Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Rykte!

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-04, 18:13   #26
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

OK da - så har jeg gjort det! Gitt ryktepoeng altså. Selv om jeg sa jeg ikke skulle.....

En kvinnes privilegium å ombestemme seg!!!

Men det blir nok ingen vane - men det har vært to eller tre ganger hvor jeg bare har MÅTTET gjøre det.... Ny avhengighet på tur??????


fra Fedonisten

Jeg var heller ikke så begeistret i begynnelsen, men nå synes jeg det er en fin måte å fortelle at jeg setter pris på de bidragene som kommer her inne!
Også blir jeg så utrolig glad når noen viser at de sitter pris på mine innlegg eller gir meg en prikk for de synes jeg er flink ol!!
Noen ganger lurer en på om en når noen i det hele tatt med det en skriver... også kommer det en koselig komentar inne på kontrollpanelet...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-05-04, 10:59   #27
Hely
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 27
Hely er på en erverdig vei

Jeg glemte helt det der med kommentar jeg...ga bare poeng jeg

Jaja, får huske det til neste gang...

__________________
Volere è potere...
Hely er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lindberg Svar med sitat
Gammel 14-05-04, 16:19   #28
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hely

Jeg glemte helt det der med kommentar jeg...ga bare poeng jeg

Jaja, får huske det til neste gang...

Det gjør ikke noe... Vedkommende ble nok glad for prikken også... Du sier deg jo positiv til innlegget selv om du ikke sier hvorfor! Prikk i vei! Det gleder!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 12:56   #29
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Er det noe sted her jeg kan se hvem jeg ga ryktepoeng til og når...En oversikt mener jeg vel, ala den som viser hvem jeg har fått av og for hva....
Litt vanskelig å huske...

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 13:30   #30
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Tror ikke det... da må vi tilfelle legge ut en offentlig visning av hvem den enkelte har fått rykte av - i profilen. Også må du finne det selv der...

Men jeg tror ikke det helt er veien å gå... Sier boksen at du må spre til fler, så ER det mindre enn 10 rykter siden du gav den personen sist... (Om det var det du tenkte på...)

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 13:39   #31
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Tror ikke det... da må vi tilfelle legge ut en offentlig visning av hvem den enkelte har fått rykte av - i profilen. Også må du finne det selv der...

Nei tenkte ikke på offentlig...noe bare jeg kan se...på min kontrollside...

Opprinnelig lagt inn av HP

Sier boksen at du må spre til fler, så ER det mindre enn 10 rykter siden du gav den personen sist... (Om det var det du tenkte på...)

Ja har skjønt det...men litt dumt når jeg leser "gamle" innlegg og ser et jeg liker...Hm...Kanskje jeg har gitt før

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 13:41   #32
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Du får ikke lov å gi igjen... så får du lov å gi, så har du ikke gitt før...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 13:43   #33
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Du får ikke lov å gi igjen... så får du lov å gi, så har du ikke gitt før...

OK...da er det greit

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 09:59   #34
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

STØNN!!!


I min "stille periode" her - hvor jeg hovedsaklig har lest i forumet har jeg kommet over flere innlegg som jeg har hatt lyst til å gi rykte. HVER gang har jeg fått beskjed om at jeg ikke kan gi rykte til vedkommende enda....

Kan'ke du gjøre om denne regelen'a HP? Sette ned til 5 eller no'.... Jeg kan jo ikke gi ryktepoeng i hytt og gevær bare for å få gitt ryktepoeng til de jeg EGENTLIG vil gi poeng til? Eller?

.....pliiiiiis......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 10:51   #35
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

STØNN!!!


I min "stille periode" her - hvor jeg hovedsaklig har lest i forumet har jeg kommet over flere innlegg som jeg har hatt lyst til å gi rykte. HVER gang har jeg fått beskjed om at jeg ikke kan gi rykte til vedkommende enda....

Kan'ke du gjøre om denne regelen'a HP? Sette ned til 5 eller no'.... Jeg kan jo ikke gi ryktepoeng i hytt og gevær bare for å få gitt ryktepoeng til de jeg EGENTLIG vil gi poeng til? Eller?

.....pliiiiiis......

Vil skrive under på denne.... PLIIIIIIS.....

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 10:59   #36
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Som et lite eksperiment så har jeg gjort disse endringene:

  • Spre til 5 brukere
  • 25 innlegg før du har innvirkning
  • endret en ryktekraft faktor fra 60 til 90 dager
Dere finner reglene her: http://www.lavkarbo.no/?side=rykte

Håper dette gjør ting litt lettere for dere...
(Her er fortsatt endel brukere som "aldri" får rykte... *kremt* )

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 11:07   #37
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Som et lite eksperiment så har jeg gjort disse endringene:

  • Spre til 5 brukere
  • 25 innlegg før du har innvirkning
  • endret en ryktekraft faktor fra 60 til 90 dager
Dere finner reglene her: http://www.lavkarbo.no/?side=rykte

Håper dette gjør ting litt lettere for dere...
(Her er fortsatt endel brukere som "aldri" får rykte... *kremt* )


.....ÅH, DU ER GROM ALTSÅ......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 12:17   #38
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hmf...

Nå som det virkelig begynnte å bli gøy her... så kommer det opp en boks som sier:

"Du har gitt for mye
rykte de siste 24 timene,
- prøv igjen senere......"!!!!!!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 12:40   #39
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 23:16   #40
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Spørsmål: Har sett både inne på Nybaktmamma og her at av og til så er disse grønne ryktepoeng-bokse-dings-dangsene mørkegrønne og så er en av de lysegrønne? Se Nille sine.. ÅFFER DET DA???

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 23:19   #41
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det skal mer til å få dem... Etter 500 poeng må en ha to hundre i stedet for hundre poeng for å få ny prikk.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 23:29   #42
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Takk for kjapt svar!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 23:31   #43
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Bare hyggelig

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no