Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Å du dæven, for et julebord

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-07, 12:03   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Å du dæven, for et julebord

Jada, i helgen var det klart for mannens julebord, vi var i Hunderfossen vinterpark. Tror aldri jeg har hatt det så moro... Kjørt 4-hjuling i snøen, bob og masse annet. Ingen betydning at det var 15 blå. Bare moro. Og den FLOTTE middagen inni Trollsalen:dåne: Helt fantastisk moro var det! Og jeg drakk øl- vanlig øl, med begge henda, og sprengte alt av grenser hva inntak og karboer gjelder... Ble møkkfull, har skikkelig fylleangst fordi jeg hater å ikke huske absolutt alt som blir sagt og gjort... Og så fyllesjuk at jeg trodde jeg skulle dø. Men i dag, når alt føles bedre kan jeg med hånden på hjertet si at det var verdt det, både vektøkningen på en kilo og fyllesjuken...

Holdt meg i skinnet når det gjaldt maten da, men tok det igjen i drikkevarer

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 12:15   #2
dBy
Juniormedlem
 
dBy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 46
dBy er på en erverdig vei

Sv: Å du dæven, for ett julebord

Å !! Det hørtes jo bare knall ut! Er bare *litt* misunnelig!

Si i fra om du vil bytte med to sjuke unger!

dBy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 14:12   #3
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å du dæven, for ett julebord

Høres utrolig bra ut og den kiloen du la på deg er borte om et par dager det har ihvertfall mine vært etter en god fyllefest he he.

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 17:24   #4
Sweetflower
Medlem
 
Sweetflower sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 166
Sweetflower har en fantastisk aura rundt segSweetflower har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å du dæven, for ett julebord

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jada, i helgen var det klart for mannens julebord, vi var i Hunderfossen vinterpark. Tror aldri jeg har hatt det så moro... Kjørt 4-hjuling i snøen, bob og masse annet. Ingen betydning at det var 15 blå. Bare moro. Og den FLOTTE middagen inni Trollsalen:dåne: Helt fantastisk moro var det! Og jeg drakk øl- vanlig øl, med begge henda, og sprengte alt av grenser hva inntak og karboer gjelder... Ble møkkfull, har skikkelig fylleangst fordi jeg hater å ikke huske absolutt alt som blir sagt og gjort... Og så fyllesjuk at jeg trodde jeg skulle dø. Men i dag, når alt føles bedre kan jeg med hånden på hjertet si at det var verdt det, både vektøkningen på en kilo og fyllesjuken...

Holdt meg i skinnet når det gjaldt maten da, men tok det igjen i drikkevarer

Det høres ut som om du har hatt Det Perfekte Julebordet™
Drikke med begge henda... *hehe*

__________________
- Sweetflower
Sweetflower er avlogget   Min kostholdsfilosofi: . Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 06:32   #5
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Å du dæven, for ett julebord

Er julebord bare en gang i året vet du StineMor. Vant du festen?

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 09:12   #6
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Å du dæven, for ett julebord

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Er julebord bare en gang i året vet du StineMor. Vant du festen?

Hehe... Ja, det kan virke sånn Var i allefall av de siste i seng og holdt humøret og livet oppe helt til hodet traff puta. Men det er jo en kjennsgjerning at det er dumt å legge seg på stigende rus. Jeg pleier alltid å være den fornuftige som drikker kun vann fra rundt midnatt, og blir ALDRI fyllesjuk. Men jeg var visst blottet for all fornuft..

Får skylde på at jeg ikke har vært på julebord på to år, og da var jeg HØYgravid

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:47   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Å du dæven, for et julebord

Hei
Jeg synes du fortjente din julebordsopplevelse. Og skaden er ikke verdt å nevne, når du bare lot det være denne ene kvelden.
Godt nyttår
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:54   #8
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Å du dæven, for et julebord

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg synes du fortjente din julebordsopplevelse. Og skaden er ikke verdt å nevne, når du bare lot det være denne ene kvelden.
Godt nyttår
Torkil

Tusen takk, kjære Torkil:klemme:Klarte jo ikke helt det da. Hele juleuka har vært en gedigen sprekk, men jeg er fullstendig bevisst og vet at jeg klarer å komme i gang med ketolyse igjen i morgen. Selv om jeg ikke tar de blodprøvene og det som er anbefalt, skal jo ikke hold epå så lenge...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fet ost gjør deg mager Charmtassen Nyheter / media 3 08-01-07 17:03
Julebord! Får ikke bestemt meg! Monen Lavkarbo generelt 21 03-12-06 01:23
Belønningsstragier i en fet hjerne Goggen Generell ernæringsdebatt 2 10-09-06 12:15
Ikke bare farlig å være fet Trolljenta Nyheter / media 0 15-06-06 03:03
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 14:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no