Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-06, 21:45   #126
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg skal i allefall bidra her...
jeg har studieuke i uka som kommer, og skal ikke studere før på kvelden. Har leid en del teaterstykker som er filmet, hvor skuespillerene er tegnspråkbrukere, og det er kjempegøy for meg som holder på å lære, å få litt trening i å lese av tegnspråk. Jeg har ei kolokviegruppe, så vi skal sitte sammen og se

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 22:23   #127
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

jeg har skrevet noe tidligere i denne tråden idag om den syke morfaren min,
han døde for ca 1 time siden, og tilstede var både min mamma og mormor.

så trist, og jeg synes så synd på mormor, så sitter igjen etter han med sikkert det store tomrommet..og familien som bor et stykke ifra, jeg kunne tenkt meg å vært med dem nå.

håper dette var 50 ord.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 22:32   #128
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Huff da Silje, så utrolig trist å høre. Alltid så vanskleig å vite hva man skal si når slike ting hender noens nærmeste.

Nå vet jeg ikke hvor langt det er for deg å dra til mor og mormor, men jeg håper du får til å ta deg en tur å være sammen familien din nå. Det er godt å ha familen å støtte seg til når slike tunge ting skjer.

en skal du få i allefall

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 23:45   #129
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Får kanskje bidra til noe her jeg også da.

Vet ikke HEEELT hva jeg skal skrive her da men, finner vel på ettellerannet viss vass.

I dag har mamma hatt bursdag, spiste bare ett bittelite kakestykke..
Og så har kjæresten vert her, vi hadde noen problemer å styr sist uke som ente i ett brudd på TOO hele dager.. japp... Lenge nok.. Men det ser ut til og ordne seg, vi har funnet ut att det kanskje er en god ide å prate sammen .. Japp.. Så sånn er det. Er dette 50 ord? *telle* Jepp!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 00:23   #130
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

og da var vi over på tema kjærester? har ikke så mye å komme med der jeg... skjønner meg ikke på disse karene...først så vil de, så blir de usikre, og så vil de ikke. Og om du da drar på en date (for du har jo gitt opp han som ikke ville allikavel) så greier han da å ombestemme seg og si at han vil... Og da sitter vi der som noen spørsmålstegn og lurer påhvorfor gutta sier vi er ustabile og ikke greier å bbestemme oss...

HJÆÆÆÆÆLP!!!!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 00:28   #131
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Hehehe! Ikke lett det der nei! DET er sikkert å visst. Er vel bare å håpe på att alt ordner seg.

Og når vi først er inne på kompliserte ting.. HVORFOR i allverden er det så vanskelig å få sove? Jeg vil sove.. NÅ.. Kanskje en ide å slå av maskina først? Njaa.. Okeida.. Det er vel en stor fordel å skru av datamaskina først... Jepp. Men da gjør jeg det ! Natta!

*telle fort gjennom ordene å håpe på att det er over 50*

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 01:44   #132
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Lurer også på hvorfor det i allverden skal være så vanskelig å sove av og til... Har sovet i 3 timer til nå i natt, og så våknet jeg for en times tid siden og har ikke fått sove igjen.
Og hva er vel mer naturlig enn å logge seg på her når en ikke får sove? Skal sitte en stund til før jeg prøver å sove igjen!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:52   #133
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

og jeg har sovet som en stein i natt, men det er sikkert for at jeg var på fest nett til søndag, og når jeg drikker så sover jeg så dårlig... og så slappet jeg sikkert av godt siden jeg viste jeg har fri i dag. Jeg har studieuke i uka her, og skal bruke den til en del studering med kolokviegruppa mi.

men i dag skal jeg til pappa på jobb og lære meg mig-sveising. Jeg skal ta med meg fotoapparat, så skal dere få se hva jeg lager... viss det er sånn at man lager noe da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 12:00   #134
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Hva er mig-sveising? Kjenner at jeg ble veldig nyskjerrig. Kjæreste pratet skal jeg ikke blande meg så veldig mye opp i, har vært gift med samme mann i 21 år, så vi svever ikke på en rosa sky lengre. Men av og til kjenner jeg at det er godt at han ble min , at han er den rette for meg og det føles kjempegodt og tryggt.
grethe

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:08   #135
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

mig-sveising er sveising av jern. Pappa er smed, så jeg var hos han å prøvde. Jeg skal ikke begi meg inn på noe heftig forklaring på dette, for jeg vet ikke så fryktelig mye, men når du mig-sveiser, så brukes det gass og varme som smelter en jerntråd mellom to jernbiter som du skal feste i hverandre. Han har noe som heter tig-sveising også, og som er litt finere sveising, som skal se pent ut, og da bruker de flytende aliminium i steden for den jerntråden når de sveiser. Det ser penere ut, og er mye dyrere. Den fikk jeg ikke borti, for det er vist litt for avansert, så man må vite hva man gjør for å bruke den.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 17:04   #136
Jordbær
Medlem
 
Jordbær sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 54
Jordbær er på en erverdig vei

Sv: Tusentråden 2006

Men'e har det stoppet opp her da? Kan jo ikke det!?

Jeg sitter her og venter middagsgjester. Kylling og salat i dag. De andre skal få ris da

I dag er det sol og fint vær her, håper det er det der dere er og

Nei, jeg får vel gjøre ferdig maten jeg, slik at det blir middag i dag og. Ha en fin dag da dere

__________________
"Tenk om et tre veltet og vi var rett under det?" sa Nasse Nøff.
"Tenk om det ikke veltet," sa Brumm, da han hadde tenkt seg om en stund.
Jordbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å tenke lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:39   #137
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Gullkorn fra norske skademeldinger:

* Lastebilen holdt altfor stor fart tatt i betraktning at den manglet bremser

* Jeg tilbakeviser Bs påstand vedrørende trafikkuhellet i rundkjøringen. Han nevner noe om en høy kum (15-20 cm) i grøfta. Hva hadde han i grøfta å gjøre? Dessuten sier han at han måtte bremse kraftig, bare det tilsier jo at han hadde stor fart. Og dessuten kjørte han jo inn i meg en gang til lengerfremme.

* Årsaken til kollisjonen var to unge damer som sto på fortauet og ventet på å krysse Rådhusgata

* Jeg vil si at jeg har 50% skyld og motparten 75%

* Jeg gjør oppmerksom på at verken jeg (A) eller B mener det var slik det skjedde, men et meget innpåslitent vitne (hr. Holm) overtok fullstendig styringen da vi skulle skrive skademeldingen

* Beklager håndskriften, men det at jeg skriver som en gris betyr ikke at jeg kjører som en

* Jeg prøvde så godt jeg kunne å avvikle en kollisjon

* Jeg skjønte at ulykken kunne unngås og svingte til høyre for å forhindre dette
__________________________________________________ ______________

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 21:06   #138
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

hmmm Her går det tregt med innlegg dere??
Får bidra litt jeg da.. men aner ikke hva jeg skal preike om..
Har havnet i barnefrikoma. En gang i mnd så havner jeg der. Veldig deilig egentlig å bare koble ut alle funksjoner og loke foran pc'n, men får alltid dårlig samvittighet. Er jo masse som burde gjöres.. sukk.. Jeg vil gjerne ha en samvittighetomi.. men jeg tviler på at det finnes en kirurg som var villig til å pröve..

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:16   #139
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

hmm jeg begynner å gå tom for ting å skrive om, men kan jo firtelle litt om at søsteren min har blitt friskmeldt fredag 13. Så nå tar hun med seg lille maya (som ikke er så liten lengre) og kommer hjem. de skalriktignok ikke være mer enn ti dager, men veldig kjekt for tulletante-jeef da...

og så er høstferien min over i morgen skal jeg på skolen igjen...*sukk*

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:24   #140
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Tantebarn ja; jeg ble jo tante for 5. gang for tre uker siden, og har ennå ikke fått sett den vesle frøkena. De bor en 3-4 timers kjøretur og 3 ferger unna så blir vel ikke dit jeg skal med det første.
Også skal jeg bli tante igjen utpå våren, og de bor heldigvis liitt nærmere. (Sånn ca 50 meter...) Og det gleder jeg meg masse til!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:48   #141
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

Og da er jeg ute av barnefrikoma.. Fikk hjem en haug utslitte og grinete unger. sukk... så var det rett på en elendig kveld med hyl og grin för leggetid.. Håper det hjelper at jeg har fått de i seng til vanlig tid idag...
Det er jo lov å drömme..eller?? Nå er det rett i seng for mor og.. Skal tidlig opp i morgen..

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:41   #142
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg "kræsja" bil i natt... bare så dere vet det... Hadde besøk her, og han skulle da kjøres hjem sånn i firetiden i natt. Det er hans bil, men den står parkert her hos meg. han kjørte nedover, og jeg kjørte hjem, og skulla da rygge meg inn i er luke. Det jeg ikke så kl halv fem på natten -i mørket, var at det stod en mørk-mørk bil i nabo-luka... og den kom jeg borti... heldigvis hadde jeg ikke noe fart å skryte av, og det eneste som skjedde var at jeg skrapa bort litt skitt fra den andre bila... tror "min" bil var uskadd og like "fin" (den er virkelig stygg og gammel...)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:03   #143
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tusentråden 2006

Uff, det er ekkelt, selv om det gikk bra. Har heldigvis aldri vært bortpå noen andre, men hadde en tur i grøfta for et par år siden. Det artige er at jeg stod STILLE og kjørte i grøfta. Det er det ikke mange som har klart!

En bil skulle passere meg på en ekstremt smal grusvei, så jeg og han la oss så langt ut vi kunne. Da stoppa jeg, så han skulle kunne passere meg... Da ga veiskulderen etter, og jeg sklei stille og rolig ned i grøfta. Falken brukte nesten 2 timer på å få meg opp, fordi det var så trangt og j***** der.

Det som gjorde det hele til en FANTASTISK opplevelse var at dette var på veien til et utested nede ved sjøen på Nesodden som hadde hatt konsert med Vidar Busk... Jeg skulle hente noen. Så mens jeg står der i grøfta og koser meg, kommer 100 000 tilskuere (det FØLTES som 100 000) forbi, gode og brisne, og flirte og koste seg.

Godt man ikke eier evnen til å bli flau, eller hva...

  Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:28   #144
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg eier evnen til å bli flau, og bileieren her ble ikke så veldig imponert over meg. Det er snakk om en 20 år gammel bil, så det skal nok litt til før jeg skader den såppas at det påvirker hva bilen er verdt. Sist jeg lånte den greide jeg å rive av kula på girstange, så jeg skjønner at han er skeptisk til å låne bort bilen sin til meg... Men når det er sagt da, så har jeg hatt førerkort siden 97, og ennå til god å gjøre noe skade på en bil eller noen... det værste er ikke å skade bilen, men å skade andre, ås jeg håper jeg aldri kommer borti noe slikt.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:48   #145
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Jeef, du er en flittig tusentrådskriver!
Men uflaks med den rygginga, da... huff.

Her i gården venter vi på snø: småen syns det har lukta snø ute lenge nå. Og så er det meldt sludd på torsdag og fredag! Hurra!
Vi gleder oss enda mer til det blir ordentlig snø... da blir det ut med snowraceren... huha..

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:41   #146
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

klart jeg er med og skriver... vi må jo få til tusen innlegg her før nyttårsaften...
Jeg har vært på skolen i dag, og vi har hatt fremlegg av prosjektoppgaver. Alle gruppene har lagd en film på tre minutter om døves kultur. Vi jobbet masse med vår film, og synes selv vi fikk det til veldig bra. og så får jeg sitte på til ei i klassen til og fra skolen... Det betyr at jeg sparer ca en time hver morgen, og kan sove mere deilig... Hun skal så klart få litt bensinpenger da

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:45   #147
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Brrr... Nå er det kaldt her jeg bor... inne. Sentralfyren er ennå ikke skrudd på, og ute er det ca 2 grader. Hutte tu!
Så jeg håper virkelig at den blir skrudd på i morra. Og ellers så ønsker jeg meg litt snø; det er så koselig... Og skal det først være kaldt, hvorfor ikke snø? Ute er det overskya, så kanskje ønsket mitt blir oppfyllt? ******** (snø)

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:58   #148
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Her er en liste over fine ting ved høsten:

Lyden av regn
Fargene på trær og busker
Være inne med god samvittighet
Kort tid til jul
Mye moro på fjernsyn
Vi trenger ikke presse oss inn i badebukse/bikini på lang tid

(Jon Almaas: "Bare så du vet det")

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 16:46   #149
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

nå har jeg hatt kooooselig besøk... søsterog tantebarn har vært i norge i ti dager, og jeg har kost meg masse
Lille Maya har blitt kjempeflink til å gå i løpet av de dagene, og hun har lært seg masse nye ord. Hun sier "pretty" når vi kammer håret... I tilegg går det mye i "hebraisk" når hun snakker da. kjempegøy... og jeg er en kjempestolt tante

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 18:03   #150
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Tusentråden 2006

Gammel dame på isen... det er meg, det!
For nå har vintern kommet til Oslo, med snø og masse is... Så jeg stavrer meg bortover med museskritt, stiv som en planke..
Glemmer hvordan det er helt til isen ligger .. Kanskje jeg har ekstra skrekken fordi jeg har smellt i bakken et par ganger..
Burdte vel skaffe meg brodder, men gammel-dame-faktoren føles litt for høy da..

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no