Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Endelig i mål med minus 65 kg!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-08, 17:42   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Endelig i mål med minus 65 kg!

Jeg er såpass pr-kåt at jeg lager egen tråd. Neida, men jeg er så overlykkelig over å være i mål!! Kan hende jeg går ned mer, det har jeg veldig lite kontroll over, men jeg vil helst ikke ned så mye mer i og med at de få ekstra kiloene jeg har kun er løshud som skal fjernes ved operasjon eller strammes opp med trening (begge deler). Nå veier jeg 70 kg akkurat, og det er helt passe for min høyde på 174 cm. I januar 2007 veide jeg 135.

Her er mine siste før- og etterbilder.

Julen 2006, 135 kg tung og med en BMI på 44:



Bilde tatt i går, 70 kg og med en BMI på 23:



__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 17:46   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Skulle jo helst tatt bildene uten kåpen på da, får jo ikke et heelt bra bilde av hvordan jeg ser ut under der, men men. Dere ser iallfall at jeg har gått ned litt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 17:48   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

WOW, Iset!!! Fantastisk bra jobbet - gratulerer så mye! Du ser utrolig bra ut

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 17:50   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Takk Mofe. Men se bort fra det trøtte barseltrynet mitt da, jeg har ikke sovet på 3 uker. :knegg:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 17:56   #5
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Du har blitt skikkelig flott Iset!!! Det er så gøy å se

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:09   #6
leyla73
Medlem
 
leyla73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 51
Innlegg: 121
leyla73 er på en erverdig vei

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

WOW



GRATULERER!! Jeg er imponert! Gratulerer til deg.
Det er kjempeinspirerende å lese om en sånn seier.

__________________

På'n igjen... Sukkeret er min fiende.
Min journal

leyla73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:14   #7
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Wauw Iset, det er bare helt, helt fantastisk! Skulle jo ikke tro det var samme person!! Og at du akkurat har født og har løshud (for å sitere deg selv) er jo komplett umulig å se!!

Ja engang hadde det jo vært koselig å se et bilde uten kåpe og med et lite opplagt smil om munnen! Og smilet kommer sikkert etter enda et par besøk hos soneterapeuten.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:20   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Du har utført en utrolig reise for et nytt liv og nå er du i mål

Gratulerer med - 65 kilo!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:24   #9
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Kan ikke annet enn å til deg Iset...! Sååå flink du har vært, og så flott du er! Må føles helt fantastisk

Er virkelig sånne her tråder som gjør oss andre inspirert og motivert ja. Vil også klare det! Nå har jeg ikke fått fulgt deg så mye i disse månedene, så vil du si sånn kort hvordan du har klart det? Har du gått på ketolyse e.l i 15 mnd i strekk? Eller noen pauser innimellom? Vært under 20 karb hele tiden? Mye trening?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:27   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Kan ikke annet enn å til deg Iset...! Sååå flink du har vært, og så flott du er! Må føles helt fantastisk

Er virkelig sånne her tråder som gjør oss andre inspirert og motivert ja. Vil også klare det! Nå har jeg ikke fått fulgt deg så mye i disse månedene, så vil du si sånn kort hvordan du har klart det? Har du gått på ketolyse e.l i 15 mnd i strekk? Eller noen pauser innimellom? Vært under 20 karb hele tiden? Mye trening?

Hehe nei jeg er vektoperert (23 januar 2007), men har jo levd noenlunde etter lavkarboprinsippene hele tiden underveis, uten å ha tenkt slanking da, for det har jeg liksom ikke trengt å gjøre.

Takk dere.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:33   #11
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

det der var en "complete makeover". veldig bra, og gratulerer med et nytt tilskudd til familien.

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:06   #12
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Hei
Så utrolig fantastisk!
Gratulerer så mye - veldig inspirerende å lese!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:12   #13
teejay
Juniormedlem
 
teejay sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 50
Innlegg: 13
teejay er på en erverdig vei

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Helt fantastisk!!! Du er kjempeflott og til stor inspirasjon!

teejay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse-aktig.... Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:23   #14
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

:bøyermegistøvet: Du har jo slanket vekk en hel iset. Du er jo NYDELIG!! DET fjeset..sukk. Grattis!!

__________________

Sist redigert av luringen : 20-04-08 kl 20:09.
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:38   #15
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er såpass pr-kåt at jeg lager egen tråd. Neida, men jeg er så overlykkelig over å være i mål!! Kan hende jeg går ned mer, det har jeg veldig lite kontroll over, men jeg vil helst ikke ned så mye mer i og med at de få ekstra kiloene jeg har kun er løshud som skal fjernes ved operasjon eller strammes opp med trening (begge deler). Nå veier jeg 70 kg akkurat, og det er helt passe for min høyde på 174 cm. I januar 2007 veide jeg 135.

Her er mine siste før- og etterbilder.

Julen 2006, 135 kg tung og med en BMI på 44:



Bilde tatt i går, 70 kg og med en BMI på 23:




må bare ta av meg hatten for deg ,, gratulerer så veldig mye du har vært jetteflink

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:39   #16
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

signerer de andre!!! du er bare helt... NYYYDELIG!!!!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:48   #17
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Grattis med å ha funnet deg selv! Inni der... Og med babis i midten av alt dette, det er jo helt utrolig!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:53   #18
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Du er helt RÅ!!!

også har du lik sjenk som meg... bare jeg har i mørk brun

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:01   #19
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Grattis med en helt fabelaktig innsats Iset!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:17   #20
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Flink og flott er du!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:37   #21
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Gratulerer! Så flink du har vært!

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:39   #22
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Fantastisk Iset

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:53   #23
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Du har slanket bort en hel person jo, tar av meg hatten... SÅ flink du har vært

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 21:07   #24
ebbeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 36
ebbeto er ny på veien

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

Tar av meg capsen og bukker pent:

Gratulerer, litt av et resultat!

ebbeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 21:12   #25
klementin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 40
klementin er på en erverdig vei

Sv: Endelig i mål med minus 65 kg!

gratulerer så mye, så utrolig flink du har vært

klementin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ukesmeny musikeren Lavkarbo generelt 0 04-11-07 23:06
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden ... Pc-snuppa Generell diskusjon 20 13-07-07 17:44
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no