er jeg oppi 130,2 kg. Så har tatt opp kampen mot kiloene med ketolysekuren. Gått på kuren en uke, og gått ned 3,2 kg så langt. Vil ned til 70 kg med tid. Første målet er på 110 kg.

__________________
Ha en fin dag
tusta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 23:29   #214
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av tusta87, her.

Heisann
Jeg er ei jente på 20 år. La drastisk på meg da jeg passerte 12 år.
.

Hei, har du sjekket hormonene dine? den historien hørtes mistenkelig kjent ut nemlig... Samme skjedde med meg, viste seg at jeg har PCOS og medfølgende insulinresistens....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 00:38   #215
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av tusta87, her.

Heisann
Jeg er ei jente på 20 år. La drastisk på meg da jeg passerte 12 år.
Nå er jeg oppi 130,2 kg. Så har tatt opp kampen mot kiloene med ketolysekuren. Gått på kuren en uke, og gått ned 3,2 kg så langt. Vil ned til 70 kg med tid. Første målet er på 110 kg.

Velkommen og lykke til! Vi har samme mål, tror jeg nå veier rundt 120 kg, vet at jeg har gått ned 25 (bare legen min vet start-vekta), og er sikker på at dette skal jeg klare! Vi får ta tida til hjelp, det som kommer på over år forsvinner ikke som dugg for solen på 1-2-3! Men ketolysekuren er bra, jeg er i utrolig god form i forhold til før. Gratulerer med fin start!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 17:52   #216
tusta87
Juniormedlem
 
tusta87 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Aust Agder, Grimstad
Alder: 36
Innlegg: 36
tusta87 er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Velkommen og lykke til! Vi har samme mål, tror jeg nå veier rundt 120 kg, vet at jeg har gått ned 25 (bare legen min vet start-vekta), og er sikker på at dette skal jeg klare! Vi får ta tida til hjelp, det som kommer på over år forsvinner ikke som dugg for solen på 1-2-3! Men ketolysekuren er bra, jeg er i utrolig god form i forhold til før. Gratulerer med fin start!

Så flott! Nei kan jo ikke forsvinne på 1.2-3
Greit med noen her inne som har samme målet som meg Er en lang vei, men jeg skal klare det!!

__________________
Ha en fin dag
tusta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 20:00   #217
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av tusta87, her.

..... Er en lang vei, men jeg skal klare det!!

Heia, heia!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 20:09   #218
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 38
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Dette klarer vi alle sammen=)
Som sagt går det ikke fort.. men nedover iallfall=) og ikke oppover

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 22:49   #219
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Har også 70 kilo som mål...jeg har slanket meg feit..hadde jeg aldrig begynt på grete rohde og libra så ville jeg ikke fått spiseforstyrrelser og jeg ville veid kanske 80 kg.
Nå er spiseforstyrrelsene borte etter mange års slankekutt,men det jeg er livredd nå for att de skal dukke opp igen nå.
Mannen min har tatt av 13 kilo so far....det går ikke like bra m meg..
sliter m ødemer og vekta flyr opp og ned...utrolig frustrerende..får meg til å lengte til libra :S Hadde aldrig problemer med å gå ned i vekt da...
Bläää...gir atkins en sjanse et par uker til...så får vi se om jeg orker
fortsette...depp-depp

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:46   #220
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Har også 70 kilo som mål...jeg har slanket meg feit..hadde jeg aldrig begynt på grete rohde og libra så ville jeg ikke fått spiseforstyrrelser og jeg ville veid kanske 80 kg.
Nå er spiseforstyrrelsene borte etter mange års slankekutt,men det jeg er livredd nå for att de skal dukke opp igen nå.
Mannen min har tatt av 13 kilo so far....det går ikke like bra m meg..
sliter m ødemer og vekta flyr opp og ned...utrolig frustrerende..får meg til å lengte til libra :S Hadde aldrig problemer med å gå ned i vekt da...
Bläää...gir atkins en sjanse et par uker til...så får vi se om jeg orker
fortsette...depp-depp

Hei, ikke gi opp Du sier du lengter til Libra fordi du da gikk ned i vekt. Av innlegget ditt får jeg like vel følelsen av at det av flere grunner kanskje ikke er løsninga for deg like vel? Jeg synes du sier det så klart sjøl: "Jeg har slanket meg feit" og du forteller videre at du har utviklet spiseforstyrrelse, og nevner Grete R og Libra.

Da jeg starta i november gikk jeg ned mye de 4 første dagene (3 kg på de 9 første dagene, men det var selvsagt mye vann). Så strevde jeg i 2 uker hvor jeg bare gikk ned 1,1 kg, og nå er jeg nettopp ferdig (?) med en måned hvor jeg mer eller mindre har stått stille. Andre uker ligger det mellom 1,5 og 2,2 ned. Kroppen slipper når du får en kombinasjon av proteiner, fett og karbo som er rett for deg, samtidig som du drikker nok. I tillegg har jeg erfart betydninga av å ikke fokusere for hardt på vekta, men heller på å holde meg til den rette kosten for meg og jobbe med selvbildet. Klandring og skyldfølelse fremmer ikke vektnedgang

Jeg ønsker deg virkelig lykke til

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:28   #221
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Du har rett...av erfaring bringer Libra/Grete Rode intet godt med seg...jeg går ned, men går opp alt +litt til som så mange,mange ganger før.
Greit at manstår stille men jeg går plutselig opp 2.5 kg så ned 1 så opp en igen...veldig frustrerende...men jeg antar det er vann..legger som tømmerstokker er et bra tegn på det.Har tatt vandrivende +magnesium i dag fick bare 2 krampe annfall...bra! Kanske magnesium hjelper!!
Blir sjalu på gubben...lol...men glad for han også! Men vi spiser jo det samme!!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:55   #222
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Sørg for vitaminer og mineraler, rådene Torkil gir i boka Ketolyse er bra, gå gjerne på hjemmesiden og se også. Har den siste tiden tat vanndrivende sjøl også, sjøl om disse ketogene diettene i utgangspunktet er vanndrivende. Fikk høyt blodtrykk pga en veldig belastende livssituasjon for tiden, og fikk mye ødemer i den forbindelse. I samråd med legen begynte jeg med pillene, trykk og ødemer redusert, men ikke helt som det skal fortsatt. Ikke gi opp, i alle fall, jeg har kommet meg 1/3 på vei mot målet. Tror ikke jeg er mer enn gjennomsnittlig viljesterk og sånn, så da tror jeg alle kan klare det, lykke til videre!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 11:33   #223
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Mannen min har tatt av 13 kilo so far....det går ikke like bra m meg..

Nei, er det ikke frustrerende at det går så mye lettere for menn? Sambo har rast ned snart ti kilo, men jeg står og stanger på halvparten
MEN, jeg har gått inn to hakk på beltet, han har er på samme hakket fortsatt på tross av vekt-tapet. Så det er da noe
Så husk og måle cm i tilllegg til vekt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:01   #224
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

......
Så husk og måle cm i tilllegg til vekt!

Støtter den!! Har ikke gått ned mer enn ca 1 kg de siste 4 ukene, men 10 cm over "nedre del av magen" (den som henger ned foran og dekker de edlere deler), og det samme over hoftene (når jeg løfter opp hengemagen og måler). Det vil si ca 2 klesstørrelser Så ikke gi opp, dere som står og stamper. Spiser vi rett for vår kropp (individuelle løsninger basert på lavkarboprinsippene for de fleste av oss, vil jeg tro?), vil det før eller senere vises, også på vekta.

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 12:37   #225
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien
Thumbs up

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei alle her , henger meg på her hos dere , jeg er også en som må ned ihvertfall 30 kg til . Har til nå gått ned 10 ,5 kg og det har gått både opp og ned . Men idag har jeg prøvd en masse sommer klær og hurra kan legge bort 3xl og finne fram 2xl ( er en av dere som siden jeg var 18 år har slanket meg ved "" hjelp av annbefalningene til det berømte ernæringsrådet " )og med resultater som alle her inne vet alt om. Som dere ser jobber jeg også med dette så det kan bli vanskelig noen ganger å fortelle hvorfor jeg spiser som jeg gjør , men med masse allergier blir det lettere for familie ( som har sett hvor syk jeg kan bli ) og andre å forstå hvor for jeg lever sånn. For det har jeg innsett nå at jeg ikke kan gå tilbake til et " vanlig " koshold ,,,,,,,, Lykke til alle dere andre , dere har vært en kjempe støtte for meg i disse ukene jeg har vært her inne og lest mye,,,,

__________________
kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no