Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Iherb og tapping av konto

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-12, 22:35   #1
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Iherb og tapping av konto

Fikk nettopp en melding fra ei som hadde handlet på iherb i går og i dag var kontoen tappet for penger (tatt ut i USA).

Her noen opplevd lignende med iherb i det siste?

Er godt mulig det kan være andre årsaker men tenkte å spørre..

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 22:48   #2
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og tapping av konto

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Fikk nettopp en melding fra ei som hadde handlet på iherb i går og i dag var kontoen tappet for penger (tatt ut i USA).

Her noen opplevd lignende med iherb i det siste?

Er godt mulig det kan være andre årsaker men tenkte å spørre..

Jeg la inn flere bestillinger i går, men ikke merket noe.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 23:06   #3
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Iherb og tapping av konto

Jeg har også lagt inn flere bestillinger over de to siste dagene og har heller ikke merket noe.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 10:25   #4
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og tapping av konto

Bruk kredittkort!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 10:50   #5
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Iherb og tapping av konto

Enig med Kula her, bruk et rent kredittkort ved handling på nett. Kunne aldri tenke meg å bruke bankkortet mitt der nei...

Det finnes gebyrfri alternativ (Gebyrfri Visa f.eks.) som er HELT gebyrfri dersom man betaler innen forfall.

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 05:56   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og tapping av konto

Skummelt. Iherb anså jeg som trygt... Er hun sikker på at det er iherb sin feil da? Eller har hun handlet andre steder også?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 11:51   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Iherb og tapping av konto

Oisann, bør vel gå inn og sjekke - men kontoen er nok trygg, jeg bruker bare kredittkort når jeg handler på nettet.
Det samme burde gjelde når man drar på ferie; Ta med to kredittkort og ha det ene i reserve. Ikke betal noe med bankkortet!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 11:55   #8
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Iherb og tapping av konto

Hmm, ser at den lokale Rema 1000 driver med jevnlig tapping av kontoen min...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 11:56   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Iherb og tapping av konto

Huffda, skulle egentlig skrive at jeg ikke er blitt forsøkt tappet eller at Iherb har sendt urettmessige krav i det siste.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 19:47   #10
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og tapping av konto

Ingen ekstra tappinger på mitt kort i alle fall, phew!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 21:51   #11
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Iherb og tapping av konto

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Enig med Kula her, bruk et rent kredittkort ved handling på nett. Kunne aldri tenke meg å bruke bankkortet mitt der nei...

Det finnes gebyrfri alternativ (Gebyrfri Visa f.eks.) som er HELT gebyrfri dersom man betaler innen forfall.



Kredittkort? Sånn type cresco eller hva det heter? Sånn som luksus fellen klipper opp?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 00:09   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Iherb og tapping av konto

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Kredittkort? Sånn type cresco eller hva det heter? Sånn som luksus fellen klipper opp?

Ja, når folk lar være å betale, så lønner det seg å klippe opp. Men hvis man bruker dem til å betale på nett og overfører penger fra "brukskonto" eller "regningskonto" eller hva man måtte kalle det, til kredittkortet, med en gang eller ihvertfall ikke så lenge etterpå, er det ikke noe problem.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 15:48   #13
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Iherb og tapping av konto

hm, foretrekker å ikke ha mulighet til å bruke penger jeg ikke har. har ikke noen kreditt på visa'n min heller. banken spurte om jeg ville ha, jeg sa nei..

forøvrig så finnes det jo keylogger virus/trojaner, som snapper opp kortdetaljer selv om siden man er på er aldri så sikker..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 16:01   #14
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Iherb og tapping av konto

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

hm, foretrekker å ikke ha mulighet til å bruke penger jeg ikke har. har ikke noen kreditt på visa'n min heller. banken spurte om jeg ville ha, jeg sa nei..

forøvrig så finnes det jo keylogger virus/trojaner, som snapper opp kortdetaljer selv om siden man er på er aldri så sikker..

Men når man bruker kredittkort, så risikerer du ikke å få tappet kontoen din - noe som er veldig kjedelig.
Selv om jeg har to kredittkort, så bruker jeg jo ikke penger jeg ikke har. Jeg ser på kortene som en betalingsmulighet. Som i tillegg gir deg "svindelgaranti"

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Iherb Bik Spørsmål og svar 38 13-03-12 15:30
Iherb alvepiken Spørsmål og svar 2 10-07-11 11:39
Hvordan slette konto? Kinkygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 8 28-02-11 19:45
Slette konto Maddie Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 11-08-07 09:39
Like feit, hylla full av bøker og tom konto. Flax Generell diskusjon 9 27-02-06 18:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no