Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Normalvektige og ketose

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-15, 20:58   #1
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Normalvektige og ketose

Det går en del bedre med meg etter sist økning av leponex men den skal kanskje økes til 800mg etterhvert fordi jeg fortsatt har symptomer som de kaller det.

Jeg er veldig sulten hele tiden og spiser ganske mye mat og veier nå 10 kg over normal vekt for meg (56kg)

Har lavt ketogent før og pga lite inntak av karb så har ejg vert i ketose hele denne uka og jeg er ikke fult å sulten lenger!

Er dét farlig av meg å leve ketogent når jeg er normal vektig?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 02:18   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Normalvektige og ketose

Så lenge du får i deg nok energi og makro- og mikronæringsstoffer og ellers ikke har noen ubehag (med unntak av eventuelle overgangssymptomer), så har jeg vanskelig for å tro at det skal være farlig, da heller fordelaktig om du opplever positive ting, sånn som bedre apetittkontroll. Trives du ellers med ketogent kosthold, så er det jo bare å fortsette. Etter sju, åtte år spiser jeg stadig ketogent selv om jeg har vært normalvektig de siste par årene. Har det finfint, er frisk og har fine verdier, og kommer nok til å bare fortsette sånn.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse for normalvektige? KarboMamma Ketolysekuren 9 07-06-11 11:04
Noen normalvektige her? ketolysebloggen.blogg.no Ketolysekuren 36 10-10-10 09:58
Har overvektige større overgangsalderplager enn undervektige og normalvektige? ada-emilie Stoffskifte / hormonproblemer 1 27-06-10 21:28
Hvorfor passer ikke ketolyse for normalvektige? Sammy66 Ketolysekuren 3 06-03-10 15:03
Normalvektige har godt av sukker ... Fjonken Nyheter / media 15 21-03-06 10:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no