Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvilken fim så du sist?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-07-06, 10:19   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Hvilken fim så du sist?

Og hvilken karakter vil du gi den?

Tenkte tråden kan brukes som en anbefaling av filmer for andre, og til å hente inn tips på hva man bør få med seg.

Siste DVD'en jeg så var treningsveiledningen fra Pilates Room (som jeg forøvrig vil gi en 4-5 til), men den siste underholdningsfilmen jeg så var "It's all gone Pete Tong" (http://www.imdb.com/title/tt0388139/). Og den får en femmer. Handler om en av de beste dj'ene på Ibiza på midten av 90-tallet som mister hørselen fullstendig. Morsom, og utrolig bra skuespill av hovedpersonen!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-06, 10:37   #2
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken fim så du sist?

Syriana - sånn midt på treet, terningkast 4.

  Svar med sitat
Gammel 20-07-06, 11:00   #3
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien

Sv: Hvilken fim så du sist?

Hehehe, jeg så i går kveld "Tatt av vinden" på nrk2
Enestående!!!har lest boken for mange år siden,men blir aldri lei av å se på den : om igjen,om igjen
får alltid tårer i oyene...og med sånne skuespiller som Clark Gable og Vivien Leigh er det ikke rart

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 23-07-06, 21:00   #4
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Hvilken fim så du sist?

Pirates of the Carabbian. Ikke "all that", men mannen min hadde lyst til å se den. Hva gjør man ikke for sine kjære...

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 23-07-06, 21:01   #5
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken fim så du sist?

Skal se "Clear and Present Danger" (Basert på Tom Clancys bok) med Harrison Ford. Begynner AKKURAT nå på svensk tv4

  Svar med sitat
Gammel 23-07-06, 21:13   #6
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hvilken fim så du sist?

walk the line, fantastisk bra. anbefales.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-06, 21:18   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken fim så du sist?

Hostage - med en av heltene mine, - Bruce Willis. Spennende thriller om gisseldrama....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-07-06, 21:24   #8
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken fim så du sist?

Freaky Friday sammen med shæsten

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 23-07-06, 23:36   #9
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Hvilken fim så du sist?

Opprinnelig lagt inn av Carisma

men den siste underholdningsfilmen jeg så var "It's all gone Pete Tong" (http://www.imdb.com/title/tt0388139/). Og den får en femmer. Handler om en av de beste dj'ene på Ibiza på midten av 90-tallet som mister hørselen fullstendig. Morsom, og utrolig bra skuespill av hovedpersonen!

Tittel sangen til den filmen har jeg dilla på , forøvrig er du den eneste endre jeg har hørt om som har sett den filmen.

Jeg har nettopp sett på filmen München, helt klart en film til ettertanke i disse dager...

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-07-06, 13:40   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken fim så du sist?

Jeg så "the others" på lørdag Glimrende! En skummel film akkurat som jeg liker den. Uten at man får mareritt

I Like!!

http://www.imdb.com/title/tt0230600/

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-07-06, 13:54   #11
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken fim så du sist?

Så mannen med den nakne pistol 2 1/2. Elsker den type humor. Gikk på tv her om dagen. Minner om at Tv2 sender "Hjelp, vi flyr" og "Hjelp, vi flyr igjen!" i løpet av denne uka (Onsdag og torsdag). Om man liker ting som Scary Movie er jo dette "obligatorisk pensum"

  Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 00:17   #12
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken fim så du sist?

Nettopp sett "Walk The Line", filmen om Johnny og June Carter Cash. Flott film, knallbra musikk, og gode skuespillere. Ble meget imponert over at både Phoenix og Witherspoon spilte og sang selv i filmen.

Var et par scener som ble veldig sterke, så litt sipping fra min side var vel ingen bombe.

Nå er jeg i gang med "Pacific Heights", en knall-psycho-thriller jeg så for mange år siden

  Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 00:24   #13
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken fim så du sist?

Opprinnelig lagt inn av firth

Så mannen med den nakne pistol 2 1/2. Elsker den type humor. Gikk på tv her om dagen. Minner om at Tv2 sender "Hjelp, vi flyr" og "Hjelp, vi flyr igjen!" i løpet av denne uka (Onsdag og torsdag). Om man liker ting som Scary Movie er jo dette "obligatorisk pensum"

"Mannen med..." og "Hjelp vi..." er jo helt hysterisk morsomme ja! Ler meg nesten ihjel av disse filmene.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 00:26   #14
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvilken fim så du sist?

Enig der, og ikke glem "Top Secret" - den har filmhistoriens råeste bar-fight (på en bar under vann).

  Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 01:00   #15
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken fim så du sist?

Den siste var Pusur 2. Den hadde mange artige situasjoner, og barna i salen lo mye,men komplottet var litt oppbrukt etter min mening. 3-4 vil jeg gi den.
Den nest siste filmen jeg så var Dead mans Chest. Den var bra gir den en 5

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 08:55   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken fim så du sist?

A Love Song for Bobby Long
http://www.imdb.com/title/tt0369672/

Flott, litt spesiell film......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-07-06, 09:01   #17
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilken fim så du sist?

Pirates of the carrabean, dead mans chest. Jack Sparrow/Jonny Depp er jo helt ubetalelig...! 12-åringen og jeg har like dilla... terningkast 5!

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-07-06, 03:22   #18
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilken fim så du sist?

Pirates of the Caribbean 2. Helt digg, men da tenker jeg på "Johnnyen", som 7-klasse-jentene mine sier (okei, sterkt inspirert av meg. . . ). Karakteren er helt fantastisk, og skuespilleren åpenbart en eminent person. Kjenner ham ikke egentlig fra andre roller (bortsett fra Scissorhands) men ser jo at han er fantastisk da. . . Og bare det at han kan snakke britisk engelsk!!! Ikke mange amerikanere som kan det, nei.

Men nå venter vi på treeren!!! Den henger jo bare, denne. . . Hvor ble det egentlig av Capt'n Jack Sparrow??? Og er det noe i ryktet som datteren min kom med, at Keith Richards skulle spille hans far i treeren?? Vi vet jo at han modellerte figuren på Keith Richards (og da jeg fikk vite det, falt mye på plass for meg), men kan de ha hyret inn fyren selv da??

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-06, 09:26   #19
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilken fim så du sist?

Keith Richards skal visstnok spille faren til Jack Sparrow i 3 ern. Leste jeg et sted. Vi gleder oss!

chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-08-06, 23:22   #20
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: Hvilken fim så du sist?

Så Walk the line i dag. Kjempe bra film, med sterke inntrykk!

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 10:00   #21
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Hvilken fim så du sist?

På søndag så jeg Avsporing med Jennifir Aniston

Tja, passe usannsynlig plot - men spennende film

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 11:06   #22
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken fim så du sist?

På kino såg jag Pirates of Carribean 2 - fantastisk äventyrsfilm med tunn handling, men det gör inget när karraktärerna är så fantastiska! Sönerna (18-11år) och jag hade det topp!

På TV igår North by Nortwest med Cary Grant - fantastiks film med många klassiska scener. Vet inte hur många gånger jag sett denna, men den är fortfarande bra!!

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 11:57   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken fim så du sist?

[quote=Melania]forøvrig er du den eneste endre jeg har hørt om som har sett den filmen.
[quote]

Jeg ender alltid opp med de særeste jeg kan finne i dvd-hylla. Får utslett av hollywood-hypes....
Hvis man liker litt "ute" filmer må man forøvrig få med seg napoleon dynamite. Kan ikke beskreives, må sees!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 12:00   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken fim så du sist?

Opprinnelig lagt inn av firth

Enig der, og ikke glem "Top Secret" - den har filmhistoriens råeste bar-fight (på en bar under vann).

Ku-drakta i top secret filmen er den ultimate høydaren!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 13:20   #25
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Hvilken fim så du sist?

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Jeg ender alltid opp med de særeste jeg kan finne i dvd-hylla. Får utslett av hollywood-hypes....
Hvis man liker litt "ute" filmer må man forøvrig få med seg napoleon dynamite. Kan ikke beskreives, må sees!

Jeg også har et lite lager med sære-kjøpe filmer. Jeg kaller de hjemmealene filmer, for mannen min er sjelden veldig lysten på å se disse.

Jeg har hatt noen fantastiske filmopplevelser med det mange vil mene er sære filmer.

Forøvrig så hater jeg komedier ala scary movie og andre parodi komedier. Mannen min liker disse, så det blir "hjemmealene" filmer for han.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken bok? Rikke South Beach 2 19-02-06 19:36
Hvilken temperatur? Albertine Lavkarbo generelt 5 15-02-06 17:31
Når stod du sist på hendene? mofe Generell diskusjon 24 25-03-05 17:21
Hvilken frokstblanding er sunnest Tidligere bruker Lavkarbo generelt 9 12-12-04 20:13
Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!? ElinGH Lavkarbobøker 10 28-11-04 14:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no