Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

En god ide?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-10, 19:21   #1
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

En god ide?

Etter lang diskusjon med min ketogene mor hvor hun behandlet sin vrede over manglende informasjon blant allmennheten hva gjelder lavkarbo og deriblant håndguider, positive historier (ikke bare i tall (som ukebladene fokuserer mest på), men helsegevinstene) og oppskrifter, tenkte jeg føre det videre til forumet. Hvorfor går ikke vi sammen og lager brosjyrer om dette? Ja, det er skrevet bøker av leger og slikt, men flere historier fra "brukerne" kan hjelpe Norge snu overvekttrenden.

Noen som tenner på ideen?

__________________
Mål til minstenotering:



Sist redigert av Pruttilutt : 08-10-10 kl 19:28. Årsak: Manglende innhold i innlegg :P
Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 01:56   #2
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: En god ide?

Liker denne ideen -kjempeinspirasjon for de frustrerte -som vi skkert alle har vært en gang. Og jeg må bare si; den store bildetråden er fantastisk i litt "matleie" perioder.

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no