Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vil til fotograf, men tør jeg?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-09, 17:04   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Vil til fotograf, men tør jeg?

Så det var en tråd her inne om drømmer, jeg har en liten en- nå som jeg har blitt slank har jeg så lyst til å få tatt noen skikkelig tøffe/sexy bilder hos fotograf, type pinup med undertøy/skjult nakenhet.Men så er det selvtilliten da....Jeg er jo ikke noen 18 åring med perfekt hud, ikke er jeg sylslank, magen har litt sideflesk igjen, baken er for stor(vil den alltid være) osv,osv,osv,,,,, Får kommentarer fra venninner og ektemann om at jeg ser SMASHING ut men....Ser liksom for meg at fotografen kommer til å le seg ihjel hvis jeg kommer der og forteller hva jeg har lyst til å gjøre selv om han tar på seg masse slike oppdrag....Hjelper jo ikke at det er masse perfekte ungjenter på hjemmesidene deres heller, ser ikke mange slitne 2 barnsmødre liksom.....huff, det ender vel opp med at e aldri blir gjort....Men hadde vært så gøy å ha, for angret slik på at jeg ikke hadde noen skikkelig fine bilder når jeg var "rund" fra når jeg var tynn før...... Hva synes dere? Galskap at en sliten men tynn 2 barnsmor vil gjøre dette?? (Bildene skal kun være for egen del....)

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 17:25   #2
lionesse
Medlem
 
lionesse sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Spania
Innlegg: 315
lionesse har en fantastisk aura rundt seglionesse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg...??

Go for it! Hvis du visste hvor mye de fotografene gjør i Fotoshop med bilder av i utgangspunktet perfekte folk, så hadde du gitt blaffen i å grue deg!

Det er en menneskerett å forfølge sine drømmer! :-)

lionesse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egekomponert Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 18:33   #3
bondetuppa
Medlem
 
bondetuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 48
Innlegg: 226
bondetuppa er ny på veien

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg...??

Hopp ut idet! Lykke til

__________________
Sterkest er den person som heller vinner over seg selv enn andre (lao-tze)
bondetuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - uten gluten og melkeproteiner. Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 20:03   #4
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Det er fotografens jobb å få sitt objekt til å se bra ut. Og fotografens skyld om resultatet ikke blir bra.
Og det er fotografen veldig klar over, tar sin jobb seriøst.

Vil anbefale deg å troppe opp og hilse på fotografen, da merker du fort om kjemien stemmer.

Ikke vær redd, det blir garantert mye bedre enn du våget å håpe på.

Lykke til!

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 20:07   #5
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Go for it! Gubben min hadde blir glad for noe slikt.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 21:48   #6
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Som min lure mamma pleier å si:

Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man aldri gjorde!

Bilder kan man kaste, men man kan ikke trylle frem noe som aldri har blitt utført.. Mitt råd: Hopp i det og kos deg!!

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:28   #7
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Jeg har vært inne på tanken selv, som en gave til min kjære,
men har ikke tørt enda..
Til deg sier jeg selvsagt: GJØR DET!

og fortell gjerne her hvordan det gikk

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 23:30   #8
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Stilig!!!
Det må du bare gjøre!!!
Absolutt!

Fikk lyst selv jeg, selv om jeg nærmer meg 40 og alt det der

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 00:01   #9
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

GJØR DET! Gjorde det selv for noen år siden, da jeg hadde kvittet meg med 24 kg. Ville ikke gå til en offentlig fotograf, fikk en eks til å gjøre det, han hadde godt kamera. Er stolt av de sexy bildene.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 09:20   #10
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Minner meg litt om eit eller annan britisk program "how to look good naked" med ein stilgurufyr som heiter Gok Wan. Der endar dei opp med stilfullt nakenbilete til slutt. Skikkelig kult!
Go for it, girl!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 10:10   #11
Karenina
Medlem
 
Karenina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 108
Karenina er på en erverdig vei

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

ååååh! Dette må du bare gå for! Jeg har bilder på veggen av meg og sønnen min fra da jeg var på det største. Kunne godt tenke meg å ta nye bilder nå som jeg ser litt mer smashing ut

Karenina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 10:29   #12
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Gjør det! En god fotograf vil få fram det mest smashinge i deg!

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 12:58   #13
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Søsteren min (34) fikk laget en serie som julegave til mannen sin. Hun er også tobarnsmor. Selv om hun aldri har vært direkte overvektig, så har hun hatt noen kilo ekstra i naturlige perioder av livet. De bildene er i alla fall kjempebra!! De er sexy, uten å være snuskete, og skikkelig lekker så hun ut Ikke no' photoshopping, men gjennomtenkte positurer og lyssetting. De er megafine, rett og slett. Bare å hoppe i det!!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 13:26   #14
Shrinking Line
Medlem
 
Shrinking Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Østerrike
Innlegg: 277
Shrinking Line er ny på veien

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Det er noe jeg har tenkt på selv når jeg er ferdig faktisk. Så ejg sier gå for det. Tror ikke du kommer til å angre et sekund.

__________________
The Shrinking Line





Shrinking Line er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 10:40   #15
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Når jeg var 30 syntes jeg jeg var for tjukk. Nå 20 år etter ser jeg på bildene fra den gang og synes jeg så fantastisk ut. Kjekt å ha de bildene nå. Lykke til med fotoshooten din.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 17:41   #16
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Dette må du bare gjøre! Er du redd for å være nervøs, så ikke vær det. Det er fotografens jobb å være nervøs, fortalte en av skandinavias beste akt-fotografer meg. I verste fall kan du jo ta et glass vin før du kommer dit - for å roe nervene.

Jeg håper virkelig at du satser og hopper ut i det! Det er bare moro, og små skjønnhetsfeil som en kvise her og der eller litt strekkmerker fjernes enkelt og greit i photoshop.

Hvor i landet holder du til, forresten?

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 10:55   #17
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Jeg bor i Trondheim :-) Har funnet noen aktuelle fotografer, så nå skal jeg bare fikse på noen tenner, før jeg hopper ut i det....Har noen før og nå bilder av meg her...kan ikke skylde på mye klær på før bildet heller, for det er bare en tynn bukse og genser under jakken...vet ikke om man ser STOR forskjell men ser det på fjeset tror jeg.... Altså 17 kg i forskjell bildene er tatt i april og desember...

FØR:



ETTER:

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 11:37   #18
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Har svart i bildetråden også, men en god ting kan ikke gjentas for ofte; Du har blitt riktig snaisen!! Ikke "bare" i ansiktet det vises.. Du er ei flott dame!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 12:27   #19
Ensom
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5
Ensom er på en erverdig vei

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

FY FLATE!!!! Du er jo en diamant! (Og dette fra ei jente på 19. år ) Gå å få tatt bilder, og tro meg; fotografen kommer til å fryde seg over jobben sin den aktuelle dagen

Ensom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 13:16   #20
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Opprinnelig lagt inn av Ensom, her.

FY FLATE!!!! Du er jo en diamant! (Og dette fra ei jente på 19. år ) Gå å få tatt bilder, og tro meg; fotografen kommer til å fryde seg over jobben sin den aktuelle dagen

Åhhh det var kjempepent sagt av deg- tusen takk!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 15:53   #21
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Ja kom deg til fotograf! Kjempefin jo!
Og jau, ein ser stor skilnad på bileta. Definitivt. Wow!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 23:30   #22
Ensom
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5
Ensom er på en erverdig vei

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Åhhh det var kjempepent sagt av deg- tusen takk!

Er bare ærlig jeg

Ensom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 00:47   #23
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Gled deg, de bildene blir nok bra! Vises STOR forskjeell på bildene- blitt superfin

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 10:59   #24
CamillaN
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Det Mørke Fastland
Innlegg: 26
CamillaN er på en erverdig vei

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Har du vært hos fotograf? Eller i alle fall bestilt time?

Har lyst til å gjøre noe slikt selv jeg

CamillaN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner - derfor usikker enda Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 20:49   #25
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg ...?

Opprinnelig lagt inn av CamillaN, her.

Har du vært hos fotograf? Eller i alle fall bestilt time?

Har lyst til å gjøre noe slikt selv jeg

Nei, har ikke bestilt ennå, men har bestemt meg for fotograf nå i alle fall, så må jeg fikse på noen tenner (rette opp) i februar, så skal bestille til slutten av feb/starten av mars....

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no