Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-13, 22:48   #476
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

En liten oppdatering fra meg.
Jeg hadde plastikkoperasjonen min tirsdag og det gikk kjempefint. Mørbanka, men i fin form.
Jeg har ikke begynt på med E-vitaminer enda for jeg er inne i en god periode med lite hetetokter, så da venter jeg til jeg igjen har behov for dem

Så bra!!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 12:50   #477
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Har det bare så bra. Lite smerter og siden jeg ikke har noen hetetokter for tiden så sover jeg godt også.
Får håpe denne perioden varer en stund nå da

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 20:49   #478
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Men Nille, har du prøvd med E-vitaminer da? Mye bedre å ta en stor dose E-vitaminer heller enn østrogen.
Jeg ville nok bedt legen min og østrogen jeg også dersom jeg ikke hadde hatt nytte av E-vitaminer,men glad jeg slipper å ta østrogen da når det kan være så enkelt som bare å ta E-vitaminer


Jada Dolsi, jeg har tatt både piller og i dråpeform. I alle slags doser. Merket ingen forskjell

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 20:55   #479
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Celleforandringer er som oftest ikke kreft. Celleforandringer er vanlig om man har hatt et seksuelt overført virus innom (de fleste av oss som har hatt sex har fatt sånne virus innom)


Det syns jeg var å ta noe lett på det du. Selv har jeg hatt celleforandringer OG kreft og syns ikke det er noe særlig når det blir sagt at "det er vanlig om man har hatt et seksuelt overført virus" !
Celleforandring behøver ielvfølgelig ikke å bety kreft, men man skal ikke ta SÅ lett på det ! Det skal og BØR følges opp. Det er forskjell på å barbere seg og å skjære hue av seg, for å si det sånn.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 21:37   #480
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det syns jeg var å ta noe lett på det du. Selv har jeg hatt celleforandringer OG kreft og syns ikke det er noe særlig når det blir sagt at "det er vanlig om man har hatt et seksuelt overført virus" ! Celleforandring behøver ielvfølgelig ikke å bety kreft, men man skal ikke ta SÅ lett på det ! Det skal og BØR følges opp. Det er forskjell på å barbere seg og å skjære hue av seg, for å si det sånn.

Jeg tror du leser innelgget mitt litt i lys av hva du har vært igjennom. Husk at de fleste celleforlandringer IKKE er kreft. Men jeg vil selvfølgelig anbefale alle med celleforandringer å med følge det opp med lege - det er det ingen tvil om. Jeg så det bare ikke nødvendig å stave dét ut i den settningen det var sagt. Der tok jeg feil.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 22:12   #481
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Celleforandringer kommer jo i flere grader. I den delen av livmorhalsen min som ble fjernet i januar fant de celleforandringer grad 3 og det er noe helt annet enn grad 1 og 2. All grunn til å ta det på alvor og følge opp med hyppige prøver da slik at man får tatt det dersom det utvikler seg videre

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 17:00   #482
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Da fikk jeg delvis svar fra gynnisen. Kreftprøven fra livmora var negativ.
Kreftprøven fra livmorhalsen har de ennå ikke fått svar på.
Men det var noen kuler i livmora de har sendt videre til et større laboratorie??

Hva kan det være for de avdekker jo pcos og andre cyster på sykehuset mitt?
Jeg får svar direkte fra det andre sykehuset.

Jeg tror selv at de kanskje har sendt inn prøver til en endokrinolog siden hypofysen min er på bærtur og jeg produserer mye østrogen. Det kan være biopsi en østrogenproduserende cyste de har sendt inn. Håper.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 15:53   #483
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Så bra at prøvene var negative Kanutten

Her er det forstsatt greit uten E-vitaminer. Har ingen hetetokter og sover veldig godt for tiden. Herlig med disse gode periodene også og nå håper jeg den varer til over påske iallefall

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 18:18   #484
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da fikk jeg delvis svar fra gynnisen. Kreftprøven fra livmora var negativ.
Kreftprøven fra livmorhalsen har de ennå ikke fått svar på.
Men det var noen kuler i livmora de har sendt videre til et større laboratorie??

Hva kan det være for de avdekker jo pcos og andre cyster på sykehuset mitt?
Jeg får svar direkte fra det andre sykehuset.

Jeg tror selv at de kanskje har sendt inn prøver til en endokrinolog siden hypofysen min er på bærtur og jeg produserer mye østrogen. Det kan være biopsi en østrogenproduserende cyste de har sendt inn. Håper.

Håper det, Kanutten! Men ekkelt å gå og vente men veldig bra at prøvene du har fått svar på var negative!

Jeg tror jeg er helt i andre enden av overgangsalder .... Jeg fryser så jeg har problemer med å fungere, ikke antydning til den minste hetetokt. Skal ta nye prøver av stoffskiftet da, får håpe det ikke er lavt.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 21:15   #485
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Håper det, Kanutten! Men ekkelt å gå og vente men veldig bra at prøvene du har fått svar på var negative!

Jeg tror jeg er helt i andre enden av overgangsalder .... Jeg fryser så jeg har problemer med å fungere, ikke antydning til den minste hetetokt. Skal ta nye prøver av stoffskiftet da, får håpe det ikke er lavt.

Det var bare en prøve jeg har fått svar på og den var negativ. Denne negative kreftprøven ble derimot sendt til et større laboratorie for de kunne se at det var noe der, men ikke hva det var. Fikk i dag beskjed fra dette nye laboratoriet om av prøven som ble sendt inn var for liten så jeg må inn å få tatt ny biopsi av livmora.

Jeg har som sagt blødd mye og blør mye fremdeles. Jeg fikk satt inn en hormonspiral for å redusere østrogenproduksjonen, til liten hjelp, så nå får jeg en tremåneders resept på Primolut for å prøve redusere enda mer.

Jeg produsere østrogen som en jente i sin mest fertile alder og vel så det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 22:56   #486
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Håper alt går vel på prøvene Kanutten.

Etter en lang god periode har jeg hatt elendig nattesøvn og dårlig termostat i lang tid. Har ikke vært flink med tilskudd heller. I dag gikk jeg og frøs, la meg litt under et teppe for så å bli altfor varm med piplende svette like etterpå. Irriterende og frustrerende å våkne altfor tidlig og ligge og vri seg uten å få sove igjen. Følte meg som en zombie halve dagen.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 10:01   #487
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Håper alt går vel på prøvene Kanutten.

Etter en lang god periode har jeg hatt elendig nattesøvn og dårlig termostat i lang tid. Har ikke vært flink med tilskudd heller. I dag gikk jeg og frøs, la meg litt under et teppe for så å bli altfor varm med piplende svette like etterpå. Irriterende og frustrerende å våkne altfor tidlig og ligge og vri seg uten å få sove igjen. Følte meg som en zombie halve dagen.

Kjør på med E-vitaminer

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 10:08   #488
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det var bare en prøve jeg har fått svar på og den var negativ. Denne negative kreftprøven ble derimot sendt til et større laboratorie for de kunne se at det var noe der, men ikke hva det var. Fikk i dag beskjed fra dette nye laboratoriet om av prøven som ble sendt inn var for liten så jeg må inn å få tatt ny biopsi av livmora.

Jeg har som sagt blødd mye og blør mye fremdeles. Jeg fikk satt inn en hormonspiral for å redusere østrogenproduksjonen, til liten hjelp, så nå får jeg en tremåneders resept på Primolut for å prøve redusere enda mer.

Jeg produsere østrogen som en jente i sin mest fertile alder og vel så det.

Tvitvi for at de finner ut av det - og at det ikke er noe farlig.

Høres ikke bra ut med så sterk østrogenproduksjon... hormoner er absolutt best i styrke "passe"...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 22:08   #489
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Så da har jeg hatt en periode på ca 5 uker uten E-vitaminer, men nå må jeg starte på igjen for nå er hetetoktene tilbake.
Det er ikke noe problem å ta E-vitaminer altså, men at disse overgangsplagene aldri skal ta slutt da

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 23:18   #490
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Jeg tar E-vit hver kveld, men har ikke antydning til hetetokter eller nattesvette. Har heller ikke antydning til mensen, men er foreløpig bare noen dager på overtid Vurderer å droppe vitaminene nå men spekulerer på om de også har en forebyggende effekt - noen som vet?

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 16:49   #491
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Det vil jeg nok tro at de har. Du trenger jo ikke slutte helt. Kanskje bare redusere dosen noe ?

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 16:58   #492
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Det er så enkelt å bare kutte ut den ene pilla i motsetning til å ta en haug av de 10 mg's kulene. Men jeg får se hvor lenge det blir sånn - har vært litt damp på soverommet i natt for å si det sånn Prøver ei natt til uten så ser jeg det an

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 11:10   #493
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Hvordan går det med dere hete og våte damer nå da?
For min egen del så plages jeg litt med hetetokter for tiden,men ikke kjempemye nå da jeg igjen tar E-vitaminer.
Det har vært litt tøft her i det siste da. Havnet på sykehus skjærtorsdag pga det ene operasonssåret mitt ble rødt og hovent.
Kirurgen på sykehuset trodde det dreide seg om en dyp absess ( byll under såret), så han la meg inn og det i karantene
Jada, fikk smitteskilt på døra og fikk ikke forlate rommet jeg lå på. Der lå jeg til observasjon over natta før jeg fikk komme på ultralyd dagen etter.
UL viste at det lå væske langt hele såret mitt og med det så måtte kirurgen tappe væske for å se hvilken væske det dreide seg om.
Heldigvis var det ikke en byll,men vevsvæske det dreide seg om så da ble jeg bare tappet og så fikk jeg dra hjem utpå dagen.
Veldig glad jeg slapp å operere da og det av flere grunner. En ting er jo at de da hadde måttet åpene hele såret mitt, tømme byll og så la det være åpent for selv å gro. Ille nok for det har jeg erfaring med fra før og det vil jeg helt unngå igjen.
En annen ting er jo at jeg går på en stor dose E-vitaminer og helst ikke bør bli skåret i da vil jeg tro.
Slapp med skrekken altså og fortsetter med E-vitaminene mine.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 20:22   #494
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Huff da Dolsi; det der høres alvorlig ut. Veldig bra du slapp operasjon altså! Krysser fingrene for at det går bra videre også!

Jeg er lite heit for tiden; spiser ikke vitaminene og det går bra. Vel...de siste to nettene har jeg våknet litt småvarm/klam men det kan jo rett og slett være at jeg var varm? Ikke sant??

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 09:18   #495
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Glad jeg slapp operasjon ja. Har hatt absess under operasonssår før og måtte da åpne såret. De syr aldri igjen sår med infeksjon, så da måtte jeg gå med åpent operasjonsår til det lukket seg selv. Traumatisk rett og slett, så denne gangen var jeg heldig.

Spørs om du er på vei inn i en hetetoktperiode igjen siden du har vært litt varm de siste par nettene, men krysser fingrene for at du slipper det

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 12:21   #496
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Jeg er i hvert fall inne i en heteperiode igjen, det er helt sikkert
Slurvet litt med e-ene for noen uker siden, og vips gitt, så var helvete løs. Har ikke fått kontroll igjen, til tross for dobbel dose + litt ekstra.
Har hete- og svettetokter så det holder. Fryser mannen ut av både hus og soverom, og er helt sikkert ikke til å være i hus med.
Ikke ofte jeg ønsker at gubben er en kald fisk - men det gjør jeg nå altså.'
Helt utslitt av å våkne hver eneste time hver eneste natt, og aldri bli skikkelig uthvilt.
JEG BLIR SNART GAL !!!!!!!!!!!!!!
Håper det er en topp, som roer seg snart, for akkurat nå er ikke livet værd 10 sure sild en gang

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 13:14   #497
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Føler med deg Dietta. Vet hvor jævlig det er å ha mange hetetokter og dårlig nattesøvn. Man blir jo jo både sur og gal av det
Håper du snart får kontroll over hetetoktene dine og bedre dager.

For min del går det veldig bra for tiden. Tar 350 mg dalig og har ingen hetetokter. Sover også greit på natta og håper det fortsetter sånn

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 13:31   #498
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Er redd at det er skikkelig begynnelse av ekte hetetokter som du ikke
hadde opplevd før i samme grad og håper inderlig at du eterhvert får
hjelp av E-vitamin.Lykke til kjære deg

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 13:39   #499
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Tusen takk jenter

Ja, dette er rett og slett jævlig Akkurat like ille som da jeg startet med hetetoktene i august i fjor. Satser på at dette er en topp som gir seg snart. Jeg får være optimist å tenkte at det kanskje hadde vært enda værre (om mulig) uten e-vitaminene. Har jo vært flink med de og tatt dobbel dose de siste 2-3 ukene, men foreløpig har de ikke hatt samme gode effekt som da jeg startet med de første gang. Men det kan jo kanskje skyldes at dette er en naturlig topp.

Hvor lenge varer toppene deres jenter, dere som har levd med dette en stund ?
Jeg fikk jo kontroll med e-vit da jeg startet i fjor, så jeg kjenner ikke kroppen min godt nok til å vite hvor lenge slike topper varer (selv om jeg regner med at det er veldig individuelt).

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 15:10   #500
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Tusen takk jenter

Ja, dette er rett og slett jævlig Akkurat like ille som da jeg startet med hetetoktene i august i fjor. Satser på at dette er en topp som gir seg snart. Jeg får være optimist å tenkte at det kanskje hadde vært enda værre (om mulig) uten e-vitaminene. Har jo vært flink med de og tatt dobbel dose de siste 2-3 ukene, men foreløpig har de ikke hatt samme gode effekt som da jeg startet med de første gang. Men det kan jo kanskje skyldes at dette er en naturlig topp.

Hvor lenge varer toppene deres jenter, dere som har levd med dette en stund ?
Jeg fikk jo kontroll med e-vit da jeg startet i fjor, så jeg kjenner ikke kroppen min godt nok til å vite hvor lenge slike topper varer (selv om jeg regner med at det er veldig individuelt).

Dette med at det kommer i topper, det har også jeg erfart. Hadde det helt jævlig før jeg startet med E-vitaminer, men selv nå som jeg går på dem har jeg også topper, men ikke sånn ille som før jeg begynte med E-vitaminer.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Overgangsalder Miranda13 Stoffskifte / hormonproblemer 2 21-03-12 17:17
Hetetokter ... ida petrine Spørsmål og svar 2 20-04-11 11:05
Hetetokter Sassy88 Ketolysekuren 2 14-05-09 11:59
Hetetokter! annemerete Ketolysekuren 11 17-08-07 12:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no