Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen som vil synse og tipse?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-09, 23:37   #1
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg
Lightbulb

Noen som vil synse og tipse?

Ser at det er noen som får tips om at de kanskje spiser for lite..... Begynner å lure på om jeg kanskje gjør det innimellom også Eller kanskje for mye av og til!? Hmmm...

I dag har jeg spist:

Frokost: 2 egg og 3 skiver bacon, stekt i smør.

På kjøretur: 2 Myas cookies (laget av paranøtter, uten søtstoff) og litt peanøtter (oj, ble visst mye nøtter i dag )

Middag/kvelds: Tacokjøttdeig (Hindu sitt krydder) med agurk, squash, purre, avokado, paprika og chilli.

That`s it!! Jeg er ikke noe særlig sulten for tiden, altså Og jeg som egentlig kunne momse i meg heeele dagen før!!!

Ellers på en vanlig dag kan jeg spise sånn:

Frokost: 2 egg og 3 skiver bacon. Eller omelett, da med fløte i.

Lunsj: Samme som frokost, eller middagsrester.

Middag: Kjøtt/kylling/fisk/skalldyr med blomkål/brokkoli gratinert med fløte og ost. Av og til salat til. Gjerne steikt løk/sopp i fløte/CF. Steiker alltid i smør.

Kvelds: Ikke alltid. Men isåfall som frokost/lunsj/middag. (Bare mindre)

Drikker 1,5 - 2 liter vann, og maaasse grønn te!

Jeg begynte for ca 2 uker siden, gikk først ned ca 2,5 kg, men nå har jeg gått opp igjen 2 kg WHY???
Har vært i ketose (i følge stix) hele tiden bortsett fra at jeg datt ut for 1 dag siden, men utslag igjen nå i kveld!

Jeg spiser når jeg er sulten, men det er ikke så ofte egentlig.... Spiser lunsj på jobb ca kl 11, og er ofte ikke sulten igjen før 17 - 18 - tiden.
Lurer jo litt på dette med for lite/mye fett, da...
Men i og med at jeg ikke er sulten så ofte, tror jeg jo at jeg får i meg nok...

Men så var det dette med vekten, da Hvorfor skulle jeg gå opp igjen, liksom

Noen som vil synse litt??

Skal snaaart kjøpe boken ( Enten Skaldeman sin, eller Torkil sin, vet ikke helt enda)

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 23:49   #2
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Noen som vil synse og tipse?

Mange går opp i vekt hvis de venter mensen???

Ikke lett å si om jeg mener du spiser lite eller mye da for du skriver ikke mengdene. Men tenkte jeg skulle si noe om min egen erfaring. Stort sett går jeg mer ned i vekt etter de dagene hvor jeg føler jeg har stappa innpå mat hele dagen, enn de dagene jeg føler at jeg har vært flink og spist akkurat passe mye.

Men nå er vi jo alle forskjellige, så du får nok bare prøve ut litt forskjellig å finne ut hva som passer for deg.

LYKKE TIL !!

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 12:05
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 23:25
Ville bare tipse dere alle om en veldig karbohydratfattig aioli-dipp! Tette80 Ketolysekuren 4 20-04-07 19:57
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 19:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 01:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no