Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Ingen kaffe?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-13, 00:14   #1
Tarzan_i_undikken
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Bergen
Innlegg: 7
Tarzan_i_undikken er på en erverdig vei
Unhappy

Ingen kaffe?

Uten kaffe fungerer ikke jeg i hverdagen, da ligger jeg i sengen med ektrem hodepine! Hva gjør jeg`? Noen tips? Jeg er desperat!

Tarzan_i_undikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 00:22   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!

Drikker kaffe vel?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 00:37   #3
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!

Jeg og Klarer meg ikke uten

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 00:39   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!

Alt man er sååå avhengig av burde man kanskje egentlig kutte ut.. Men ikke for lavkarboen sin skyld

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 00:40   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!

Om mangel på kaffe har den effekten bør du nok vurdere en avgiftning uansett... Men de fleste lavkarboretninger tillater kaffe. Mulig ikke SB gjør det, de er jo opptatt av å kutte på alt.
Et alternativ er å gå over til te som har noe koffert, men mindre enn kaffe, i en overgangsperiode.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 00:48   #6
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Om mangel på kaffe har den effekten bør du nok vurdere en avgiftning uansett... Men de fleste lavkarboretninger tillater kaffe. Mulig ikke SB gjør det, de er jo opptatt av å kutte på alt.
Et alternativ er å gå over til te som har noe koffert, men mindre enn kaffe, i en overgangsperiode.

Dæven, for en praktisk drikke som har lagringsplass - selv om jeg selv aldri har fått med noe koffert i kaffen!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 01:37   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ingen kaffe?????!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Dæven, for en praktisk drikke som har lagringsplass - selv om jeg selv aldri har fått med noe koffert i kaffen!


Det var nok autocorrecten som tenkte koffert gitt koffein var det derimot jeg tenkte på...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 08:37   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ingen kaffe?

Opprinnelig lagt inn av Tarzan_i_undikken, her.

Uten kaffe fungerer ikke jeg i hverdagen, da ligger jeg i sengen med ektrem hodepine! Hva gjør jeg`? Noen tips? Jeg er desperat!

Enten drikker du kaffe (men på tide å trappe ned litt kanskje?) eller så holder du ut til abstinensene gir seg - for det er jo abstinenser du har når du får det sånn om du ikke drikker kaffe.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 10:34   #9
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Ingen kaffe?

Hvis man også skal kutte kaffe.....Nei da står man i fare for å bli så "flink" at man får vinger.Kan det være bra for sjelen å være så flink?Setter over kaffen jeg

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 14:58   #10
Tarzan_i_undikken
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Bergen
Innlegg: 7
Tarzan_i_undikken er på en erverdig vei

Sv: Ingen kaffe?

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Hvis man også skal kutte kaffe.....Nei da står man i fare for å bli så "flink" at man får vinger.Kan det være bra for sjelen å være så flink?Setter over kaffen jeg

Haha, ja jeg burde kanskjetrappe nedlitt, men å kutte helt høres helt forferdelig ut for meg! :-D

Tarzan_i_undikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 15:03   #11
Tarzan_i_undikken
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Bergen
Innlegg: 7
Tarzan_i_undikken er på en erverdig vei

Sv: Ingen kaffe?

Jeg prøver med koffeinfri i dag, så får vi se hvor lenge jeg holder ut! Kaffesmaken gir vel litt placebo... Jeg vil jo helst følge dietten til punkt og prikke.

Tarzan_i_undikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 30-04-13, 15:13   #12
Tarzan_i_undikken
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Bergen
Innlegg: 7
Tarzan_i_undikken er på en erverdig vei

Sv: Ingen kaffe?

Grunnen til coffein frarådet er fordi koffein gjør at kroppen utskiller mer insulin som gir kroppen behov for søtsaker. Men en kopp var visst lov, og deretter koffeinfri resten av dagen :-) supert!

Tarzan_i_undikken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ingen vektnedgang?! Lilli82 Lavkarbo generelt 11 19-12-11 16:24
Jeg er ingen søppelbøtte! Restart Generell diskusjon 25 11-08-11 15:29
Vanlig kost, ingen diett, ingen utskeielser BitTorres Andre dietter 17 19-07-11 15:29
Ingen fremgang what so ever ... ninasov Ketolysekuren 37 16-09-10 10:59
Ingen på OE? Pluto i magen min:) Optimal Ernæring 7 26-04-08 22:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no