Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Takknemlighetsdagbok

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-08, 14:54   #1
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Takknemlighetsdagbok

For mange mange mange år siden, så jeg på en Oprah episode, hvor
hun satte i gang en "kampanje"
Her skulle seerne hver eneste kveld skrive opp 5 positive "ting"/hendelser som hadde "skjedd" den dagen, i en takknemlighetsdagbok.
Fantastisk og undervurdert idè.

Hadde vært kjempeflott om noen kunne henge seg på.
Ser for meg at det er utrolig motiverende å bare ha en tråd fylt med positive ting.
Enten de er personlige eller ikke, så er positive hendelser og impulser oppmuntrende.
Man trenger ikke skrive begrunnelser eller noe sånt..
Trenger absolutt ikke være store, svære, blodseriøse, livsviktige, omfattende ting heller! Absolutt ikke.
Det er de små tingene i livet som tells.

Men det være fem punkter!
og man BØR skrive hver dag.
(men av og til er bedre enn aldri)

Alle er velkommen!

__________________

Sist redigert av nellie : 13-03-08 kl 15:34.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:00   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

vel..
Jeg først (ikke i prioritert rekkefølge)

  1. Kroppen min. Den er fantastisk, rett og slett. Setter vanvittig stor pris på den. Sterk og finner seg i MYE rart. Heia kroppen!
  2. lavkarbo.no. Setter utrolig stor pris på dette forumet. Er sååå mange fantastiske mennesker som hvertfall blir sterkt prissatt av meg!
  3. TV Fantastisk oppfinnelse. hva skulle jeg gjort uten? I love it!
  4. Treningslyst Veldig fremtredende om dagen
  5. Mamman min For ei dame!!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:21   #3
Zenia
Juniormedlem
 
Zenia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 43
Innlegg: 42
Zenia har en fantastisk aura rundt segZenia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlighetsdagbok

Koselig, nellie. En god idé!

1. Vennene mine. Er takknemlig for at jeg har flere virkelige gode venner som jeg stoler på og som er der for meg, som jeg også kan stille opp for
2. Sykkelen min. Det gjør meg virkelig glad å sykle
3. At jeg er frisk OG at jeg har en fantastisk fordøyelse. (Jeg vet det er så mange som har problemer med magen ... )
4. At jeg er økonomisk selvstendig og kan ta vare på meg selv (herunder at jeg bor for meg selv og har et minimum av materielle ting som man (jeg i alle fall) trenger i hverdagen)
5. Dette forumet.

__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det handler bare om å ta de riktige valgene
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forvirret Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:39   #4
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

Hui, jeg er med!

1. Gode, fine kjærestemannen min, som bare er verdens beste
2. Leiligheten min, som jeg eier (sammen med Mannen) og elsker
3. Min kule frisørvenninne som klipper tøffe frisyrer på meg, helt gratis
4. At jeg skal møte mamma, lillesøster og pappa i morra, for første gang på 6 mnd
5. Frokostpannekaken. Hva skulle man gjort uten?

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:43   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:49   #6
Equilibrium
Juniormedlem
 
Equilibrium sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: 3rd rock from the sun
Alder: 52
Innlegg: 38
Equilibrium er ny på veien

Sv: Takknemlighetsdagbok

5 Ting jeg er takknemlig for:
1. Min 5 mnd gamle sønn. En nydelig liten krabat med et smil som stråler om kapp med solen.
2. Hans mor som han har arvet smilet fra.
3. Hvert øyeblikk jeg kjenner vinden i ansiktet.
4. Den gode samtale.
5. Medmenneskelighet.

Selvfølgelig ville vi, hvis vi fortsatte nedover lista, også finne bacon og meierismør!

Equilibrium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:54   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Opprinnelig lagt inn av Equilibrium, her.

5 Ting jeg er takknemlig for:
1. Min 5 mnd gamle sønn. En nydelig liten krabat med et smil som stråler om kapp med solen.
2. Hans mor som han har arvet smilet fra.
3. Hvert øyeblikk jeg kjenner vinden i ansiktet.
4. Den gode samtale.
5. Medmenneskelighet.

Selvfølgelig ville vi, hvis vi fortsatte nedover lista, også finne bacon og meierismør!


liker spesielt nummer 1 og 2 der

Og bacon og meierismør. hihi

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 16:00   #8
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

1: Bacon
2: Meierismør
3: At jeg har en fast jobb som jeg elsker
4: At jeg eier leiligheten min
5: At jeg bor i Norge

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 16:10   #9
Equilibrium
Juniormedlem
 
Equilibrium sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: 3rd rock from the sun
Alder: 52
Innlegg: 38
Equilibrium er ny på veien

Sv: Takknemlighetsdagbok

Takker for en god tråd Nellie!
En av de trådene som får en til å tenke over hvor godt en egentlig har det!
Lyset blir lysere og duften av nystekt bacon enda mer innbydende ;-)

Equilibrium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 16:18   #10
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlighetsdagbok

1. Mine nydelig,vakre,gode og herlige barn ( De må jo stå først )
2. For at jeg har "gubben min", min beste støttespiller på alle områder
3. At jeg kom over Ketolysekuren akkurat når jeg gjorde det ( helt riktig tidspunkt for meg)
4. At det går mot vååååår
5. At jeg fant denne tråden

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 16:21   #11
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Takknemlighetsdagbok

Mine 5 ting (i tilfeldig rekkefølge):

1. At Mian min ikke gråt i går da jeg gikk etter å ha levert henne i barnehagen.
2. At jeg har gått ned 9,2 kilo siden 7. januar takket være ketolyse.
3. At jeg endelig fikk fiksa de skjemaene jeg skulle ha ordna for lenge siden.
4. At jeg snart skal til Porsgrunn.
5. At jeg har gått ned 9,2 kilo siden 7. januar takket være ketolyse.

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:05   #12
Ctr
Juniormedlem
 
Ctr sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 23
Ctr er ny på veien

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Såå takknemlig for evangeliet, det har hjulpet meg så mye..
  2. Vennene mine!!! Jeg er så heldig som har de vennene jeg har
  3. Anneli! veldig takknemlig for henne.. hun er et forbilde på mange måter...
  4. Familien min!! Jeg elsker dem alle som en
  5. Tingeling Hunden min og *U S A* !!!!!!

__________________

Delmål 1: Gå ned 2.4 kg innen Jul
Delmål 2: Kommer...
Ketolyse + 30 days shred!!
Ctr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 17:46   #13
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Takknemlighetsdagbok

Kor koselig, her e mine fine ting,

1; At æ har to flotte, friske livlige jente

2; At kjæresten e omtenksom og spør om det e greit at han og jentene spis sjokolade før dem proppe det i sæ (og det e det jo-for det lukte sååå godt!)

3; At vekta går nedover.

4; At æ har bytta arbeidsplass og stortrives.

5; At det snart e påske, ei høytid da det e sosialt akseptert å stappe i sæ masse egg

God påske alle sammen!

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:19   #14
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlighetsdagbok

Ting jeg er takknemlig for som jeg noen ganger tar for gitt:
1. Varme(varmekabler i gulvet, varmt vann i dusjen, varm vind, varm dyne, osv.. )
2. Matbutikker i nærheten av der jeg bor
3. Alle opplevelser som har gjort meg til den jeg er i dag, både positive og negative
4. Kattemat (kunne aldri tenkt meg å lage mat til pus selv)
5. Muligheten for å la en maskin vaske koppene mine (selv om jeg ikke har en sånn vidunderlig ting)

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:32   #15
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Fantasktisk tråd

I dag er jeg takknemmelig for

  1. at denne tråden ble startet - og hjelper meg til å fokusere på det positive i livet
  2. at jeg har hatt tid og overskudd til å planlegge bursdagspresang til kjæresten min
  3. at jeg har smaksløker og luktesans som gjør at jeg kan nyte teen jeg kjøpte i går - nydelig rooiboos vintersjokoladete (med kakaobiter, kanel, kardemomme og ingefær mmm)
  4. at jeg kan legge meg i min egen seng og sove i kveld
  5. og denne burde stå fremst - alle menneskene og englene i livet mitt som jeg er glad i og som gir meg så mye både glede og utfordringer og hjelper meg på min vei til å bli et helere menneske

TUSEN TAKK !!!

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:41   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

FLOTT at folk skriver!
Flere, flere!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:52   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Jeg er i dag takknemlig for:

  1. De flotte, skjønne og snille barna mine.
  2. At jeg og den omtenksomme, morsomme, sjarmerende, snille og gode mannen min har så gode samtaler!
  3. At det er lyst og går mot vår, veiene er tørre og snøen smeltet i hagen.
  4. At jeg har oppdaget scrapbooking som jeg koser meg sånn med.
  5. At det går fremover med helsen min.
Kjempeflott tråd!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 23:19   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

vel. en ny dag er forbi. Nesten. og det er på tide å oppsummere dagens positive. Er ikke allverdens impulser jeg har fått i dag, i og med at jeg for det meste har vært inne og sett på tv i nesespray og paracetrus, men positiviteter klarer vi alltid å lete frem.

  1. pappaen min Vi er ikke hverandres i blod, men i hjerte og alt som tells så er vi hverandres i aller høyeste grad. Jeg er som snytt ut av nesa hans, personlighetsmessig (til mamma sin store fortvilelse av og til) og han er den personen i livet mitt som jeg virkelig vet ville kaste alt han har i hendene for å hjelpe meg med både små og store ting. My hero
  2. nesespray Trenger vel ikke utbroderes noe særlig. Takk til den som oppfant det
  3. musikk Enten den er dårlig, stygg, morsom, bra eller hva den måtte finne på å være, så er det vel få ting som kan kickstarte humøret, sånn som en sang kan?
  4. god helse Jeg er pretty much frisk fra forkjølelsen min og nå er bare symptomene igjen. Bra i formen, bra i humøret. Og tåler å hoste litt og litt snørr.
  5. dessert Jeg er blitt ekspert på "kveldskos" som jeg velger å kalle det:P (vel det skjer på kvelden og det er KOS) akkurat nå står en deilig bolle med blåbær, jordbær, vaniljekesam og ricotta og venter på meg i kjøleskapet. Jeg gleder meg
flere?

__________________

Sist redigert av nellie : 13-03-08 kl 23:25.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 23:26   #19
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

Kan jeg ta en runde til altså?
1: Takknemlighetstråden!!
2: Søte gutter som stiller tafatte spørsmål som betyr "jeg liker deg"
3: Laks
4: Avocado
5: Å blir frisk når man har vært syk

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 23:35   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Kan jeg ta en runde til altså?


ta så mange runder du orker du
men ikke alt på en gang da!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 08:49   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Dette er et vakkert tiltak, Nellie, jeg så også den Oprah-episoden

Ettersom det er min første post her, så får jeg begynne med det generelle, så får man ta det daglige ettersom dagene kommer:

1: Kjæreste, familie og venner, enorme støttespillere som lar meg være den jeg er og utvikle meg, puste og leve
2: At jeg endelig har en stabil økonomi, jeg er ikke lenger blakk lenge før nesten oppfyll på kontoen
3: At jeg er frisk, at kroppen min er i stand til å si fra når noe går rent galt
4: Alle muligheter jeg har via talentene mine, jeg har blitt tildelt store kunstneriske årer, og det er en stor ting for meg å vite at de er der, og å klare å bruke dem
5: Alle de små tingene, bare noe så enkelt som å kjøpe et trehvitt tv-bord fra Ikea og male det svart, lage solbrillestativ av en stekeovnsrist, og samme dag finne verdens søteste og tøffeste solbriller på Nille for tjue spenn, nytt billig svart servise fra Ikea, vintageveggkalender til halv pris, sollys gjennom vinduet, varm pust i nakken fra kjæresten om natten, overraskelsesbesøk, klemmer, finne småpenger elle andre artige ting i jakkelommer når sesongen skifter, medmenneskelighet mellom fremmede mennesker på gata etc. Kunne holdt på i evighet er

Takk igjen for fin tråd, Nellie. Gleder meg til å skrive mer her!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 09:15   #22
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Takknemlighetsdagbok

Min første liste...
1) den utrolig søte lille jenta jeg har hjemme som for tiden "villikke"
2) at "den eneste rette" finnes, og at han ville gifte seg med meg...
3) at medisinen finnes, for ellers hadde ingen i familien levd
4) at det våres
5) at den nye jobben min er dritkul

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 10:09   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Sånn! ny dag, med nye muligheter og gleder!
Jeg forventer endel rapportering her

Og takk til alle som takker både for tråden og for alt annet

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 10:16   #24
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Flott tiltak!
Jeg begynner også litt generelt, så her er mitt bidrag for dagen:

1) Familien min - liten, men god!
2) Venner - fordi de alltid er der for deg.
3) Kjærligheten - fordi jeg endelig tør å håpe igjen ...
4) Hobbyer - fordi jeg må ha noe å henge fingrene mine i.
5) Hundene mine - selvsagt!!!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 10:20   #25
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

I dag er jeg takknemlig for:
1. At jeg har så gode venner som bryr seg om meg!
2. At lillebror pludret og var i godt humør når han våknet, og at vi hadde en sånn utrolig koselig morgen på badet i en halv time, bare han og jeg og masse kos og stryk og prat og barnelatter og pludring.
3. For mannen min som lager frokost til meg nå.
4. For solen som skinner og lager vår i hagen og stuen.
5. For den friske glade gule påskeduken jeg har kjøpt som skal ligge på bordet, men nå ligger i en krøll i sofaen etter at lillebror styrte med den før han skulle i barnehagen.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no