Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-11, 14:02   #51
Måne
Medlem
 
Måne sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Alder: 54
Innlegg: 333
Måne er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Nådde - 15,3 kg i dag

__________________
Delmål:

Langtidsmål:
Måne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav Fodmap og trening Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 14:36   #52
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Gratulerer så masse!

Jeg har gått ned 0,3 kg denne uka, og er egentlig fornøyd for jeg hadde to dager der jeg sprakk totalt.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:31   #53
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Kjøpt meg vinterjakke i dag - i ittebitteliten størrelse. Den gamle i XL skal definitivt gis bort, jeg drukner i den. Men hvor er puppa mine blitt av? Ingenting til å fylle ut jakkene med lengre. :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 19:04   #54
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oktoberskravletråden 30+

hvor mange kcal har dere spist på vei ned ca og hvor mye kjøtt pleier dere og ha ....

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 19:49   #55
Ennah79
Medlem
 
Ennah79 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Alder: 44
Innlegg: 353
Ennah79 er ny på veien

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Heia

Forholdsvis ny her, og sier hei Ned rett over 4 kg på 3 uker - går fint selv om jeg skulle ønske det gikk litt raskere. Fornuftig sett vet jeg jo at tempoet er rett, så her er det bare til å rope på tålmodigheten

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere

__________________



Dagboken min Små delmål - på en lang vei å gå Oppstart 1. oktober-gjengen
Ennah79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - fortsatt vekttap Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:07   #56
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Hei hei alle flinke menneker
Jeg er nettopp kommet igang (1 uke) men 3 kilo ned
Føler formen er bra og er i ketose (har hørt det skal være bra)
Må bare fortelle att jeg har diabetes 2, men etter 3 dager på LCHF ble blodsukkeret normalt????????? I da feks. var det 5,2 2 timer etter måltid
Sånne målinger har jeg ikke hatt siden jeg starte å måle meg.Har da ligget på 8-9 eller myyye høyere. Så att det hjelper på ett stabilt blodsukker kan jeg skrive under på
Noen som har lignende erfaring?

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:37   #57
sandza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: sande i vestfold
Alder: 37
Innlegg: 25
sandza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av tuftemor, her.

Hei hei alle flinke menneker
Jeg er nettopp kommet igang (1 uke) men 3 kilo ned
Føler formen er bra og er i ketose (har hørt det skal være bra)
Må bare fortelle att jeg har diabetes 2, men etter 3 dager på LCHF ble blodsukkeret normalt????????? I da feks. var det 5,2 2 timer etter måltid
Sånne målinger har jeg ikke hatt siden jeg starte å måle meg.Har da ligget på 8-9 eller myyye høyere. Så att det hjelper på ett stabilt blodsukker kan jeg skrive under på
Noen som har lignende erfaring?

jeg har også diabetes 2 og etter at jeg begynte å spise lavkarbo så har mitt blodsukker også sunket, nå ligger jeg mellom 5 og 7 det som overrasker meg mest etter at jeg begynte å spise lavkarbo er at jeg har så utrolig mye energi til overs at jeg klarer ikke å få brukt opp alt avogtil ender jeg opp med å trene 2-3 ganger for dagen fordi at jeg har så mye overskudd, klarer jo nesten ikke å sitte stille noen andre som har det sånn?

__________________



Always be yourself, everyone else is already taken
sandza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:01   #58
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

har så utrolig mye energi til overs at jeg klarer ikke å få brukt opp alt avogtil ender jeg opp med å trene 2-3 ganger for dagen fordi at jeg har så mye overskudd, klarer jo nesten ikke å sitte stille noen andre som har det sånn?[/quote]

Den har ikke jeg fått kjent på Ingen ADHD her( ikke vondt ment.) Supert att du bobler over. Nyyyyyt det

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :) Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 21:42   #59
Pipje
Juniormedlem
 
Pipje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 31
Pipje er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Føles så godt å endelig være i gang igjen, etter mange altfor mange måneders fravær. Har ikke turt å gå på vekten enda, men vet at jeg har gått opp noen kilo.. Men nå er jeg mer motivert enn noensinne for å gå ned de oppgåtte kiloene og 10 til, til jeg har nådd idealvekten!

Det beste er at jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal ha dårlig tid, siden jeg må jobbe med meg selv mentalt sett og. Viktig at også hodet følger med på en sånn prosess. Jeg har allerede gått ned 15 kilo og vet at jeg ikke ser mer enn lettere overvektig ut. Men føler noen ganger at jeg føler meg feitere nå enn jeg gjorde på mitt tykkeste! Merker jeg blir veldig bevist på kroppen min jo mer jeg går ned, og med det kommer også noen negative tanker. Flere som har det slik?

__________________


Pipje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 22:02   #60
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Pipje: Skjønner veldig godt hva du mener ja. Akkurat som man ikke ser at man går ned på ett vis. Jeg tenkte jeg skulle prøve og ta bilder av meg selv på veien ned denne gangen for å "vise" meg selv at jeg jo går ned vekt, og at jeg er "flink".

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 15:10   #61
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Pipje, her.

Føles så godt å endelig være i gang igjen, etter mange altfor mange måneders fravær. Har ikke turt å gå på vekten enda, men vet at jeg har gått opp noen kilo.. Men nå er jeg mer motivert enn noensinne for å gå ned de oppgåtte kiloene og 10 til, til jeg har nådd idealvekten!

Det beste er at jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal ha dårlig tid, siden jeg må jobbe med meg selv mentalt sett og. Viktig at også hodet følger med på en sånn prosess. Jeg har allerede gått ned 15 kilo og vet at jeg ikke ser mer enn lettere overvektig ut. Men føler noen ganger at jeg føler meg feitere nå enn jeg gjorde på mitt tykkeste! Merker jeg blir veldig bevist på kroppen min jo mer jeg går ned, og med det kommer også noen negative tanker. Flere som har det slik?

Jeg tror det er mange som føler det slik. Er nok bare hodet som ikke er helt med på forandringen. Jeg vet i allefall at jeg selv har det slik.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 11:21   #62
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Jeg sliter med at speilet henger igjen på den gamle meg.. Den 30 kilo pluss meg.. men jeg ser jo på klærne og på vekta at jeg ikke er der.. Nå satser jeg på at speilet snart skal følge etter.. Kanskje det er noen oppgraderinger det ikke har vært igjennom.. Sukk.. Men men, utrolig kjekt når folk ser at jeg har gått ned i vekt.

Noen andre som blir provosert av meldingen: "Nå har du blitt fin"? Jeg kjenner at den gjør vondt, og jeg har egentlig begynt å tenke på det jeg drømte da jeg var liten, at jeg hadde en feitdrakt som jeg hadde kledd på meg, og som jeg skulle kle av meg når jeg fant drømmeprinsen som er glad i meg akkurat som jeg er. vel nå er han funnet og drakten er på vei av..

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:04   #63
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

Jeg sliter med at speilet henger igjen på den gamle meg.. Den 30 kilo pluss meg.. men jeg ser jo på klærne og på vekta at jeg ikke er der.. Nå satser jeg på at speilet snart skal følge etter.. Kanskje det er noen oppgraderinger det ikke har vært igjennom.. Sukk.. Men men, utrolig kjekt når folk ser at jeg har gått ned i vekt.

Noen andre som blir provosert av meldingen: "Nå har du blitt fin"? Jeg kjenner at den gjør vondt, og jeg har egentlig begynt å tenke på det jeg drømte da jeg var liten, at jeg hadde en feitdrakt som jeg hadde kledd på meg, og som jeg skulle kle av meg når jeg fant drømmeprinsen som er glad i meg akkurat som jeg er. vel nå er han funnet og drakten er på vei av..

Jeg blir provosert av den meldingen, ja. Fikk høre det til stadighet da jeg gikk ned 50 kilo for noen år siden. Dessverre var ikke kroppen helt samarbeidsvillig og selv om jeg var superflink snudde det og jeg gikk opp alt igjen. Det var på lavkcalori. Anyway... Nå tør jeg nesten ikke møte folk jeg ikke har sett på en stund, for nå er jeg jo verken fin eller flink lenger

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 01:06   #64
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Jeg er sikker på at du er både flink og fin bønna. Tusen takk for svar, jeg følte at jeg drepte hele tråden her hehe..

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 11:28   #65
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

Jeg er sikker på at du er både flink og fin bønna. Tusen takk for svar, jeg følte at jeg drepte hele tråden her hehe..

Du drepte ikke tråden Jeg er innom og leser, men ikke alltid jeg svarer. Er i praksis for tiden, og mye skolearbeid vi må gjøre samtidig med praksisen, så derfor svarer jeg ikke så mye som før. Det er klart man blir provosert av "Nå er du blitt fin!". Jeg har hørt den jeg også, men med litt vri som oftest. Så spørs det hvem den kommer fra også. Men enkelte ting som er velmenende, kan stikke litt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 13:58   #66
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

Jeg er sikker på at du er både flink og fin bønna. Tusen takk for svar, jeg følte at jeg drepte hele tråden her hehe..

Takk for det Jeg FØLER meg flink, hvertfall For jeg har jo egentlig ikke sklidd ut på den måten. Men føler som sagt virkelig ikke for å møte de folka som aldri ga meg komplimenter FØR jeg hadde gått ned mine 50 kilo. Ser de meg nå så blir det vel bare "Også hun som var så flink... Nå har hun gått helt tilbake til den usunne livvstilen sin igjen." For det er så typisk... Enda jeg har alltid levd mye sunnere enn folk flest.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 10:51   #67
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Er det noen som har for lite snørr? Jeg har nok til alle i hele tråden, er jeg sikker på Deler med glede ut altså!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 21:35   #68
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Nei, jeg trenger ikke det. Får dessuten tette bihuler også da...

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:00   #69
Mamaphenix 85
Juniormedlem
 
Mamaphenix 85 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 25
Mamaphenix 85 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 30+

jeg trives godt med lavkarbo kosthold, men hvorfor sprekker jeg gang på gang da ??

__________________





Mamaphenix 85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LAVKARBO Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:26   #70
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Mamaphenix 85, her.

jeg trives godt med lavkarbo kosthold, men hvorfor sprekker jeg gang på gang da ??

Fristelsene blir for store?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:32   #71
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Nå har jeg fått en allergisk reaksjon for 'nte gang... I morgen blir det altså legen, og mulig videresending til hudspesialist. Jeg håper å bli kvitt det nå en gang for alle, eller i allefall få vite hva som utløser det. Det hele begynte jo med en reaksjon på utgått sminke, og det er ikke det som gjør at det utløses nå, for en ting er sikkert; ikke brukt så mye som litt av et produkt i ettertid som er nært å gå ut på dato i hele tatt.
Forøvrig så spiste jeg pittelitt ostekake på jobben ("Du bare MÅ smake den, den er SÅÅÅÅ god"). Tror det var ca 50 gram kake. Var i alle fall et vanlig str. kakestykke delt i 4.
Jeg har lyst til å løpe en tur i dag, men er redd svetten kan gjøre reaksjonen verre. Hva tror dere?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:47   #72
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Nå har jeg fått en allergisk reaksjon for 'nte gang... I morgen blir det altså legen, og mulig videresending til hudspesialist. Jeg håper å bli kvitt det nå en gang for alle, eller i allefall få vite hva som utløser det. Det hele begynte jo med en reaksjon på utgått sminke, og det er ikke det som gjør at det utløses nå, for en ting er sikkert; ikke brukt så mye som litt av et produkt i ettertid som er nært å gå ut på dato i hele tatt.
Forøvrig så spiste jeg pittelitt ostekake på jobben ("Du bare MÅ smake den, den er SÅÅÅÅ god"). Tror det var ca 50 gram kake. Var i alle fall et vanlig str. kakestykke delt i 4.
Jeg har lyst til å løpe en tur i dag, men er redd svetten kan gjøre reaksjonen verre. Hva tror dere?

Når jeg har utbrudd blir jeg hvertfall verre av svetting
Men på den annen side, så kanskje du svetter ut stoffet som gir deg reaksjonen?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 17:56   #73
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Nå har jeg fått en allergisk reaksjon for 'nte gang... I morgen blir det altså legen, og mulig videresending til hudspesialist. Jeg håper å bli kvitt det nå en gang for alle, eller i allefall få vite hva som utløser det. Det hele begynte jo med en reaksjon på utgått sminke, og det er ikke det som gjør at det utløses nå, for en ting er sikkert; ikke brukt så mye som litt av et produkt i ettertid som er nært å gå ut på dato i hele tatt.
Forøvrig så spiste jeg pittelitt ostekake på jobben ("Du bare MÅ smake den, den er SÅÅÅÅ god"). Tror det var ca 50 gram kake. Var i alle fall et vanlig str. kakestykke delt i 4.
Jeg har lyst til å løpe en tur i dag, men er redd svetten kan gjøre reaksjonen verre. Hva tror dere?

Er det i ansiktet? Har du sjekket hvilke ingredienser som er i sminken din? Jeg, med min eksem, har ganske mange substanser jeg må unngå. Urk. Og ja, svette gjør det vanligvis verre, i alle fall midlertidig. Salt svir.

Gå deg en tur i stedet? :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 18:01   #74
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Noen som har erfaring med blodfortynnende sprøyter, og om det kan danne kuler i ettertid der sprøytene er satt? Jeg måtte gå på slike etter graviditet med blodpropp, og nå har jeg fått flere bordtennisball store kuler i magen i det området jeg satte de. Når forsvinner de evt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 18:03   #75
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Er det i ansiktet? Har du sjekket hvilke ingredienser som er i sminken din? Jeg, med min eksem, har ganske mange substanser jeg må unngå. Urk. Og ja, svette gjør det vanligvis verre, i alle fall midlertidig. Salt svir.

Gå deg en tur i stedet? :P

Det er litt i ansiktet, men mest på venstre hånd, foreløpig ihvertfall. Har jogget/løpt en tur, og det ble ikke verre. Det var litt vind, så svetten som kom tørket kjapt, og var mest i pannen og ikke rundt munnen, der jeg er litt rød. Hånden passet jeg bare på å ikke knytte, slik at den forble tørr. Jeg skal til legen i morgen. De har allergitestet meg, men det var ingenting som slo ut. På det verste ser det nesten ut som brannskader, men jeg begynte tidlig med zyrtec og hydrokortison denne gangen, og håper det holder det i sjakk, eller fjerner det. Jeg har veldig lyst til å finne ut hva det kommer av, slik at jeg kan unngå det. Går hardt utover selvtilliten når det slår ut iallefall.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oktoberskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 306 01-11-09 18:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no