Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-10, 00:21   #1501
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

=)`

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 06:17   #1502
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Mamma var det du som bodde ved solstrand ? hvis ikke hvem var det ? Vil be om en tjeneste

Ja det var meg ja Såg ikke denne før nå jeg :/ Har ikke lest godt nok Men hva innebærer denne tjenesten ?

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 09:05   #1503
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God morgen

Ny uke - nye muligheter folkens

Planer for uka da?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:09   #1504
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Huhei, her skjer det jo saker når jeg ikke har tid til nett! Baby eller ikke baby, utskeielser og de fleste går fortsatt ned!

Det har vært en helg med mye på programmet her, men har holdt ketosen, om enn ikke med optimal inntak av grønnsaker... Stille på vekta her, men et par cm har likevel forsvunnet her og der, så jeg er fornøyd likevel. Får til stadighet kommentarer at jeg har tatt av, det synes godt mener jeg. Tror jeg skal lete fram en kjole jeg brukte i desember og ta et par før- og halvveis-bilder. Det får bli kveldens prosjekt.

Ha en strålende dag alle sammen!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 10:35   #1505
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Dårlig veiedag. Opp 300 uforståelige gram. Det går under tilfeldigheter og legges til side, men ikke uten å legge en liten demper på dagen. Nå har jeg fått på meg bikinien og skal ut på verandaen og satser på at dagen tar seg opp ganske kjapt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 13:35   #1506
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja det var meg ja Såg ikke denne før nå jeg :/ Har ikke lest godt nok Men hva innebærer denne tjenesten ?

Gå i butikken ? hehe..
Da jeg var på solstrand gikk jeg på biutikken og hanlet mat jeg kunne være sikker på var lavkarbo som jeg hadde i kjøleskapet. Det var en rimibutikk inne i sentrum? rema? der hadde de mangen forskjelige bokser med tunfisk, med MASSE forskjelige smaker .. den ene var med kinesisk saus satay? husker ikk helt .. var kjempego. Finner det ikke noenplass her i øst eller sør. kunne du kjøpt til meg? På megaen hadde dere også sånn fleske ribbe greier med krydder ikke salt(var salt også men ikke det jeg vil ha) Vis du en dag var innom der kunne du kjøpt noen pakker med det også til meg? du får selvfølgelig penger

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 13:36   #1507
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Huhei, her skjer det jo saker når jeg ikke har tid til nett! Baby eller ikke baby, utskeielser og de fleste går fortsatt ned!

Det har vært en helg med mye på programmet her, men har holdt ketosen, om enn ikke med optimal inntak av grønnsaker... Stille på vekta her, men et par cm har likevel forsvunnet her og der, så jeg er fornøyd likevel. Får til stadighet kommentarer at jeg har tatt av, det synes godt mener jeg. Tror jeg skal lete fram en kjole jeg brukte i desember og ta et par før- og halvveis-bilder. Det får bli kveldens prosjekt.

Ha en strålende dag alle sammen!

Kult go ide!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 16:27   #1508
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Gå i butikken ? hehe..
Da jeg var på solstrand gikk jeg på biutikken og hanlet mat jeg kunne være sikker på var lavkarbo som jeg hadde i kjøleskapet. Det var en rimibutikk inne i sentrum? rema? der hadde de mangen forskjelige bokser med tunfisk, med MASSE forskjelige smaker .. den ene var med kinesisk saus satay? husker ikk helt .. var kjempego. Finner det ikke noenplass her i øst eller sør. kunne du kjøpt til meg? På megaen hadde dere også sånn fleske ribbe greier med krydder ikke salt(var salt også men ikke det jeg vil ha) Vis du en dag var innom der kunne du kjøpt noen pakker med det også til meg? du får selvfølgelig penger

Ja det kan jeg vel gjøre Tipper det var på Rimien som er midt i sentrum Men Mega butikk har vi ikke her på Os..? Vet ikke helt hvilken butikk du kan mene da...

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 17:27   #1509
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja det kan jeg vel gjøre Tipper det var på Rimien som er midt i sentrum Men Mega butikk har vi ikke her på Os..? Vet ikke helt hvilken butikk du kan mene da...

Tusen takk =)
De tunfisk boksene er geniale når man ikke orker å lage mat =)
Vi kjørte noen minuter tilbake mot bergen? var en litt større butikk.. husker ikke om det var meny eller om det det var en annen stor butikk.. Var ikke langt unna os sentrum ihvertfall=) Ups ikke mega men meny? skrivefeil

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 18:27   #1510
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Tusen takk =)
De tunfisk boksene er geniale når man ikke orker å lage mat =)
Vi kjørte noen minuter tilbake mot bergen? var en litt større butikk.. husker ikke om det var meny eller om det det var en annen stor butikk.. Var ikke langt unna os sentrum ihvertfall=) Ups ikke mega men meny? skrivefeil

Ja da vet vi hvor det er Skal prøve å få kjøpt det i løpet av denne uka Hvor mye av hva?

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:07   #1511
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja da vet vi hvor det er Skal prøve å få kjøpt det i løpet av denne uka Hvor mye av hva?

Du må nok ihvertfall vente til jeg får peng =) den 20 =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 06:08   #1512
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Du må nok ihvertfall vente til jeg får peng =) den 20 =)

Okei Bare gi meg ett ord du Da er jeg i permisjon igjen og Gleder meg

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 07:20   #1513
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God morgen
Jeg fikk positiv eggløsninsgtest i går så er ganske gira!
Har brukt å gå opp ca en kilo rundt eggløsning, nå har jeg gått opp ca 500g så det er helt greit.

Håper alle har en strålende dag!

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 08:26   #1514
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Titt tei

Hjemme fra jobb i dag, ble regelrett sendt hjem grønn i trynet og svett i går formiddag - så i dag tar jeg en rekreasjonsdag faktisk

Skal på sommerfest i barnehagen og alle skal lage en rett hver, passer meg bra, for da vet jeg hvertfall en ting jeg kan spise Tenkte jeg skulle lage min "berømte" tunfisksalat. Den er god bare å spise eller til å ha på en skive så da blir det noe for enhver

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 09:35   #1515
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hallooooo damer! Da er jeg tilbake igjen! Bryllupet var veldig vellykket, begge parter sa ja og de var så søte sammen så!!!
men det er jaggu langt kjøre fra oslo til stavanger....

Jeg måtte jo te en liten titt på vekta i morges... selvom jeg sa at jeg ikke skulle det... så er jeg veldig gla jeg gjorde det!

Jeg har bare gått opp 1.8kg på fire dager med utskeielse!!!!!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 10:01   #1516
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så deilig Pheona

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 12:40   #1517
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til med prøving, Myrull. Håper du også kommer med gode nyheter til oss om et par tre uker.

Jeg veide 100 gram mindre i dag enn i går, men fortsatt 200 gram over det jeg veide på torsdag. Men men. Håper det kommer et rykk igjen snart. Jeg vil så gjerne gå ned mest mulig fremover, for nå er det bare 10-12 dager igjen til vi skal på ferie. Jeg gruer meg litt til å leve på mitt kosthold på andres kjøkken, men sånn er det.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 12:43   #1518
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har forresten vært på kuren i fire måneder nå.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 21:04   #1519
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har vært hos kiropraktor idag og blitt knekt (? knukket?) på, det må noen behandlinger til før jeg er bra igjen, men så får jeg prøve å trene så jeg slipper mer trøbbel med nakken og skuldrene mine. Fingers crossed!

Orket ikke tilbake på jobb etterpå, så ble litt shopping i stedet. Mest til barna, men et par basisplagg og en skinny jeans og tunika til meg. Og noen nye billige bh-er. Det skal bli godt å få kastet en del av de gamle utvaskede som er for store. Og de slitne ammebhen, ikke minst.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 22:48   #1520
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg har forresten vært på kuren i fire måneder nå.

flink du er=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 00:12   #1521
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Er egentlig litt usikker på datoen når jeg begynte jeg. Men det er vel noe rundt fire måneder her også. Ble forresten kjempeglad i går, for da var det allerede rosa tissepinne, enda æ hadde MONSTERsprekk i helga.
Kunne drept for at sånne cheezballs va lov på ketolysen. Hadde helt glemt hvor godt det var...

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 08:56   #1522
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

4 mnd her også! Og jammen såg jeg ikke snurten av et nytt tall på vekta idag, selv om den endte på beint kiloen. Så endelig fått justere tickeren littegranne!

Og har på nye skinny-jeans og tunika på jobben - føler meg fiiiiin!

Så bra at du er tilbake i ketose Wevi, og signerer cheezeballs-ønsket!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 11:26   #1523
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg skjønner ingenting jeg.. spiste rekesmørbrød, suppe og kakestykke på jobb i går, drakk også en litago... Når jeg kom hjem spiste jeg lavkarbo taco..
Og jeg hadde gått ned 300gram frai går...

Skjønner ingenting.. men er superhappy

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 15:50   #1524
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Er så fornøyd med meg selv idag at jeg må slenge inn et bilde til dere synes jeg... Ja, jeg trakk en hatt over hode for jeg laget en grimase da bildet ble tatt, men her er jeg med nye klær og litt dårlig holdning (og sokker i crocsene...)!

*poff - bilde borte!*
De der etter/halvveisbildene jeg skulle ta i den kjolen ble jo SÅ lite vellykka, så de får dere ikke se, men ellers får dere nyte utsikten på jobben min...

__________________



Sist redigert av slektskap : 15-06-10 kl 09:44. Årsak: slettet bilde
slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:15   #1525
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg synes du ser slank og fin ut jeg, slektskap! Du ser jo slank og velproposjonert ut på bildet, så jeg hadde aldri gjettet at du ikke var ferdig slanket.

I dag har jeg vært på shoppingrunde, men egentlig var det øvelse-gjør-mester-prøverunde! Jeg har vært overvektig så lenge at jeg har handlet 1) så lite som mulig 2) levd i kosebukse 3) brukt så store størrelser at jeg har slitt med å finne meg fine klær som passet. Nå begynner jeg endelig å komme ned på normale størrelser, og det betyr at jeg kan handle i hele butikken og i alle butikkene!! Dette er en ny og fremmed verden som jeg skal prøve å komme meg tilbake inn i, og i dag gjorde jeg mitt første forsøk. Jeg vil ikke kjøpe så mye enda siden jeg langt i fra er fornøyd med kroppen min, men jeg vil finne ut av hvilken stil jeg har. Til nå har jeg jo stort sett kjøpt klær som passet. Nå vil jeg kjøpe klær jeg også liker godt, men som tykk så har jeg falt helt av moten og aner ikke hvor jeg skal begynne hen. Jeg har prøvd vilt mye i dag, selv kjoler som jeg visste at jeg ikke kom til å kjøpe, bare for å prøve. Jeg har faktisk hatt det ganske så kjekt. Jeg så meg selv i speilene fra alle vinkler og kunne med glede slå fast at dobbelthaka mi nesten er vekk. Jeg endte opp med ei t-skjorte i størrelse 40 (! jeg begynte med 44) og en pirat tights som passet til. Jeg fant også "drømmebeltet". jeg kjøpte det for lite og har planer om å ha det på "drømmebuksa" som jeg kjøpte for en stund tilbake. Nå er det bare å glede seg, og det gjør jeg. Jeg gleder meg til å ha på meg drømmebeltet på drømmebuksa og beseire alle klesbutikkene med min nye slanke kropp. Kan ikke den dagen komme snaaaaaaaart?!!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no