Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vekt og mensen

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-12, 15:37   #1
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Vekt og mensen

Har et lite spørsmål som kanskje noen her inne vet svaret på. Litt intimt men det får jeg leve med. Det har seg slik at jeg har spiral og dermed har veldig sparsomlig blødning og noen mnd ingen blødning. Nå ser jeg at jeg egentlig har perioden, selv om jeg ikke har så stor blødning.
Jeg har stått still på vekta et par dager nå og i dag 100 g opp, kan dette være relatert til mensen, selv om jeg ikke har store blødninger? Blir det vann i kroppen selv om jeg har spiral, hvis dere skjønner hva jeg mener? Eller er det andre årsaker til at jeg står stille på vekta.

__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 15:40   #2
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Vekt og mensen

Vil tro det er hormonene og ikke antall (desi)liter man mister som avgjør vekta. Sjekk igjen om en uke. Dessuten, vekta kan gå ganske mye opp og ned på et døgn uansett.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 17:26   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Vekt og mensen

Ja du kan få vann i kroppen ved spiral .Vannmengden kan variere til tross for sparsom, og ingen mens.
Jeg hadde mye vannansamling(2-4 kg) en gang i mnd i mange dager da jeg hadde mensen ved vanlig kosthold med og uten spiral.
Nå har jeg ikke mensen pga lav vekt og har litt vannansamling en gang i mnd som før men kun en halv kg ca.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mensen, vekt og LCHF Sorgfri LCHF 7 12-10-11 11:40
Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen? Anyone Spørsmål og svar 11 09-06-11 11:18
Mensen Annhild Spørsmål og svar 2 13-10-09 10:27
Dere som går opp i vekt under mensen, når går man det ned igjen? Sophie Generell diskusjon 3 25-08-09 23:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no