Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva gjør jeg galt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-08, 18:08   #1
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Hva gjør jeg galt?

Jeg bare går opp i vekt i stede. Ikke mye, men opp en kilo siden jeg begynte for 3 uker siden. Forje gng jeg gikk på ketolyse, gikk jeg ned 5kg. Denne uka har jeg spist etter planen i boka, men jeg merker ingen forskjell ennå.

Spiser en god del ost, kan det ha noe med saken å gjøre? Går på skolen i oslo, så kjøper meg som regel en pakke skivet jarlsberg på vei hjem som ett mellommåltid. Bor i vestfold, så tar 2 timer før jeg er hjemme. Så spiser jeg litt smeltet om kvelden

Eller at jeg noen ganger spiser litt sent? Prøver å trene og gå en halvtime hver dag. Pilates eller gåturer. Måler meg, og går ikke ned der heller. Har også holdt meg unna sjokolade og baconsvor. Kanskje jeg rett og slett får i meg for lite fett? Noen som har en ukesplan jeg kan prøve å følge en uke?

Tusen takk for alle svar Har forresten utslag på stixen...

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 18:23   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør jeg galt?

Hvor mye har du å gå ned? Tar du ketolysetablettene? Tar du medisiner av no sort?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 18:52   #3
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør jeg galt?

Tar kun ketolysetablettene. Drikker ca 2,5 liter vann om dagen. Gikk ned 5kg før jul. Hadde en pause og gikk ikke mer opp. Hadde en rensekur i begynnelsen av januar, lurte på om dette kunne påvirke, men er ikke sikker. Er jo lenge siden nå. Fyser på noe hele tiden, men prøver å holde meg unna. Lurer på om jeg kanskje burde begynne å spise bacon hver morgen igjen.

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 19:34   #4
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hva gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av michij, her.

Spiser en god del ost, kan det ha noe med saken å gjøre? Går på skolen i oslo, så kjøper meg som regel en pakke skivet jarlsberg på vei hjem som ett mellommåltid.



Jeg ville definitivt kuttet ned på osten. En PAKKE som mellomåltid? Kan du ikke rulle noen grønnsaker inn i de ostskivene i alle fall? Da får du mere grønnsaker, og mindre ost. Pluss at magen får noe å jobbe med.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 19:38   #5
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør jeg galt?

Hmmmm, jarlsberg er jo bare 28% fett da.

Ser at det står at de fleste hvite oster er NULL i karbo på matvaretabellen, det er FEIL!

Sitat:

Jarlsberg cheese, 1 oz. (28g)
Calories: 106
Protein: 8.2g
Carbohydrate: 0.958g
Total Fat: 7.78g
Fiber: 0.0g
*Excellent source of: Calcium (272mg)

Det betyr at din 250g pakke med skivet jarlsberg har 250/28*0,958 karberm det er jo mye det da!

Husk å telle alle karbene!!!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 19:42   #6
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør jeg galt?

Forresten, om du ikke går ned når du spiser ost, har hatt diverse antibiotikakurer i de siste årene, ellers har talent for trøske, så bør du sikkert sjekke opp på det med Candida.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:53   #7
michij
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Holmestrand
Alder: 37
Innlegg: 94
michij er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør jeg galt?

Hmm, da får jeg prøve meg uten. Det som er så godt Hva kan jeg kjøpe i stede? bruker dette i stede for kveldsemat, eller middag. så spiser jeg middag i 6-7 tiden. Det er da jeg er hjemme. da er det lunsj harlv elve, så må liksom spise noe mellom det. Spist en del salat som lunsj, men funker ikke det heller.

michij er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no