Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Et nytt liv

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-07-11, 13:25   #1
ia2go
Juniormedlem
 
ia2go sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 27
ia2go er på en erverdig vei

Et nytt liv

Jeg kan nesten ikke tro det er sant det jeg opplever nå! Jeg er 45 år og har slitt med overvekt (15-20 kg) så lenge jeg kan huske. Har prøvd utallige slags såkalte slankekurer med samme resultat hver gang: konstant sulten, slapp, irritabel - noen (eller maange) kilo ned men like fort opp og gjerne litt høyre opp. Har hørt om lavkarbo en god stund men bare med et halvt øre for jeg har sett på meg selv som fullstendig avhengi av brød, poteter, ships og ikke minst sjokolade. Nyskjerrigheten ble ikke vekket før jeg begynte å legge merke til en kollega jeg har. Hun er på samme alder som meg og omtrent samme høyde/vekt. Jeg ante ikke hva hun holdt på med men begynte å legge merke til at hun så penere/slankere/gladere/kvikkere ut for hver dag som gikk Tilslutt måtte jeg bare spørre og svaret hennes var LCHF! Heldigvis fant hjeg dette forumet og har lært utrolig mye må de knappe 2 ukene jeg har holdt på nå...Tusen takk til dere alle her inne, dere er en kjempeinnspirasjon for meg!! Og aller best nå er følelsen jeg har med meg selv!! Jeg kan ikke huske jeg har følt meg så bra! Alle vondter er borte, humøret er stabilt veldig godt og jeg føler meg rett og slett utrolig bra! Jeg har kommet til en definitiv livsstils endring og er fullstendig avslappet i forhold til hvor fort jeg går ned fordi jeg VET jeg kommer til å gå ned og jeg kommer til å gjøre det mens jeg har det mye bedre enn før!

ia2go er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 14:24   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et nytt liv :)

så flott å høre! Vil vel si at lavkarbo har endret mitt liv også - bla ved at jeg aldri er sulten lengre, og endelig kan nyte ORDENTLIG mat uten dårlig samvittighet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 14:26   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Et nytt liv :)

Herlig lesning! Hjertlig velkommen og lykke til videre!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 17:34   #4
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Et nytt liv

Masse lykke til videre!

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 08:10   #5
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Et nytt liv

Så hyggelig å lese dette! Og det er akkurat sånn jeg føler det er også.

Det er virkelig ikke bare snakk om kiloene, men holdningen blir en annen fordi man føler seg bedre med dette psykisk også.

Godt å se gleden din mellom linjene.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyt på nytt nalana Åpne dagbøker 26 21-11-06 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no