Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-06, 19:02   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

http://www.diplom-is.no/index.gan?no...d=1347&subid=0

Her er iskartet fra da jeg ble født.

Åh det er mange iskremer jeg savner fra 80-tallet!! Bla. fingerisen, splitt-is, bananasplit i beger, Gulliver og Pommack!!

Kanskje like greit at de ikke finnes lenger...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 19:07   #2
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Hehe, jeg viste denne til samboern min, hu blei helt satt ut og satt bare og snakka om Splitt'en etterpå

__________________
David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 19:19   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

trodde du ville vise at det var mer sukker i isen nå enn før. Vel, det var i det minste en diabetes is i 1980. Men bare prøv å friste oss du, det biter ivertfall ikke på meg.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 19:51   #4
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

åå.. opal fruits! savner isen fra 90 tallet jeg.. ung som jeg er. og clip clap! cola dots klarer jeg meg uten..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 20:28   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Jeg fant igjen pæreisen min men ikke den andre favoritten min som het cocco bahia... mener den fantes på midten av 80-tallet,(85-89) men fant den ikke.. og jeg som ikke trodde de hadde noe annet enn Diplom-is der hvor jeg kom fra... De hadde den bare et eller to år...
jaja

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 23:55   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Jeg fant igjen pæreisen min men ikke den andre favoritten min som het cocco bahia... mener den fantes på midten av 80-tallet,(85-89) men fant den ikke.. og jeg som ikke trodde de hadde noe annet enn Diplom-is der hvor jeg kom fra... De hadde den bare et eller to år...
jaja

Ååååh husker du BRUSEN som het det?? Kokos- og ananasbrus, nesten helt hvit på fargen og smakte himmelsk!!
Jeg var vel rundt 5 år da jeg husker jeg drakk den (1985).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 00:21   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ååååh husker du BRUSEN som het det?? Kokos- og ananasbrus, nesten helt hvit på fargen og smakte himmelsk!!
Jeg var vel rundt 5 år da jeg husker jeg drakk den (1985).

Jepp! tro om jeg husker!!! Isen hadde samme bilde på papiret, som etiketten på brusen
jeg mener det var Diplom-is som hadde den og årstallet stemmer med det jeg tenkte på også, men jeg finner den ikke på isplakatene...
kanskje det ikke var Diplom-is???

Jeg savner den isen og den brusen... det gjør nesten vondt å snakke om det...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 00:28   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Du er den første som husker den! INGEN andre jeg har snakket med, tilogmed eldre enn meg, husker den. Mon tro om alle har et snev av alzheimers??
Jeg savner den også, det var min og mammas yndlingsbrus.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-02-06, 00:31   #9
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Opprinnelig lagt inn av Iset

Du er den første som husker den! INGEN andre jeg har snakket med, tilogmed eldre enn meg, husker den. Mon tro om alle har et snev av alzheimers??
Jeg savner den også, det var min og mammas yndlingsbrus.

Den var på glassflaske, og jeg tror den var større enn de små, så det var sikkert en halv liter eller noe sånt... Jeg og veninna mi har snakket såååååå mye om den isen og den brusen, og hvor mye vi savner den...

men hadde jeg fått smakt den i dag så er det ikke sikkert at denhadde vært så god Jeg husker den bare som nyyyyyyyyyyydelig
:sukk:

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-02-06, 09:00   #10
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ååååh husker du BRUSEN som het det?? Kokos- og ananasbrus, nesten helt hvit på fargen og smakte himmelsk!!
Jeg var vel rundt 5 år da jeg husker jeg drakk den (1985).

Jeg husker godt denne brusen. Det var en kjempeflopp og levde ikke lenge. Og ikke var den god heller. Har ikke savna den gitt

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-02-06, 01:38   #11
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Opprinnelig lagt inn av Goggen

Jeg husker godt denne brusen. Det var en kjempeflopp og levde ikke lenge. Og ikke var den god heller. Har ikke savna den gitt

Kaller du den en kjempeflopp??
fy da goggen!!!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-02-06, 19:41   #12
Feline
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 38
Feline er på en erverdig vei

Sv: Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006

Ååååhhh, som jeg savner Monkey isen*slurp*
Gjett om jeg skal lage det når jeg er ferdig på kur. Kokkosis med sjokoladetrekk. *drømmer*

Feline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
Påstand Summer Fysisk og mental helse 46 29-04-05 21:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no