Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Salater!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-07, 09:56   #1
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Salater!

Den siste tiden har jeg hatt problemer med å få i meg i noe annet enn saltater, brokkolie, blomkål osv byr meg helt i mot! Men derimot så lager jeg meg salat til hvert måltid, så det er alltid noe grønt på tallerkenen til alle måltider! Skal prøve å få i meg rå blomkål i dag, siden jeg bekymrer meg for at jeg spiser for lite grønnsaker!
Har dette noe betydning, for jeg får jo i meg mye grønt i løpet av dagen!

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 11:38   #2
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Salater!

Flott at du spiser noe grønt til hvert måltid, men Torkil anbefaler jo både varierte salater og grønnsaker hver dag, så det har betydning!
Har du forsøkt å kamuflere grønnsakene? Potetmoserstatning, ertestuingerstatning, jukseris eller potetsalaterstatning er alle flotte erstaninger for kokte og rå grønnsaker. Ellers er jo wok og gratinering også kjempebra!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 18:21   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Salater!

Hei
Man kan gå lei kokt brokoli og blomkål på denne kur. Du har allerede fått noen forslag til alternativer. Prøv også stekte grønnsaker. Prøv noe av følgende, stekt i smør eller olje; aubergine, squash, sopp, litt løk, paprika, stilkselleri, asparges, litt purre.

Hvis du er flink med din salat kan du ta en kort pause med grønnsaker. Ha stilkselleri, agurk, asparges, litt tomat, paprika, oliven og krydder opp i salaten og varier mellom icebergsalat, rocula, hjertesalat etc.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 01:54
Oljer - kaldpresset, extra virgin og ikke extra med mer ElinGH Generell ernæringsdebatt 19 05-03-09 16:58
Salater på Atkins Introduksjon mortil2 Lavkarbo generelt 4 29-10-06 02:52
Hva kan jeg spise? lita Ketolysekuren 5 01-10-06 20:09
Herlige salater fra coop med lite karbohydrat i RAGNA Ketolysekuren 10 05-04-05 10:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no