Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-08, 20:35   #26
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen?

det var en her som ikke likte Tequilla og Grappa.
Kommer fra Trøderlag, og hvis du hadde bydd fram så dårlig heimbrent på fest i Stod så hadde det vanka juling.
Kanskje det hadde vert en foretnings -idè . Produsere noe aldeles forferdelig jæ---- heimbret. Klistra på en fancy etikett, feks bildet fra LP`n Drunk and Happy av Prudence. Og solgt det til blodpris. Slik at hippe og kule kan skryte av at de drikker noe dyrt. ( det er ikke nødvendig å være hipp og kul for å like T og G, mener på ingen måte å "mobbe" folk som liker andre ting enn meg. Bare en fordel for for da blir det mere godsaker på meg)
Heldigvis liker vi forskjellige ting, tenk hvor kjedelig det hadde vert hvis alle skulle drikke samme sort øl/brænnevin/vin.
Men heldigvis er noen ting faste:

Rødsprit til kjøtt
og Whitespirit til fisk.

Ha en fin dag
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:43   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen?

Prudence !!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lang tid bruker kroppen på å komme i ketose? turid Lavkarbo generelt 5 21-07-04 20:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no