Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Adams sjokoladekake/muffins

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-12, 12:27   #1
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk
Question

Adams sjokoladekake/muffins

Vi har et par poser av denne liggende. Bakte en for en stund tilbake, men vi likte den ikke noe særlig.
Trenger noe sukkerfri bakst til torsdag, og tenker å prøve igjen.

Har tenkt å tilsette litt mer søtt, og kanskje noe kakao-pulver eller smeltet sjokolade for å få litt mer skikkelig sjokoladesmak.

Lurer litt på hva/hvor mye jeg skal tilsette
Noen som har forslag, eller har prøvd tilsvarnede ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 07:05   #2
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Adams sjokoladekake/muffins

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Vi har et par poser av denne liggende. Bakte en for en stund tilbake, men vi likte den ikke noe særlig.
Trenger noe sukkerfri bakst til torsdag, og tenker å prøve igjen.

Har tenkt å tilsette litt mer søtt, og kanskje noe kakao-pulver eller smeltet sjokolade for å få litt mer skikkelig sjokoladesmak.

Lurer litt på hva/hvor mye jeg skal tilsette
Noen som har forslag, eller har prøvd tilsvarnede ?

Hei Dietta.

Selv bruker jeg en spiseskje kakao av fineste sort i deigen, samt at jeg av og til hakker opp 50-60 gram mørk sjokolade (minimum 70%) og blander i. Jeg lager som regel muffins.

Mvh
Jon, Lavkarbohuset

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 07:35   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Adams sjokoladekake/muffins

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Hei Dietta.

Selv bruker jeg en spiseskje kakao av fineste sort i deigen, samt at jeg av og til hakker opp 50-60 gram mørk sjokolade (minimum 70%) og blander i. Jeg lager som regel muffins.

Mvh
Jon, Lavkarbohuset

Å flott Jon. Ikke meningen å klage på produktet altså, men vi er nok bare vant til litt mer intens sjokoladesmak her i huset. Konsistensen er jo helt ypperlig, og med litt mer sjokoladesmak blir de helt supre.
Da blir det kakao,l sjokolade og kanskje litt nøtter i deigen. Takk skal du ha

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
adams pizzabunn og brød til salgs jente20 Lavkarbo generelt 0 22-09-11 12:55
Adams lavkarbobrød og pizzabunn Dolly Lavkarbo generelt 4 10-09-11 19:13
17. mai sjokoladekake marjusen Kake/dessert og snacks 7 17-05-11 07:23
Sjokoladekake! lett med fett Kake/dessert og snacks 3 20-07-09 21:30
Sjokoladekake? Stella Oppskrifter 7 28-09-06 16:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no