Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-10, 16:11   #101
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Igår storkoste jeg meg med en hel sjokoladeplate. Den het Premium Dark Mint
og var fantastisk god, ikke fikk jeg dårlig samvittighet av den heller - men jeg ble skikkelig stappmett. En følelse jeg ikke har hatt siden min tid før ED. Ikke særlig god følelse.
Tør å innrømme det her inne, men ikke for popmannen helt. Stoler ikke helt på meg selv at det var et engangstilfelle.

Det er så deilig å kunne spise mørk sjokolade Den med mint så utrolig god ut!! Et tips hvis du føler for å spise masse - ta èn bit i munnen og virkelig smak på den; hva smaker den egentlig? Hva er konsistensen? Smelter den?
Prøv det samme med neste bit osv.

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 23:02   #102
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Nå skal jeg inn og lese oppskrifter!! Kan man erstatte nøtter med noe annet? Nøtteallergi nemlig
Og VAFLER?? DET er lenge siden jeg har smakt

Knekkebrødene inneholder ikke nøtter men frø (linfrø, solsikkefrø, gresskarkjernefrø, sesamfrø), det jeg mente var at nøtter//korn/frø er tillatt i fase 3b
Var ikke helt tydelig skrevet det nei ser jeg

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 08:48   #103
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Hei - i fase1-tråden er det stilt spørsmål om vi kan lage en felles tråd for alle fasene, noe jeg mener er et flott forslag.

Jeg har derfor tatt meg den frihet og opprette en ny tråd, dere finner den her

Legger ut denne i de andre ED-fase-trådene også

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:27   #104
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel
Angry

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Det er så deilig å kunne spise mørk sjokolade Den med mint så utrolig god ut!! Et tips hvis du føler for å spise masse - ta èn bit i munnen og virkelig smak på den; hva smaker den egentlig? Hva er konsistensen? Smelter den?
Prøv det samme med neste bit osv.

Godt tips! Takk for det, tuddelu

Når det gjelder sjokoladen så er det egentlig godt å kjenne at jeg kunne spise den uten å ha dårlig samvittighet for det. Det tror jeg er lenge siden sist , og jeg spiste ikke hele platen på en gang - men delte den i 2 og spiste den i 2 runder (ikke den store forskjellen ). *Ler av meg selv*

Jeg har egentlig ikke noe imot 3 tråder, for jeg kjenner at jeg har ikke lyst til å fortelle om at vi kan spise orntlig sjokolade - eller storkose oss med nøtter og bær i Fase 3. Men samtidig så er det ikke så mange her i denne tråden, det at vi 3 er her nå, er vel det meste som har vært her samtidig. Kanskje vi skulle beholde denne tråden for ting som går direkte på deilige, smakfulle fase 3 ting.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:33   #105
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Jeg er også i fase 3... er bare litt dårlig på å skrive...
Men er inne her og leser hver dag...

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 21:00   #106
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

vet du ,, det gjør ikke meg noe å lese om hva som kan spises i fase tre
syns bare det er ok og ha noe å glede meg til

for det kommer jo vår tur en dag også,men håper for meg selv at jeg da ikke har lyst på sjokolade

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 23:57   #107
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Det gjør ikke meg noe å lese om det dere spiser i fase 3 ! En dag kommer vi der vi andre også Så ikke tenk på det

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 17:42   #108
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Kan man spise sjokolade i fase 3 altså?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 18:53   #109
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

nei , egentlig ikke ,, tror jeg

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 08:35   #110
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Jeg er her jeg også, jeg har bare hatt det spesielt travelt i det siste.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst Macarena Eurodiett 2094 28-09-11 11:07
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 12:30
Trenger hjelp til motivasjon AnSoRa Ketolysekuren 5 16-04-09 22:24
Hjelp, jeg trenger oppmuntring og motivasjon GKS Ketolysekuren 25 02-03-09 23:12
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 10:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no