Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Aprilskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-10, 19:27   #76
Maya77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Maya77 er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Jippi Endelig er motivasjonen og energien tilbake. Ikke nok med det. Jeg er nå 10kg lettere på 5 1/2 uke Har trent vær dag denne uka HERLIG

Ha en topper kveld

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 20:07   #77
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Maya77, her.

Jippi Endelig er motivasjonen og energien tilbake. Ikke nok med det. Jeg er nå 10kg lettere på 5 1/2 uke Har trent vær dag denne uka HERLIG

Ha en topper kveld

Så flott Maya - og gratulere med fantastisk resultat

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 21:29   #78
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden til 30+

WOW!!!!! Gratulerer med et kjemperesultat!!!!!!!!!! Hva har du trent for noe?

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 13:06   #79
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Nå gir jeg meg ende over og gir snart opp her. Jeg har spist lite karber og mye fett og går endatill OPP i vekt for tida

Veide meg i morges, og totalt siden utskeiinga i mars har jeg gått opp 4,5 kg!! Uææh. Blir litt redd av dette kjenner jeg, jeg vil jo ikke OPPOVER!!


Jeg som skulle ned tre kilo til 17. mai..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 11:24   #80
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Heisann!

Lenge siden jeg har vært innom dere. Jeg holder fremdeled på med lavkarbo, men merker at jg har lettere for å skli ut nå enn for noen mnd siden Skal stamme meg opp og skjerpe meg, jeg vet at dette fungerer for meg! Og jeg vil forsette å gå ned i vekt.

Det er så deilig at snøen er nesten helt borte, er mye ute i hagen og det er så godt at det er lyst ute!

Vaskeklut STOR klem til deg, har dessverre ikke noen svar å komme med. Men jeg forstår frustrasjonen din!! *klem*

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:12   #81
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

BRØØØØØØØØD!!! BRØØØØØD!!!! *hoppe rundt i ekstase*

Jeg hadde helt gitt opp brødprosjektet mitt. Altså, lavkarbobrød. Av alle de jeg har lagd så har de smakt guff, og de jeg ikke har prøvd ar jeg ikke prøvd fordi de skulle ha så mye ...dilldall som koster masse penger. I kveld prøvde jeg Dreamy sine grove tekaker! Var like før jeg løp rundt huset (men bare nesten!!) av lykke. De smaker brød! De har til og med tilnærmet konsistens Namnamnam!! *hoppe opp og ned*

Link til oppskrifta

Vi skal bli servert et brød fra hun på klinikken neste gang det er kursdag - skal legge ut oppskrift på den om det er god! Jeg kan ikke spise brød helt enda, men da skal jeg prøve tekakene. Lurer på om jeg kommer til å løpe rundt i huset

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 19:45   #82
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nå gir jeg meg ende over og gir snart opp her. Jeg har spist lite karber og mye fett og går endatill OPP i vekt for tida

Veide meg i morges, og totalt siden utskeiinga i mars har jeg gått opp 4,5 kg!! Uææh. Blir litt redd av dette kjenner jeg, jeg vil jo ikke OPPOVER!!


Jeg som skulle ned tre kilo til 17. mai..

Kjenner til den frustrasjonen... Snikveide meg her i går og var opp 400 gram... Håper for universets skyld at det kun er pga treningen!!!

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 21:03   #83
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Fumle, her.

Kjenner til den frustrasjonen... Snikveide meg her i går og var opp 400 gram... Håper for universets skyld at det kun er pga treningen!!!

Sukk, enig med du. Jeg kan jo lure meg selv til å tro at det er vann i kroppen fordi jeg har gått tur og sånn, menneh Vi hadde gjester her i går, jeg tryna legendarisk i browniesen og isen gitt. Og selvfølgelig som alltid, sukkerinntak skaper sukkersug. Så det gikk skeis i dag og. Hm. Jeg tror jeg skal glemme denne helga og prøve på nytt igjen i morra jeg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 09:11   #84
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Ny uke - nye muligheter! For nå har jeg bestemt meg for at denne uken er uken jeg skal begynne å trene. Etter å ha prøvd å komme meg på SATS siden februar, så kjente jeg at jeg bare ble deprimert når jeg innså at jeg ikke har klart det hverken i febr, mars eller nå i april. Ikke noe SATS enda, men gåturer eller hoppe på trampolinenen med barna. Planen er alt fra 10 min til 20 min 4-5 gr i uken. Det skal jeg klare!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 09:13   #85
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

.. Jeg tror jeg skal glemme denne helga og prøve på nytt igjen i morra jeg

Det syns jeg også du skal gjøre! Ikke noe morro å tenke på det nå i ettertid hvor du ikke får gjort noe med det. Du får heller svette deg av brownisen og holde deg til lavkarbo. Håper sukkermonsteret holder seg unna deg.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 10:28   #86
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hm. Jeg tror jeg skal glemme denne helga og prøve på nytt igjen i morra jeg

Gooood plan!
Jeg har glemt de siste 10 dagene og har spist svært så ketolyse- vennelig frokost! Måtte motivasjonen være med oss!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:09   #87
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Hei jenter.....

Jeg var en del på forum her før jul, men siden jul har det meste gått til helvete,unnskyld språket.

Jeg er tyngre enn noen gang, og starter hver dag med ketolyse frokost, og tenker at "i dag....i dag skal jeg ikke sprekke........."

Nåvel, langtidssykemelding og en særdeles smertefull plantar facitt-betendelsestilstand i senefestet til hælkappa i foten bla bla bla, har gjort meg ute av stand til å være spesielt fysisk aktiv.

Og ergometersykkelen i boden, jo den står jo godt der den.....
Huff.

Jeg skal i høst få en gbp operasjon, dersom alle videre undersøkelser gir "grønt lys".

Men jeg vil no ned i forkant, det er bra sies det!!

Jaja, måtte motivasjonen stå oss alle bi denne dagen og uken som kommer.

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 16:10   #88
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden til 30+

*brøle og hoppe opp og ned*

Sukkersug, gå din vei!!

..Jeg gir meg ikke så lett altså

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 23:39   #89
RIL
Juniormedlem
 
RIL sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 23
RIL er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden til 30+

[quote=

Nåvel, langtidssykemelding og en særdeles smertefull plantar facitt-betendelsestilstand i senefestet til hælkappa i foten bla bla bla, har gjort meg ute av stand til å være spesielt fysisk aktiv.

quote]

hei hei!

jeg sliter med det samme! Fyttirakkern, det er noe dritt! har slitt med det siden juli 09, og humper fortsatt frem og tilbake med den dumme foten.. Så jeg har nå begynt med ketolyse for å gå ned i vekt for at jeg tilslutt skal kunne bli bra av det! *FØØØØLER med deg* har du vært plagd lenge med det?

Jeg har begynt med spinning, (har holdt på med det før), og det funker greit med en vond fot altså.. Så jeg var både i går og idag, jeg *stolt*

Så du får kanskje prøve den ergometersykkelen i kjelleren! *sender MaSsE mOtIvAsJoN* Har selv sprukket noen ganger siden oppstart (ehe....), men når man først har klart en held igjen, så er det som en snøball som ruller! Så du får stålsette deg, og motviere deg utover dagen! *sender mAsSe GoDe TaNkEr*

__________________
----For verden er du en, for èn er du verden!----


Sist redigert av RIL : 27-04-10 kl 23:43. Årsak: Feiltrykking.....
RIL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 15:44   #90
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

*brøle og hoppe opp og ned*

Sukkersug, gå din vei!!

..Jeg gir meg ikke så lett altså




Sukkersug borte!


Edit: Venninne inviterte akkurat på sjokoladeboller og jeg takka nei! *stolt*

__________________


vaskeklutpaleoblogg

Sist redigert av vaskeklut : 28-04-10 kl 15:52.
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:52   #91
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sukkersug borte!


Edit: Venninne inviterte akkurat på sjokoladeboller og jeg takka nei! *stolt*


Dyktig jente!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 19:27   #92
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sukkersug borte!


Edit: Venninne inviterte akkurat på sjokoladeboller og jeg takka nei! *stolt*

KJEMPEBRA!!!!!!!!! *Stolt av deg*

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 19:28   #93
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Jeg har en pitteliten mistanke om at det kanskje slipper taket nå vektmessig sett, etter 3 uker med treningen..... Tør ikke å ha noen forhåpninger i det hele tatt før jeg står på vekta på mandag!

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 14:51   #94
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Jeg er ny her inne, og har brukt mye tid på å surfe rundt. Som dere ser av "tickeren" har jeg litt av en jobb foran meg, men er veldig optimistisk nå. Det er defor deprimerende å se andres "tickere". Veldig mange har en start BMI som er lavere enn den jeg håper å komme ned på. Derfor er det godt og ha 30+ for oss sjøl.
Lykke til alle sammen med jobben vi skal gjøre.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 17:17   #95
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Velkommen hit, sistegang! Vi skal ta godt vare på deg vi!

Jeg sitter her og irriterer meg grønn Jeg sitter og nileser til eksamen, og merker det straffer seg å bo rett ved en videregående skole fra 30. april til 17. mai... Jaja, godt jeg har hørselvern og ørepropper

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:41   #96
Sukkerfri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 51
Innlegg: 15
Sukkerfri er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Hei dere..

Har ikke akkuratt vært frempå her i tråden men har lest alle innlegg..

Nå sliter jeg med et meget irriterende platå og jeg blir GAL.. Jeg bare lurer, siden jeg på en måte har funnet ut med meste her selv.. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å kome igang igjen? Leser om Han/hun som har gått ned 10kg på 5 1/2 uke.. Jatakk sier nå bare jeg.. Jeg vil og!!!
Har ikke fått til så mye trening men i min matplan - utarbeidet av en ernæringsspesialist i sverige.. www.soberkonsult.se
Hun økte fett-mengden ganske betraktelig og økte noe på protein, og la inn et eget treningsmåltid for dager med trening..

Jeg blir så frustrert!!! Hva skal jeg gjøre for å komme igang igjen? Hva spiser dere eksakt for å gå ned masse på ketose? Lurer på hvor store forskjeller det er i forhold til min matplan..

__________________


Sukkerfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:40   #97
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Sukkerfri, her.

Hei dere..

Har ikke akkuratt vært frempå her i tråden men har lest alle innlegg..

Nå sliter jeg med et meget irriterende platå og jeg blir GAL.. Jeg bare lurer, siden jeg på en måte har funnet ut med meste her selv.. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å kome igang igjen? Leser om Han/hun som har gått ned 10kg på 5 1/2 uke.. Jatakk sier nå bare jeg.. Jeg vil og!!!
Har ikke fått til så mye trening men i min matplan - utarbeidet av en ernæringsspesialist i sverige.. www.soberkonsult.se
Hun økte fett-mengden ganske betraktelig og økte noe på protein, og la inn et eget treningsmåltid for dager med trening..

Jeg blir så frustrert!!! Hva skal jeg gjøre for å komme igang igjen? Hva spiser dere eksakt for å gå ned masse på ketose? Lurer på hvor store forskjeller det er i forhold til min matplan..

Alle går ned forskjellig. Jeg har brukt nesten syv måneder på å gå ned 15 kg. Noen går ned så mye bare på et par måneder, noen bruker like lang eller lengre tid. Et råd er å se om du spiser noe som inneholder sukker eller andre søtstoffer, det ødelegger hos mange. Søtstoffer (gjerne kunstige) har tendensen til å gjøre at ting stagnerer helt for noen. Evt kan du se om du kan bytte ut noen av matvarene dine, det kan hende det er "feil" type karber. Eeeeeller, så kanskje du rett og slett spiser for mange karber?

Trening er alltid et pluss, selv om jeg ikke skal være den som roper høyest akkurat der

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 08:08   #98
Maya77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Maya77 er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden til 30+

I dag skriver vi 2.mai gitt. Her ute er det blitt hvitt i løpet av natten Men jeg skal Ikke klage. Har holdt på med spis deg slank i 8 uker nå. Vekta viser minus 11.7kg. Har nettopp gitt bort 2 svartsekker med for store klær Har til dags dato ikke skeiet ut, og er rimelig stolt av meg selv. Trener styrke og kondisjon 4-5 ganger i uka. Er et helt nytt menneske nå.

Ønsker alle en riktig fin søndag

PS: Har bursdag i dag, men har ingen planer om å spise kake

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 20:04   #99
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Aprilskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Maya77, her.

I dag skriver vi 2.mai gitt. Her ute er det blitt hvitt i løpet av natten Men jeg skal Ikke klage. Har holdt på med spis deg slank i 8 uker nå. Vekta viser minus 11.7kg. Har nettopp gitt bort 2 svartsekker med for store klær Har til dags dato ikke skeiet ut, og er rimelig stolt av meg selv. Trener styrke og kondisjon 4-5 ganger i uka. Er et helt nytt menneske nå.

Ønsker alle en riktig fin søndag

PS: Har bursdag i dag, men har ingen planer om å spise kake

Gratulerer med dagen
Og jeg synes du har vært kjempeflink - ca 12 kg er utrolig bra!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no