Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Kalorier

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-05, 22:55   #1
girl
Nytt Medlem
 
girl sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 39
Innlegg: 8
girl er på en erverdig vei

Kalorier

Kanskje jeg bommer litt her i forhold til at fokuset er på karbo her inne, men jeg skulle ønske at ikke bare karbohydrater blir oppgitt, men også kaloriinnholdet samt de andre næringstoffene iprodukter/oppskrifter osv.

girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:08   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Noe som krever endel regning

Men du kan beregne det selv ved hjelp av denne:
http://www.lavkarbo.no/?side=matvaretabell

*Forøvrig noe som er på ønskelisten og under planlegging, men som tar endel tid å utvikle

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:12   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Går du på lavkarbo behover du normalt ikke telle kalorier. Spiser du riktig har ikke kaloriinnholdet noe å si.

Jeg er en av dem som må telle da, så jeg må legge alt inn. Bruker www.fitday.com -

Hadde vært kjekt med fullt næringsinnhold på oppskriftene, men det krever så mye arbeid at jeg er redd mange lar være å legge inn oppskrifter

Tror det er under vurdering, - sammen med en omlegging av oppskrift delen av forumet.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Motediettene virker ikke! HP Lavkarbo generelt 20 21-12-04 16:34
Hvor mye går apetitten ned? Kalorine Induksjonen 4 24-07-04 16:58
Atkins og kalorier fatso Atkins kosthold 1 30-04-04 14:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no